مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت وای فای کم مصرف

[ad_1]

وب سایت کلیک: وای فای بسیار شگفت انگیز است اما نمی توان انکار کرد ساعات استفاده از تلگرام و فیسبوک گردی واقعا انرژی مصرف می کنند و به سرعت عمر باتری گوشی شما را کاهش می دهند.

 

ساخت وای فای کم مصرف 

اکنون مهندسین آمریکایی نوعی روش انتقال وای فای ساخته اند که ۱۰،۰۰۰ برابر کمتر از روش های قبلی برق مصرف می‌کند. به این ترتیب شما قادر خواهید بود بدون نگرانی از کاهش عمر باتری، به دانلود ادامه دهید. این وای فای برای گوشی های هوشمند موجود در دست کاربران نیز می تواند استفاده شود.

تا کنون این تیم از دانشگاه واشنگتن توانسته است با اتصال جدید به سرعت ۱۱ مگابایت در ثانیه برسد. البته آن‌ها مشغول کار بر روی اتصالات سریع تر هستند و از همه مهم تر اثبات کرده اند که این فناوری "وای فای انفعالی” در دنیای واقعی نیز کار می‌کند و با روترها و گوشی های هوشمند  موجود نیز تعامل دارد.

شیام گولاکوتا یکی از اعضای تیم می گوید "ما می خواهیم بدانیم آیا استفاده از انتقال وای فای بدون برق امکان پذیر است یا خیر. مساله چیزی است که وای فای انفعالی ارائه می کند. ما می توانیم از وای فای تا ۱۰،۰۰۰ برابر مصرف برق کمتر استفاده کنیم.”

یک مقاله در مورد نتایج در سمپوزیم سال آینده USENIX در مورد طراحی سیستم های شبکه و اجرای آن‌ها ارائه خواهد شد. این طرح هنوز باید مورد بررسی کارشناسان مستقل قرار گیرد اما این فناوری نوید بخش به نظر می رسد و از هم اکنون توسط مجله فناوری MIT در لیست یکی از ده فناوری پیشرو در سال ۲۰۱۶ ذکر شده است.

 این فناوری چگونه کار می‌کند

سیگنال های فعلی وای فای نیازمند اطلاعات هستند تا از طریق یک سری فرکانس دیجیتال ارسال شوند که به آن باند دیجیتال می گویند، و همینطور رادیو فرنکانس های آنالوگ (RF) قدیمی.

این دو فرکانس با یکدیگر کار کرده تا بسته های اطلاعاتی را ارسال کنند که توسط گوشی هوشمند شما رمز گشایی می شود. در حالی که فناوری باند دیجیتال در طی چند دهه اخیر بسیار کارآمدتر شده و امکان ارسال اطلاعات بدون انرژی را فراهم می‌کند، اما رادیو فرکانس های آنالوگ هنوز درجا می زنند و صدها میلی وات برق مصرف می کنند.

مشکل همین‌جاست زیرا دریافت وای فای در گوشی هوشمند شما نیازمند یک گیرنده RF آنالوگ است و عمر باتری شما را کاهش می دهد. این تیم تحقیقاتی بر این مساله فایق آمده و آنالوگ و دیجیتال را از هم جدا کرده است، و تمام عملکردهای RF آنالوگ را به یک پلاگین در دستگاه محدود می کند.

این پلاگین در دستگاه سیگنال های وای فای را با استفاده از آرایه ای از سنسورها تولید می‌کند، و سپس این بسته های وای فای منعکس شده و با استفاده از سوئیچ دیجیتال جذب می شوند که به آن دستگاه "وای فای انفعالی” گفته می شود و بدون هیچ انرژی کار می‌کند.

وای فای انفعالی اطلاعات را به گوشی هوشمند یا روتر شما هدایت کرده و از این طریق می توان تنها با مصرف ۱۵ الی ۶۰ میکرو وات برق از آن استفاده کرد. در آزمایشات دنیای واقعی منعکس کننده های انفعالی می توانند با گوشی های هوشمند حتی در فاصله ۳۰ متری ارتباط برقرار کنند.

این فناوری جدید نه تنها عمر باتری شما را حفظ می کند بلکه در نهایت می تواند اینترنت اشیا را عملی تر می سازد زیرا در گذشته هزینه باتری برای چنین مواردی بسیار بالا بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایلجلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایل امروزه استفاده از شبکه های وایرلس در گوشی چگونه به قوی‎ترین شبکه وای‎فای موجود متصل …این روزها دیگر زندگی بدون وای‎فای کار راحتی نیست، به ویژه وقتی شما در حال سفر باشیدبه راحتی وای فای خود را مخفی کنید و از هک شدن آن …افزایش امنیت وای فای مهمانی رفتن های عصر ما عجیب است مهمان ها هدفشان از مهمانی رفتن بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای …سلام خسته نباشید من گوشیم هواوی هست موقعی که به وای فای وصل میشم دفعه اول که وصل دانلود نرم افزار موبایل رفع مشکلات وای فایکلمات کلیدی رفع مشکلات وای فای دانلود روش فوق العاده برای مخفی سازی وای فایمخفیسازیوایفایمخفی کردن وای فای و روش مخفی کردن وای فای و مخفی سازی وای فای و تغییر تنظیمات وای فای و دانلود کنید بهترین اپلیکیشن رایگان ساخت …یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت عکس‌نوشته برای زبان فارسی اپلیکیشن عکس‌نوشته آی‌پد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآی‌پد به انگلیسی یک لوح‌رایانهٔ ساخت شرکت اپل است این رایانه که از سیستم عامل اتصال گوشی اندروید به کامپیوتر با وایرلس وای فایاتصال گوشی به کامپیوتر اتصال گوشی به کامپیوتر با وای فای حافظه گوشی آموزش کامپیوتر شرکت مخابرات استان اصفهان صفحه اصلیبا اندکی تغییر دادن در محیط کار یا خانه می توان بهبود چشمگیری در شبکه بی سیم پدید آورد جلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایل جلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایل امروزه استفاده از شبکه های وایرلس در گوشی های چگونه به قوی‎ترین شبکه وای‎فای موجود متصل شویم شبکه این روزها دیگر زندگی بدون وای‎فای کار راحتی نیست، به ویژه وقتی شما در حال سفر باشید به راحتی وای فای خود را مخفی کنید و از هک شدن آن جلوگیری کنید افزایش امنیت وای فای مهمانی رفتن های عصر ما عجیب است مهمان ها هدفشان از مهمانی رفتن بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل سلام خسته نباشید من گوشیم هواوی هست موقعی که به وای فای وصل میشم دفعه اول که وصل می شه دانلود نرم افزار موبایل رفع مشکلات وای فای کلمات کلیدی رفع مشکلات وای فای دانلود روش فوق العاده برای مخفی سازی وای فای مخفیسازیوایفای مخفی کردن وای فای و روش مخفی کردن وای فای و مخفی سازی وای فای و تغییر تنظیمات وای فای و مخفی آی‌پد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آی‌پد به انگلیسی یک لوح‌رایانهٔ ساخت شرکت اپل است این رایانه که از سیستم عامل بهره دانلود کنید بهترین اپلیکیشن رایگان ساخت عکس‌نوشته‌های فارسی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت عکس‌نوشته برای زبان فارسی اپلیکیشن « عکس‌نوشته‌ساز » است اتصال گوشی اندروید به کامپیوتر با وایرلس وای فای اتصال گوشی به کامپیوتر اتصال گوشی به کامپیوتر با وای فای حافظه گوشی آموزش کامپیوتر اتصال شرکت مخابرات استان اصفهان صفحه اصلی پیام رسان تلگرام مخابرات منطقه اصفهان با ارائه سرویس های جدید بروز شد به گزارش اداره روابط تغییر رمز وای فای وای فای وای فای تحمیل العاب وای فای العاب وای فای هک وای فای دانلود برنامه هک وای فای برنامج وای فای



لینک منبع :ساخت وای فای کم مصرف

ساخت وای فای کم مصرف - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/442377/ساخت-وای-فای-کم-مصرف‎Cached15 دسامبر 2016 ... وای فای بسیار شگفت انگیز است اما نمی توان انکار کرد ساعات استفاده از تلگرام و فیسبوک گردی واقعا انرژی مصرف می کنند و به سرعت عمر باتری ... ساخت وای فای کم مصرف - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/.../american-scientists-could-produce-a-very-low-consuming-wi-fi/‎Cachedبه گزارش کلیک، اکنون مهندسین آمریکایی نوعی روش انتقال وای فای ساخته اند که ۱۰، ۰۰۰ برابر کمتر از روش های قبلی برق مصرف می‌کند. به این ترتیب شما قادر خواهید ... ساخت وای فای کم مصرف - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10693767/‎Cached17 ژوئن 2017 ... اکنون مهندسین آمریکایی نوعی روش انتقال وای فای ساخته اند که ۱۰، ۰۰۰ برابر کمتر از روش های قبلی برق مصرف می‌کند. به این ترتیب شما قادر خواهید ... ایتنا - ساخت یک وای.فای بسیار کوچک برای گسترش اینترنت اشیا itna.ir/fa/.../ساخت-یک-وای-فای-بسیار-کوچک-گسترش-اینترنت-اشیا‎Cached29 نوامبر 2016 ... ایتنا- دانشمندان مشغول تحقیق برای ساخت یک دستگاه وای فای ... فای کوچک و کم مصرف است تا بتواند از طریق یک شبکه دستورهای مورد نظر را به ... ساخت وای فای کم مصرف - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148172940032354‎Cached14 دسامبر 2016 ... وای فای بسیار شگفت انگیز است اما نمی توان انکار کرد ساعات استفاده از تلگرام و فیسبوک گردی واقعا انرژی مصرف می کنند و به سرعت عمر باتری ... ساخت یک وای فای بسیار کوچک برای گسترش اینترنت اشیا ... www.mehrnews.com/.../ساخت-یک-وای-فای-بسیار-کوچک-برای-گسترش-اینترنت-اشیا‎Cached27 نوامبر 2016 ... دانشمندان مشغول تحقیق برای ساخت یک دستگاه وای فای مینیاتوری مخصوص ... جدیدی از رادیوهای وای فای کوچک و کم مصرف است تا بتواند از طریق یک ... ساخت وای فای کم مصرف - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/ساخت_وای_فای_کم_مصرف‎Cachedساخت وای فای کم مصرف. دانلود دستگاه ... دانلود آموزش ساخت یک لوستر بسیار زیبا با لیوان های یکبار مصرف ... دانلود ساخت بسیار جالب پنکه خنک، کم مصرف و ساده. ساخت وای فای کم مصرف | وای فای بسیار شگفت انگیز است اما نمی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35077188/ساخت-وای-فای-مصرف 15 دسامبر 2016 ... وای فای بسیار شگفت انگیز است اما نمی توان انکار کرد ساعات استفاده از تلگرام و فیسبوک گردی واقعا انرژی مصرف می ک. ساخت یک وای فای بسیار کوچک برای گسترش اینترنت اشیا donya-e-eqtesad.com/news/1081251/‎Cached29 نوامبر 2016 ... برای تبدیل این آرزو به واقعیت جهان نیازمند طبقه جدیدی از رادیوهای وای‌فای کوچک و کم مصرف است تا بتواند از طریق یک شبکه دستورهای مورد نظر را ... آخرین خبر | ساخت وای فای مینیاتوری برای گسترش اینترنت اشیا akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3121887 1 دسامبر 2016 ... خراسان/ دانشمندان مشغول ساخت دستگاه وای فای مینیاتوری مخصوص اینترنت اشیا هستند.این یک دستگاه رادیویی وایرلس کوچک وچنان کم مصرف است ...