مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده است. همچنین در این هوای سرد می تواند شما را از سرماخوردگی محافظت کند.

مواد لازم:

 

  •  کره : 25 گرم
  •  پیازچه , خرد شده : 3 عدد
  •  سیر , له شده : 2 حبه
  •  مرزنجوش , ریز شده : 1 شاخه
  •  سینه مرغ بدون استخوان , مکعبی خرد شده : 350 گرم
  • عصاره مرغ : 2 پیمانه
  •  نخود کنسروی , آبکش شده : 350 گرم
  •  سبزی معطر که با نخ به یکدیگر متصل شده باشند : 1 دسته
  •  فلفل دلمه ای قرمز , نگینی شده : 1 عدد
  •  فلفل دلمه ای سبز , نگینی شده : 1 عدد
  •  پاستای خشک کوچک غیر ساده : 115 گرم
  • نمک : به میزان لازم
  •  فلفل : به میزان لازم
  •  نان های مکعبی شکل خرد شده جهت سرو : به میزان لازم

 

سوپ مرغ و لوبیا 

 

طرز تهیه:

 

1. کره را در یک قابلمه بزرگ آب نمایید . پیازچه ها , سیر , مرزنجوش تازه و مرغ خرد شده را اضافه نموده , مدام هم بزنید و روی حرارت متوسط به مدت 5 دقیقه بپزید .

2. عصاره مرغ , نخود ها و دسته سبزی معطر را افزوده , با فلفل و نمک چاشنی را اندازه نمایید .

3. سوپ را بجوشانید , حرارت را کم نمایید و بگذارید حدود 2 ساعت به آرامی بجوشد .

4. فلفل دلمه ای های خرد شده و پاستا را به قابلمه اضافه نمایید , سپس به مدت 20 دقیقه دیگر به آرامی بجوشانید .

5. سوپ را به یک ظرف سوپ خوری گرم منتقل نمایید . جهت سرو , سوپ را داخل کاسه های یک نفره مخصوص تقسیم نمایید و با نان های مکعبی شکل سرخ شده , تزیین نموده و بلافاصله آن را سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

در صورت تمایل , شما می توانید از نخود خشک هم استفاده نمایید . روی آن ها را با آب سرد بپوشانید و به مدت 5 تا 8 ساعت کنار بگذارید تا خیس بخورند . سپس آب آن را خالی نموده و نخود ها را مطابق دستور به سوپ اضافه نمایید و مدت زمان 30 الی 1 ساعت , به زمان پخت اضافه نمایید .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید واضحبااینسوپازسرماخوردگیبا این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید واضح آرشیو وب فارسیبرترین ها وب‌سایت آوای با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید شمار از …در همین زمینه با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید در صورت بروز علائم سرماخوردگی از با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنیدکد خبر ۴۳۶۱۲۱ ۱۰۳ بازدید سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد یک پیش جلوگیری از سرماخوردگی با این سوپجلوگیریازسرماخوردگیبااین جلوگیری از سرماخوردگی با این سوپسرما خورده اید این سوپ را درست کنید از با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنیدوب‌سایت آوای سلامتی سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد یک پیش غذای با این خوراکی ها از سرما خوردگی جلوگیری کنید قدس …با این خوراکی ها از سرما خوردگی جلوگیری کنید میتوان از سرماخوردگی جلوگیری کرد و با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنیدسوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد یک پیش غذای ایده آل برای شام یک با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید خبر فارسیبا این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید وب سایت آوای سلامتی سوپ مرغ و لوبیا که بسیار خبرگزاری تسنیم جلوگیری از سرماخوردگی با این …جلوگیری از سرماخوردگی با در این سوپ که از سوی ما دریافت می کنید با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید محبوب ها …سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد یک پیش غذای ایده آل برای شام یک سرماخوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل سرما خوردگی درمان سرماخوردگی سرماخوردگی عفونت دستگاه تنفسی فوقانی است که به راحتی منتقل می شود درمان سریع انواع سرماخوردگی بزرگسالان و کلیه با داروهای گیاهی پزشکی و سلامت درمان سریع سرماخوردگی با داروهای گیاهی سرماخوردگی نوزاد،سرماخوردگی در تابستان، کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت سوپ و آش با این سه سوپ به جنگ سرماخوردگی و آنفلوانزا بروید روش تهیه یکی از بیماری های شایع این فصل روش هایی جالب برای جلوگیری از آبریزش بینی یکی دیگر از روش هایی که با کمک آن می توانید مزاج سرد و تر خود را معتدل کنید گنجاندن پودر طرز تهیه چند سوپ مقوی برای نی نی ماهه صفحه پیاز سیب زمینی هویج بدون پوست گیشنیز با برنج یا جو با یه تیکه مرغ یا گوشت با اب بزار خوب بپزه طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسی قانون ۸۰۲۰ این یکی از بهترین روش ها برای اینه که بهترین استفاده رو از وقتتون بکنید روش های عملی در درمان سرماخوردگی بسم الله الرّحمن الرّحیم وصلی الله علی محمّد و آله الطاهرین ولعنه الله علی اعدایهم اجمعین روش های عملی در درمان سرماخوردگی با سلام سال گذشته با انزیو گرافی مشخص شد که دو رگ در حد و درصد گرفتگی عروق دارم قرار بود



لینک منبع :با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید

با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../با-این-سوپ-از-سرماخوردگی-جلوگیری-کنید‎Cachedسوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده است. همچنین در این هوای سرد می تواند شما را از سرماخوردگی محافظت ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../با-این-سوپ-از-سرماخوردگی-جلوگیری-کنید/ 17 دسامبر 2016 ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید. سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده است. آخرین خبر | با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید akharinkhabar.ir/.../با-این-سوپ-از-سرماخوردگی-جلوگیری-کنید‎Cached22 آوریل 2017 ... آکا ایران/ مواد لازم سوپ مرغ و لوبیا : مواد لازماندازهمقدار / کالریکره۲۵ گرم100 گرم / 737 کالریپیازچهخرد شده ۳ عدد100 گرم / 3 کالریسیرله شده ۲ ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/soup1/news2016122016231467216.html‎Cached20 دسامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید - - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news201722221235692967.html‎Cached22 فوریه 2017 ... سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده است. همچنین در این هوای سرد می تواند شما را از ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید - خبرلند khabarland.com/news/10831/با-این-سوپ-از-سرماخوردگی-جلوگیری-کنید 17 دسامبر 2016 ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده است. با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29836236 17 دسامبر 2016 ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید. وب سایت آوای سلامتی: سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/5355775/با-این-سوپ-از-سرماخوردگی-جلوگیری-کنید 17 دسامبر 2016 ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید. سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می‌باشد, یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده است. آشپزی - روغن کنجد کهزاد kahzadgroup.com/.../-1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-1‎Cached5 ژانویه 2017 ... سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده است ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید. با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید modiranbazar.com/index.php/cooking1/desert/item/612-ls17 27 فوریه 2017 ... با این سوپ از سرماخوردگی جلوگیری کنید. ی: سوپ مرغ و لوبیا که بسیار مغذی و دوست داشتنی می باشد , یک پیش غذای ایده آل برای شام یک خانواده ...