مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس

[ad_1]
مجله آشپزی مثبت: نیاز به مواد کمی دارید تا بتوانید یک غذای جمع و جور و سبک درست کنید. ما این غذا را که خیلی سریع هم آماده می شود به شما آموزش می دهیم.

 


  • 2 /1  فلفل‌دلمه‌ای قرمز
  • 2 /1  فلفل‌دلمه‌ای سبز
  • 3 عدد تخم‌مرغ
  • 1 ق س آب
  • 2 عدد نان ترتیلا
  • به میزان لازم نمک و فلفل
  • به میزان لازم روغن مایع
 لقمه های تخم مرغی

 

 

۱   ابتدا فلفل‌دلمه‌ای‌ها را بشویید، سپس آنها را نگینی خرد کنید. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. حالا تکه‌های فلفل را داخل تابه سرخ کنید تا نرم شوند. فلفل‌های سرخ‌شده را داخل یک ظرف بریزید و کنار بگذارید.

 

2 در یک کاسه دیگر تخم‌مرغ‌ها را با آب خوب هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. مقداری نمک و فلفل هم بریزید. یک تابه نچسب را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس مخلوط تخم‌مرغ را داخل تابه بریزید. مخلوط را داخل تابه هم نزنید. صبر کنید تا تخم‌مرغ بپزد، سپس آن را از داخل تابه درآورید، داخل یک بشقاب قرار دهید و سپس آن را از وسط نصف کنید.

 

3  تکه‌های تخم‌مرغ را روی نان‌های ترتیلا قرار دهید، سپس تکه‌های فلفل سرخ‌شده را روی آنها بچینید. حالا نان‌ها را به‌آرامی لوله کنید. رول‌ها را با خلال‌دندان سفت کنید. و به کمک یک چاقوی تیز به تکه‌های کوچک برش دهید.

 

4   برش‌ها را در یک ظرف مناسب بچینید و سپس آنها را سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس نیاز به مواد …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از برترین ها آذر ٢٧ لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاسلقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس واضحلقمههایتخممرغیشامسریعلقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس واضح آرشیو وب فارسیبرترین ها مجله آشپزی مثبت لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاستبلیغات تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس خبر فارسیلقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس مجله آشپزی مثبت نیاز به مواد کمی دارید تا لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاسآکاایران نیاز به مواد کمی دارید تا بتوانید یک غذای جمع و جور و سبک درست کنید ما این لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس محبوب ها در یک کاسه دیگر تخم‌مرغ‌ها را با آب خوب هم بزنید تا با هم مخلوط شوند مقداری نمک و لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاسلقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس مجله آشپزی مثبت نیاز به مواد کمی دارید تا لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاسگزارش تخلف کلیه مطالب سایت توسط ربات از خبرگزاری های معتبر و سایتهای فارسی زبان به لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاسلقمههایتخممرغی در یک کاسه دیگر تخم‌مرغ‌ها را با آب خوب هم بزنید تا با هم مخلوط شوند مقداری نمک و لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاسلقمههایتخممرغی؛شامطرز تهیه ۱ ابتدا فلفل‌دلمه‌ای‌ها را بشویید، سپس آنها را نگینی خرد کنید در یک تابه طرز تهیه کاتلیس یک شام خوشمزه ، سبک و راحت کاتلیس غذای سبک مواد لازم پیاز یک عدد سیر ۲ تا ۳ حبه گوشت چرخ کرده نیم کیلو گرم نمک و فلفل انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینی سفره آرایی ، میوه آرایی ، آموزش سفره آرایی آموزش آشپزی آکا تزیین هندوانه به شکل لبخند • آموزش تصویری میوه آرایی شب چله جدیدترین میوه آرایی شب یلدا پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و سفر به مکزیک ماجرای سفر دو جوان ایرانی به مکزیک و دیپورت رنجنامه مکزیک سفر به مکزیک هم



لینک منبع :لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس

لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../لقمه-های-تخم-مرغی-شام-سریع-و-باکلاس‎Cached17 دسامبر 2016 ... لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس. نیاز به مواد کمی دارید تا بتوانید یک غذای جمع و جور و سبک درست کنید. ما این غذا را که خیلی سریع هم آماده می ... Images for لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس - کمونه kamooneh.com/fa/news/102456/لقمه-های-تخم-مرغی-شام-سریع-و-باکلاس 18 دسامبر 2016 ... لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس. نیاز به مواد کمی دارید تا بتوانید یک غذای جمع و جور و سبک درست کنید. ما این غذا را که خیلی سریع هم آماده می ... لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس | بزرگترین شبکه تفریحی kolony.ir/1395/10/15/1041/‎Cachedلقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس. مواد لازم: ۲ /۱ فلفل دلمه ای قرمز ۲ /۱ فلفل دلمه ای سبز ۳ عدد تخم مرغ ۱ ق س آب ۲ عدد نان ترتیلا به میزان لازم نمک و فلفل به میزان ... لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس - انواع دسر - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201612176434919163.html‎Cached17 دسامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع دسر ... لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس - خبرلند khabarland.com/news/.../لقمه-های-تخم-مرغی-شام-سریع-و-باکلاس‎Cached17 دسامبر 2016 ... لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس نیاز به مواد کمی دارید تا بتوانید یک غذای جمع و جور و سبک درست کنید. ما این غذا را که خیلی سریع هم آماده می ... هرلحظه، لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس harlahze.com/اخبار-خواندنی/لقمه-های-تخم-مرغی-شام-سریع-و-باکلاس مجله آشپزی مثبت نیاز به مواد کمی دارید تا بتوانید یک غذای جمع و جور و سبک درست کنید ما این غذا را که خیلی سریع هم آماده می شود به شما آموزش می دهیم ۱ ابتدا فلفل ... طرز تهیه لقمه های تخم مرغی | شام سریع و باکلاس +عکس - پورتال نیک ... tnews.ir/نیک-صالحی/d80a76643028.html طرز تهیه لقمه های تخم مرغی را که خیلی سریع هم آماده می شود به شما آموزش می دهیم. طرز تهیه لقمه های تخم مرغی نیاز به مواد کمی دارید تا بتوانید یک غذای جمع و جور و سبک ... میهن مگ - لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس https://mihanmag.com/.../لقمه_های_تخم_مرغی؛_شام_سریع_و_باکلاس‎Cachedمجله آشپزی مثبت: نیاز به مواد کمی شما می توانید از مواد غذایی مشابه به توافق تنها. ما باید این ظرف است که بسیار سریع و بیش از حد می تواند مایل به شما آموزش ما. لقمه های تخم مرغی؛ شام سریع و باکلاس - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29836234 17 دسامبر 2016 ... اسفناج سرشار از مواد مغذی، آهن و نوعی از استروئید است که باعث افزایش رشد ماهیچه های بدن می شود. برای تهیه این املت باید سفیده تخم مرغ را با شیر و ...