مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایشگاه الکامپ آغاز شد

[ad_1]
ایسنا: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2016) آغاز شد.
 نمایشگاه الکامپ آغاز شد

 

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور محمود واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی -دبیر شورای عالی فضای مجازی و سورنا ستاری -معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.


ناصر علی سعادت - رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مراسم افتتاحیه الکامپ با بیان این که فناوری اطلاعات و ارتباطات تنها صنعتی است که می‌تواند جایگزین نفت شود، افزود: سازمان نظام صنفی که سال گذشته نیز مسوولیت برگزاری نمایشگاه الکامپ را برعهده داشت وعده داد که این نمایشگاه ظرف سه سال به بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه کشور تبدیل شود و امسال علاوه بر ثبت نام ۶۶۰ شرکت داخلی، شرکت‌های خارجی، استارت‌آپ‌ها و دولت الکترونیک حضور داشتند و جمع تقاضاها از ۱۰۰۰ بالا رفت.

وی ادامه داد: مساحت اختصاص یافته به الکامپ امسال با وجود درخواست ۶۰ هزار متری به ۲۳ هزار متر فضای مفید محدود شده، اما ما برای حضور حداکثری و باکیفیت برنامه‌ریزی کردیم و نمایشگاه امسال  در ۱۴ سالن و فضای باز موجود با حضور ۳۳۶ شرکت داخلی، ۸۶ شرکت خارجی از ۱۸ کشور و ۲۵۰ شرکت نوپا و سالن دولت تشکیل می‌شود.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همچنین به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: مطابق سال گذشته از شرکت‌های نوپا حمایت صورت گرفت و با توجه به این‌که سال گذشته یک سوم سالن ۱۸ به ۸۰ شرکت نوپا اختصاص یافت، امسال که ۵۵۰ تقاضا برای این شرکت‌ها داشتیم کل سالن ۱۸ را به آنها اختصاص دادیم.

سعادت با اشاره به الکام‌گیمز و حضور شرکت‌های بازی‌سازی در الکامپ امسال، اظهار کرد: برای اولین سال الکام‌گیمز را برای تولیدکنندگان داخلی نرم‌افزار قرار دادیم همچنین سالن دولت با در اختیار داشتن فضای بیش از ۶۰ درصد و کیفیتی بیشتر از سال‌های گذشته در نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی در الکامپ، ادامه داد: در بخش خارجی و بین‌الملل سه پاویون اصلی از کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی حضور دارند و یک هیات ۶۰ نفره از مالزی برای بازدید می‌آید. همچنین ما یک توافق‌نامه رسمی با سبیت آلمان برای الکامپ امسال منعقد کرده‌ایم.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای وجود سیستم رجیستری مطابق با استانداردهای بین‌المللی از طریق اینترنت و اپلیکیشن موبایل، تهیه فیلم از وقایع نمایشگاه و پخش آن در شبکه‌های اجتماعی، وجود سرویس‌دهنده‌های الکترونیکی حمل‌ونقل و ۳۰ دستگاه‌های اتوبوس رایگان از میدان بزرگ شهر را از دیگر خدمات ارائه شده در نمایشگاه ارائه کرد.

نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور، از تاریخ 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان به این حوزه می‌توانند از ساعت 9 تا 17 به این نمایشگاه مراجعه کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و …نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایرانخبراخباراخبار نمایشگاه های ایران عکس‌های جذابی از حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شبکهاین‌قدر در نمایشگاه تلکام حاشیه و سرگرمی و جذابیت وجود دارد که خسته‌گی شما را از آغاز فروش اقساطی عجیب پرچم‌داران سامسونگ توسط …پس از آنکه همراه اول به صورت رسمی از فروش گوشی‌های شیائومی به صورت اقساطی خبر داد فروش لیفان آغاز شد زومیتفروش خودروی لیفان در نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور آغاز شده است این خودروی چینی یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی خانه پدیده رایان بجنوردخراسان شمالی بجنورد نبش چهار راه شهریور مجتمع یزدانی طبقه آخر تک نت ارائه دهنده خدمات اینترنتیشرکت تک نت در نمایشگاه الکامپ که از ۱۲ مهر الی ۱۷ مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی دنیای فناوری صفحه زومیت کلیه اخبار فناوری اطلاعات شامل عکاسی، معماری، ابزارهای تازه، موبایل، اینترنت و خودروی خورشیدی ایرانی غزال به جاده زد شبکهگروهی از دانشجویان رشته‌های برق، مکانیک و مهندسی صنایع دانشگاه تهران موفق شدند تا نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران خبراخباراخبار نمایشگاه های ایران عکس‌های جذابی از حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شبکه این‌قدر در نمایشگاه تلکام حاشیه و سرگرمی و جذابیت وجود دارد که خسته‌گی شما را از پرسه در آغاز فروش اقساطی عجیب پرچم‌داران سامسونگ توسط اپراتور زرد پس از آنکه همراه اول به صورت رسمی از فروش گوشی‌های شیائومی به صورت اقساطی خبر داد، حال فروش لیفان آغاز شد زومیت فروش خودروی لیفان در نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور آغاز شده است این خودروی چینی حجم یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در خانه پدیده رایان بجنورد این آدرس ایمیل توسط حفاظت می شود برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تک نت ارائه دهنده خدمات اینترنتی شرکت تک نت در نمایشگاه الکامپ که از ۱۲ مهر الی ۱۷ مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی همدان دنیای فناوری صفحه زومیت کلیه اخبار فناوری اطلاعات شامل عکاسی، معماری، ابزارهای تازه، موبایل، اینترنت و شبکه سازمان توسعه تجارت ایران صفحه نخست نمایشگاه اختصاصی جاایران در بغدادماشین آلات خطوط تولید و تجهیزات صنعتی لغایت دیماه یا علی گفتیم عشق اغاز شد ثبت نام آغاز شد مدارس و بدبختی آغاز شد حجاب از چه زمانی اغاز شد دفاع مقدس چه شد که آغاز شد یا علی گفتیمو قسط آغاز شد ای که با نامت جهان اغاز شد



لینک منبع :نمایشگاه الکامپ آغاز شد

نمایشگاه الکامپ iran-elecomp.com/‎Cached Similarنمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات ... دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی ... مشکلات پیش روی استارتاپ‌ها به سرعت رفع خواهد شد/ در کابینه بعدی حضور دارم اما نه ... الکامپ سال آینده هم تیرماه برگزار می‌شود/ برنامه‌ریزی برای الکامپ 24 ... iran-elecomp.com/.../NewsDet-300-الکامپ-سال-آینده-هم-تیرماه-برگزار-می‌شود-برنامه‌ریزی-برای-الکامپ-24-آغاز-شد‎Cached24 جولای 2017 ... الکامپ سال آینده هم تیرماه برگزار می‌شود/ برنامه‌ریزی برای الکامپ 24 آغاز شد. عضو کمیته اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ گفت: با توجه به ... نمایشگاه الکامپ آغاز شد - صفحه اصلی - stp stp.ut.ac.ir/-/نمایشگاه-الکامپ-اغاز-شد‎Cached21 جولای 2017 ... بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2017) آغاز شد... Images for نمایشگاه الکامپ آغاز شد نمایشگاه الکامپ آغاز شد - ایسنا www.isna.ir/news/95092515656/نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد‎Cached15 دسامبر 2016 ... بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2016) آغاز شد. نمایشگاه الکامپ آغاز شد | فاوا نیوز www.favanews.com/19653/نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد‎Cached15 دسامبر 2016 ... بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2016) آغاز شد. نکونیوز - نمایشگاه الکامپ آغاز شد+جزییات neconews.com/vdcevw8v.jh8ovi9bbj.html‎Cached21 جولای 2017 ... بیست و سومین نمایشگاه الکامپ کار خود را از امروز آغاز کرد؛ نمایشگاهی که بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع ... آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تهران - برترین ها www.bartarinha.ir/.../آغاز-به-کار-نمایشگاه-بین‌المللی-الکامپ-در-تهران‎Cached21 جولای 2017 ... در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ سالن دولت الکترونیک با ... یکم مردادماه در حاشیه نمایشگاه برگزار شده و قرار است مدیران ارشد وزارت ... نمایشگاه الکامپ بدون افتتاحیه آغاز به‌کار کرد - زومیت https://www.zoomit.ir/2017/7/21/189425/elecomp-23/‎Cached21 جولای 2017 ... بر اساس گزارش سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور، امسال نسبت به دوره‌ی قبل ۷۰ درصد فضای بیشتر به نمایشگاه الکامپ اختصاص داده شده است. آغاز نمایشگاه الکامپ تهران - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/549976/آغاز-نمایشگاه-الکامپ-تهران‎Cached21 جولای 2017 ... نمایشگاه الکامپ هر سال در آذر ماه برگزار می شد اما بیست و سومین دوره این نمایشگاه برای ارائه مناسب تر دستاوردها، دسترسی بهتر مردم به آخرین یافته ... بیستمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد - توسعه ارتباطات پایدار صنعت ... paydarsanat.com/index.php/.../20-بیستمین-نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد بیستمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک امروز 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز شد. گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه ...