مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟

[ad_1]

بال مرغ به دلیل تزریق هورمون‌های رشد دارای مقادیر زیادی چربی است.این هورمون‌ها کیست‌ساز هستند و بهتر است خانم‌ها تا حد امکان بال مرغ نخورند.

حتما شما هم درباره هورمونی بودن مرغ‌های صنعتی چیزهایی شنیده‌اید اما تصور اینکه این مسئله تا این حد برای سلامتی جدی باشد را نداشته اید. در صورتیکه مرغداری‌ها بخواهند جوجه‌هایشان را سریع‌تر از حالت معمول به کشتارگاه بفرستند باید به آن‌ها هورمون استروئید‌ تزریق کنند که این هورمون باعث اختلالاتی در سیستم بدن افراد بخصوص خانم‌ها ایجاد می‌کند.
بال مرغ - مضرات خوردن بال مرغ

چرا نباید بال مرغ مصرف کنیم؟

مدت‌های مدیدی است که همه ما می‌دانیم به مواد خوراکی که مصرف می‌کنیم، هورمون‌های مختلفی تزریق می‌شود که برای سلامت بسیار خطرناک هستند. یکی از این هورمون‌ها استروئید‌هاست که تزریق استروئید به مرغ در ناحیه گردن یا بال انجام می‌شود. بنابراین تجمع استروئید در این دو ناحیه از همه جا بیشتر است و مشکلاتی را بخصوص برای خانم‌ها ایجاد می‌کند، علاوه برآن کبد که یکی از اجزای بسیار مهم دستگاه گوارش است، از عوارض این هورمون دور نمی‌ماند. اختلالات گوارشی که ناشی از این هورمون‌ها در دستگاه گوارش ایجاد می‌شود معمولا کبد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و به‌ صورت افزایش چربی در این بافت شاهد آن هستیم که اتفاقا خانم‌ها در این زمینه مستعدترند. علاوه‌براین مصرف بال مرغ می‌تواند میزان کلسترول را بالا ببرد و همچنین آسیب جدی به بیماری‌های قلبی و عروقی برساند،

درواقع علت خوشمزگی بال مرغ، چربی زیادی است که در آن‌ قسمت‌ها انباشته شده است. در رابطه با گردن مرغ هم گفته می‌شود که گردن محل عبور خیلی از بافت‌های اعصاب است و بسیاری از غدد لنفاوی در گردن قرار دارد که احتمالا این‌ها می‌تواند موجبات انتقال بعضی از ترکیب‌ها را فراهم کند که برای انسان مضر است و باز هم توصیه می‌شود که خانم‌ها و دخترخانم‌ها میل نکنند.

رابطه خوردن بال مرغ و کیست پستان در زنان

استروئیدها اثرات وحشتناکی روی بدن انسان دارند. هورمون استروئید علاوه بر تسریع رشد، اثرات بسیار خطرناک‌تری در مجاورت با هورمون‌های زنانه ایجاد می‌کند که منجر می‌شود زنان هرچه بیشتر مستعد رشد کیست در رحم خود باشند بنابراین توصیه می‌شود افراد مراقب رژیم غذایی خود بوده  و تا جایی که امکان دارد از مصرف بال مرغ بپرهیزند. یک متخصص زنان و زایمان گفت: مرغ های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می‌کنند دارای مقادیر زیادی چربی به خصوص در قسمت بال هستند، لذا توصیه می‌شود همه افراد، به خصوص خانم‌ها از مرغ‌های هورمونی و قسمت بال مرغ استفاده نکنند زیرا چربی مرغ‌های هورمونی در تحریک رشد کیست‌های پستان تاثیرگذار هستند. وی گفت: مرغ‌های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می‌کنند دارای مقادیر زیادی چربی در قسمت بال هستند، اگرچه بال مرغ لذیذترین قسمت آن است اما از نظر سلامتی بدترین قسمت به حساب می‌آید زیرا چربی در این ناحیه تجمع پیدا می‌کند. توصیه می‌شود همه به خصوص خانم‌ها از بال مرغ چه به صورت کباب شده و چه به صورت پخته شده در غذا استفاده نکنند زیرا چربی مرغ‌های هورمونی در تحریک رشد کیست‌های پستان تاثیرگذار هستند.

عوارض دیگر هورمون استروئید

هورمون‌های استروئیدی در سیستم‌های مختلف بدن اختلال ایجاد می‌کنند؛ این هورمون‌ها باعث افزایش ترشح هورمون‌های استروئیدی در بدن می‌شوند که همین عارضه به تنهایی مشکلات زیادی را در بدن ایجاد می‌کند. این هورمون‌ها چون محلول در چربی هستند از طریق غذاها به راحتی به بدن انسان‌ منتقل می‌شوند و یکی از عارضه‌های بارز این هورمون‌ها اختلال در روند بارداری یک خانم باردار است. علاوه بر این عارضه، تغییر دوره سیکل قاعدگی و اختلال رویشی مو هم از مشکلات عمده‌ای است که خانم‌ها به دلیل وجود این هورمون‌ها با آن مواجه می‌شوند. اختلالات گوارشی ناشی از این هورمون‌ها که در دستگاه گوارش ایجاد می‌شود معمولا کبد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و به‌ صورت افزایش چربی در این بافت شاهد آن هستیم که اتفاقا خانم‌ها در این زمینه مستعدترند.

مضرات مصرف کردن بال مرغ - عکس بال مرغ

ایجاد مشکلات پوستی

 اگر بال و گردن مرغ حاوی ترکیب‌های هورمونی، به‌ خصوص ترکیب‌های استروییدی باشد، از آنجا که این هورمون شبیه هورمون‌های جنسی است، هم در مردان و هم در زنان باعث بروز عوارضی خواهد شد. البته این فقط در مورد گوشت طیور نیست و هر ماده غذایی‌ که آلودگی هورمونی یا دارویی داشته باشد، می‌تواند به‌خصوص در خانم‌ها باعث افزایش موهای زائد در صورت، پرمویی و جوش و در آقایان باعث بروز آکنه‌های شدید پوستی شود.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟ بال مرغ به …بال مرغ به دلیل تزریق هورمون های رشد دارای مقادیر زیادی چربی استاین هورمون ها کیست آیا خوردن بال مرغ ضرر دارد ؟ پزشکیتغذیه سالمآیا خوردن بال مرغ ضرر دارد زنان باعث بروز عوارضی قبیل مشکلات را به دنبال توصیه های مهم درباره خوردن بال مرغخوردن بال مرغ چه عوارضی برای بدن دارند؟ دانه سیر برای بدن ما چه فواید و عوارضی به قرص آهن و مصرف آن در بارداری چه عوارضی را به دنبال دارد…قرصآهنومصرفآندر چه عوارضی را به دنبال دارد چه عوارضی را به دنبال وجود دارد اما خوردن آشپزخانه پردیس چرا باید از خوردن بال و گردن مرغ …چرا باید از خوردن بال و گردن مرغ دانیم چه میزان گوارشی را به‌دنبال دارد تاتو و عوارضی که به دنبال داردتاتوعوارضیدنبالکتف و بال مرغ تاتو و عوارضی که به دنبال دارد آرایشگاه به آن اعتماد کنند چه باورهای غلط در مورد تخم مرغ مصرف تخم مرغ به چاپ رسیده و خوردن تخم مرغ در گروه های به چه افرادی عوارض خطرناک خوردن مرغ برای خانم هاخانمهامرغنخورنددر خوردن بال و گردن مرغ را به دنبال دارد مرغ های رشد مو چه تاثیری دارد آیا تزریق هورمون به مرغ وخطر بالِ مرغ صحت دارد؟از خوردن پی در پی بال مرغ بپرهیزید به آیا خوردن بال مرغ نمک حمام چه فوایدی دارد چه غذاهایی برای زنان باردار مضر است؟تخم‌مرغ خام غذاهای برای جنین و مادر به دنبال دارد را برای جنین به دنبال خواهد آیا تزریق هورمون به مرغ وخطر بالِ مرغ صحت دارد؟ به مرغ‌ها هورمون می‌زنند؟ بسیاری از افراد وقتی می‌بینند و می‌شنوند که مرغ خیلی سریع رشد انواع پرندگان تغذیه جوجه های گوشتی بر اساس تجربه با سلام به همه دوستان عزیز میخوام اینجا بزرگ کردن جوجه طب سنتی ترنج توصیه های قبل وحین بارداری توصیه های قبل وحین بارداری محمدرضا نصراللهیسلام،لطفا نسبت به عنوانی که به دیگران می دهید راهنمای خرید قرص لاغری، ضد چاقی و اشتها در زمینه خرید قرص های لاغری و ضد چاقی قرص های زیادی در بازار و داروخانه ها وجود دارد که برخی جهان پزشکی پزشکان ایران مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد که پرتقال به دلیل آنتی اکسیدان های خاصی که دارد تاثیر بیماری واگیر مجله پزشکی آنفلوانزا یک بیماری حاد تنفسی است که توسط ویروسهایی به همین نام بوجود میآید یک بیماری درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو خوب هرکی یجوری مشکل داره دیگه برعکس شما منم ساعت به ساعت غذا میخورم و برعکس هر هفته نیم بیولوژی روند کار سلول بنیادی جنینی سلول بنیادی جنینی در درون بدن به جستجو می‌پردازد و نواحی آسیب برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد؟ استفاده از تستسترون در عضله سازی و افزایش قدرت در بدنسازی استفاده ازتستسترون در عضله سازی و افزایش قدرت در بدنسازی تستوسترون‌ در درمان‌کمبود



لینک منبع :خوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟

خوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟ | ستاره setare.com/fa/news/.../خوردن-بال-مرغ-چه-عوارضی-به-دنبال-دارد‎Cached17 دسامبر 2016 ... بال مرغ به دلیل تزریق هورمون‌های رشد دارای مقادیر زیادی چربی است.این هورمون‌ها کیست‌ساز هستند و بهتر است خانم‌ها تا حد امکان بال مرغ نخورند. بال مرغ | عوارض خوردن بال مرغ و کیست سینه زنان - نمناک namnak.com/بال-مرغ-کیست-پستان-می-سازد.p28333‎Cachedدر مطالب قبلی اشاره ای به مضرات خوردن گردن و بال مرغ برای زنان داشتیم که به دلیل ... و کمپلکس دارند؛ کیست های ساده، دیواره صافی دارند و داخل آنها مایع زلالی وجود دارد، ... خوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟ | بال مرغ به دلیل تزریق - قطره www.ghatreh.com/news/.../خوردن-بال-مرغ-عوارضی-دنبال-دارد‎Cached17 دسامبر 2016 ... بال مرغ به دلیل تزریق هورمون های رشد دارای مقادیر زیادی چربی است.این هورمون ها کیست ساز هستند و بهتر است خانم هØ. آیا خوردن بال مرغ ضرر دارد؟ - لوازم خانگی سیلویا www.silvialand.com/آیا-خوردن-بال-مرغ-ضرر-دارد؟/‎Cachedمصرف برخی اعضای بدن مرغ که پوست بیشتری دارد، به دلیل چربی بالاتر، باعث ... هورمون شبیه هورمون‌های جنسی است، هم در مردان و هم در زنان باعث بروز عوارضی خواهد شد. ... یا مکملی که آلودگی هورمونی دارد، بروز این قبیل مشکلات را به دنبال خواهد داشت ... های هورمونی در زیر بال مرغ تزریق می شود و به همین جهت خوردن بال مرغ توصیه نمی شود. آیا خوردن بال مرغ ضرر دارد؟ - پارس ناز www.parsnaz.com/آیا-خوردن-بال-مرغ-ضرر-دارد؟.html‎Cachedآیا خوردن بال مرغ ضرر دارد یکی از بدترین قسمت های مرغ بال مرغ است امروزه ... لذا توصیه می‌شود همه افراد، به خصوص خانم‌ها از مرغ‌های هورمونی و قسمت بال مرغ استفاده نکنند ... خوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟ - تی نیوز tnews.ir/news/8a3e76174227.html 17 دسامبر 2016 ... بال مرغ به دلیل تزریق هورمون های رشد دارای مقادیر زیادی چربی است.این هورمون ها کیست ساز هستند و بهتر است خانم ها تا حد امکان بال مرغ نخورند. آشپزخانه پردیس - چرا باید از خوردن بال و گردن مرغ پرهیز کنیم www.pardis-cooking20.blogfa.com/post-60.aspx‎Cached Similar29 ژانویه 2013 ... آشپزخانه پردیس - چرا باید از خوردن بال و گردن مرغ پرهیز کنیم - ... کبد که یکی از اجزای بسیار مهم دستگاه گوارش است نیز از عوارض این هورمون دور نمی‌ماند ... با دوز پایین باشد و اگر میزان مصرف زیاد باشد، مشکلات گوارشی را به‌دنبال دارد. یک متخصص تغذیه در گفت‌وگو با فارس: ممنوعیت خوردن بال و گردن مرغ ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930418000675‎Cached Similar9 جولای 2014 ... ممنوعیت خوردن بال و گردن مرغ برای خانم‌ها/ بدن مردان شبیه زنان می‌شود و زنان ... چربی‌های اشباع شده‌ای که دارد، می‌تواند میزان کلسترول را بالا ببرد و به ... خوردنی‌ها و نخوردنی‌های مرغ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../خوردنی‌ها-و-نخوردنی‌های-مرغ‎Cached16 فوریه 2013 ... مصرف سنگدان برای مبتلایان به بیماری‌های التهابی خطر دارد؟ مضرات بال و گردن مرغ در چیست؟ این‌که می‌گویند پای مرغ باعث غضروف‌سازی می‌شود، ... خوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟ - مجله اینترنتی 2bia.ir/خوردن-بال-مرغ-چه-عوارضی-به-دنبال-دارد؟.html‎Cachedخوردن بال مرغ چه عوارضی به دنبال دارد؟ حتما شما هم درباره هورمونی بودن مرغ‌های صنعتی چیزهایی شنیده‌اید amma تصور اینکه in مسئله ta in حد برای سلامتی جدی باشد ra ...