مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: تصور کنید سیستم سنگفرش مدولار رنگی مانند قطعات خانه‌سازی کودکان جایگزین سنگفرش‌ پیاده‌روهای امروزی شود.

شرکت مجارستانی Platio سیستم سنگفرشی تولید کرده که با استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی انرژی پاک خورشید را دریافت و ذخیره می‌کند.

این شرکت اولین شرکت تولیدکننده مسیر با سیستم خورشیدی نیست، اما سیستم Platio مربوط به پیاده‌روست و نمونه‌های ارائه شده مربوط به پیشرفت جاده‌ها بوده‌اند. هدف این شرکت زیباسازی شهرها با انرژی‌های پایدار و پاک است.

 

ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی 

سیستم پیاده‌رو Platio انرژی خورشیدی را از طریق سلول‌های منو کریستال سیلیکون جای گرفته داخل محفظه شیشه‌ای دریافت می‌کند. این روش از آسیب به سلول‌ها در هنگام راه رفتن عابران پیاده پیشگیری می کند. اجزای این سیستم با یکدیگر ارتباط الکترونیکی داشته و سیستم‌های ارتباطی را به طور خودکار در زمان ساخت با هم مرتبط می‌کند.

هر مترمربع از این سیستم 160 وات الکتریسیته تولید می‌کند. این پوشش در سه رنگ تولید شده و همچنین دارای سیستم دریافت انرژی با گام‌های عابران پیاده است.

هدف نهایی این شرکت ارائه سیستم‌های انرژی پاک و مستقل در آینده بر اساس زندگی شهری با در نظر گرفتن دیدگاه‌های اجتماعی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مهندسی عمرانروش استاندارد آزمایش برای آزمایش نفوذ و نمونه گیری ازخاک ها با لوله بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و مهندسی عمران روش استاندارد آزمایش برای آزمایش نفوذ و نمونه گیری ازخاک ها با لوله شکافدار بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و ایمیل میشه



لینک منبع :ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی

Images for ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی - ایسنا www.isna.ir/news/.../ساخت-پیاده-رو-خورشیدی-با-پلاستیک-بازیافتی‎Cached17 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از اینهبیتت، شرکت مجارستانی Platio سیستم سنگفرشی تولید کرده که با استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی انرژی پاک ... ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../ساخت-پیاده‌رو-خورشیدی-با-پلاستیک-بازیافتی 17 دسامبر 2016 ... ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی. تصور کنید سیستم سنگفرش مدولار رنگی مانند قطعات خانه‌سازی کودکان جایگزین سنگفرش‌ ... ساخت پیاده رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی - onvansho onvansho.ir/result/ساخت-پیاده-رو-خورشیدی-با-پلاستیک-بازیافتی.html ساخت پلاستیک های جدید از پر پرندگان گروه شیمی شهرستان سنقر ارگانیک برای ساخت پلاستیک ها ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی . تولید انرژی خورشیدی با پیاده رو ساخته‌شده از مواد بازیافتی پلاستیکی cityfuture.ir/تولید-انرژی-خورشیدی-با-پیاده-رو-ساخته/‎Cachedاین پیاده روها که با مواد پلاستیکی بازیافتی ایجاد شده‌اند علاوه بر ایجاد مسیری استاندارد برای افراد پیاده با استفاده از نور خورشید انرژی پاک تولید می‌کنند. ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../ساخت-پیاده‌رو-خورشیدی-با-پلاستیک-بازیافتی/5948516 به گزارش ایسنا و به نقل از اینهبیتت، شرکت مجارستانی Platio سیستم سنگفرشی تولید کرده که با استفاده از پلاستیک های بازیافتی انرژی پاک خورشید را ... ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/19/1580268 19 دسامبر 2016 ... ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی. انرژی‌های پایدار,انرژی نو,فناوری‌. همشهری آنلاین: تصور کنید سیستم سنگفرش مدولار رنگی مانند ... ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی - kodoom.com ... news.kodoom.com/health.../ساخت-پیاده-رو-خورشیدی-با-پلاستیک/.../6128827/ به گزارش ایسنا و به نقل از اینهبیتت، شرکت مجارستانی Platio سیستم سنگفرشی تولید کرده که با استفاده از پلاستیک های بازیافتی انرژی پاک خورشید را ... الف - ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی alef.ir/vdcezn8enjh8w7i.b9bj.html?425015 ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی. تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷. تصور کنید سیستم سنگفرش مدولار رنگی مانند قطعات خانه‌سازی ... خبر ایرانی - ساخت پیاده‌رو خورشیدی با پلاستیک بازیافتی newsirani.com/news/64385/ساخت-پیاده-رو-خورشیدی-پلاستیک-بازیافتی سیستم پیاده‌رو Platio انرژی خورشیدی را از طریق سلول‌های منو کریستال سیلیکون جای ... داشته و سیستم‌های ارتباطی را به طور خودکار در زمان ساخت با هم مرتبط می‌کند.