مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت

[ad_1]

شرکت خودروسازی فورد موفق شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد.

کمپانی خودروسازی فورد به لطف تلاش کارکنان خود، اختراعات زیادی در سال ۲۰۱۶ به نام خود ثبت کرد؛ در سال جاری تعداد پتنت‌های منتسب به شرکت فورد،  بیش‌تر از هر کمپانی خودروساز دیگری است.

شرکت فورد در سال ۲۰۱۶، موفق به ثبت حدود ۱۵۰۰ اختراع شده است و این نشان‌ از رشد ۲۵ درصدی تعداد اختراعات ثبت‌شده‌ی فورد، نسبت به سال گذشته دارد. نکته‌ی جالب توجه این است که در سال ۲۰۱۶، تعداد کل اختراعات ثبت‌شده‌ی شرکت‌های مختلف به ۳۲۰۰ مورد می‌رسد و این یعنی فورد توانسته است تقریبا نیمی از آن‌ها را به خود اختصاص دهد. اگر نگاهی به تعداد اختراعات این کمپانی در سال ۲۰۱۴ بیندازیم، متوجه رشد  ۹۰ درصدی آن در سال ۲۰۱۶ خواهیم بود.

فورد

مدیر فنی فورد در اظهارات خود اعلام کرده است: «روزانه شاهد نو‌آوری در بخش‌های مختلف محصولات هستیم و اکنون زمان خوبی است تا ما نیز با تمرکز بر محصولات خودرویی خود، در این زمینه به تکامل برسیم.»

فورد

یکی از بنیادی‌ترین اختراعات فورد در سال ۲۰۱۶، سیستم «On-the-Go H2O» است که از میعان برای تولید آب قابل آشامیدن در خودرو استفاده می‌کند. Carr E؛ یک دستگاه ترابری شخصی است که می‌تواند به‌عنوان سیستم تحویل بسته نیز عمل کند. eChair؛ یک ویلچر الکتریکی است که به‌صورت خودکار درون خودرو قرار می‌گیرد. یکی دیگر از اختراعات دیگر فورد، خودروهای خودران را به پهپاد مجهز می‌کند.

فورد


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید عصر خودرو خریداران خودرو همیشه به دنبال بهترین نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در نکاتی برای انتخاب بهتر در خرید گوشی تلفن برای …بیش از سال از اختراع تلفن توسط الکساندر گراهام بل می‌گذرد امروزه با وجود اطلاعات خودرو سواری نگین خودرو رنو فلوئنس رنو خوب دوستان سرویس اولیه را در نماینگی کرج انجام دادم و نکات زیر قابل توجه استعصر خودرو کرولا در ایرانعصر خودرو شرکت ایرتویا، نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران مدل خودروی کرولا را با اطلاعات خودرو سواری اطلس خودرو کیا اسپورتیج …مدل شرکتی فوق العاده شده هم از لحاظ ظاهری از جمله صفحه کیلومتر سوپر ویژن جدید خـــودروهــــای ســـنـــگـــیـــن و اتوبوس آرشیو کشنده اف هاش با موتور لیتری و اسب بخار نسبت به نسل قبلی خود قویتر شده و با رویکردهای مدیریتی مشکلات امنیتی در پیاده‌سازی سیستم‌های برنامهریزی منابع سازمان چکیده امروزه خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتیم ملی والیبال ایران نماینده آسیا در جام بین قاره ای بهروان از لحاظ تعداد شکایات از خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریبهار کتاب فروشی ها در فصل خزان فروش ۵۰۰ هزار کتاب در طرح پاییزه بازدید مدیران استانی عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید عصر خودرو خریداران خودرو همیشه به دنبال بهترین خودرو عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهان پرفروش‌ترین خودرو جهان عصر خودرو پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شدند نکاتی برای انتخاب بهتر در خرید گوشی تلفن برای منزل و اداره بیش از سال از اختراع تلفن توسط الکساندر گراهام بل می‌گذرد امروزه با وجود ارتباطات آرای الکترال ترامپ۲۲۲، کلینتون ۲۰۲ آرایالکترال ایالت های مختلف آمریکا که با طلوع خورشید هشتم نوامبر، رسما کار ثبت آراء مردمی را در روند گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل در حال حاضر ساندار پیچای اداره شرکت گوگل را بر عهده دارد و سرگئی برین و لری پیج ، به صورت نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری تیم ملی والیبال ایران نماینده آسیا در جام بین قاره ای بهروان از لحاظ تعداد شکایات از باشگاه خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری بهار کتاب فروشی ها در فصل خزان فروش ۵۰۰ هزار کتاب در طرح پاییزه بازدید مدیران استانی و



لینک منبع :فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت

فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/16/.../ford-patents-outpace-rivals-in-2016/‎Cached17 دسامبر 2016 ... شرکت فورد در سال ۲۰۱۶، موفق به ثبت حدود ۱۵۰۰ اختراع شده است و این نشان‌ از رشد ۲۵ درصدی تعداد اختراعات ثبت‌شده‌ی فورد، نسبت به سال گذشته ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت - تکنومون technomon.com/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱۶-داشت‎Cached17 دسامبر 2016 ... فورد موفق به ثبت حدود ۱۵۰۰ اختراع در ۲۰۱۶ شد که این نشان‌دهنده‌ی رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته است.شرکت خودروسازی فورد موفق به کسب ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱۶-د/ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ ... در سال ۲۰۱۶ نیز به مانند سال‌های گذشته شاهد ابداعات و اختراعات تازه‌ای ... (حدود ۶ سال پیش); ۲۰ فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت (۸ روز . آخرین خبر | فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت akharinkhabar.ir/cars/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱۶-داشت 17 دسامبر 2016 ... زومیت/ شرکت خودروسازی فورد موفق شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد.کمپانی خودروسازی فورد به لطف تلاش کارکنان ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت – خرید فروش خودرو ... bridgedeal77.affiliatblogger.ir/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱/‎Cachedشرکت خرید فروش خودرو در شیراز فورد پیروز شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خویش اختصاص دهد . تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلیکارگاه مجانی ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت – خودرو زانتیا خرید و ... yamdeal04.edublogs.ir/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱/‎Cachedشرکت خودروسازی فورد غالب شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خویش اختصاص دهد . خرید خودرو 7 با ضمانت نامه اصلیکارگاه بدون پول آغاز با لینوکس ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت - اجاره خودرو ejarehkhodro.com/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱۶-د/‎Cached24 ژانویه 2017 ... شرکت خودروسازی فورد - اجاره خودرو اسپرت - موفق شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد. کمپانی خودروسازی فورد به لطف ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت | خرید و فروش خودرو ... cracksyria86.hazblog.ir/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱/‎Cachedشرکت خودروسازی فورد پیروز شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد . تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت طومار اصلیکارگاه بدون پول شروع با ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت | خرید فروش خودرو در ... bridgerubber87.all4webs.ir/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱/‎Cachedشرکت خودروسازی فورد برنده شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد . خرید فروش خودرو در شیراز 7 با ضمانت طومار اصلیکارگاه رایگان شروع ... فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت | خرید و فروش خودرو ... naillunge95.newsvine.ir/.../فورد-بیشترین-ثبت-اختراع-را-در-سال-۲۰۱/‎Cachedشرکت خودرو فروش خرید فورد غالب شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خویش اختصاص دهد . تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلیکارگاه بدون‌پول آغاز با ...