مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی

[ad_1]

محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند.

3B5FDE2000000578-4033118-image-a-14_1481727596879.jpg

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، محققان دانشگاه UCLA آمریکا راهی جدید برای افزایش ناخودآگاه اعتماد به نفس افراد پیدا کردند.

این روش که "رمزگشایی بازخورد عصبی" نامیده شده است، با بررسی فعالیت‌های مغزی افراد در حین کار، حالاتی که فرد با آنها بیشترین میزان اعتماد به نفس را احساس می‌کند، شناسایی می‌کند و در آن زمان به وی یک جایزه کوچک داده می‌شود و مغز به صورت شرطی این حالت را تکرار می‌کند.

این تکنیک می‌تواند به صورت عکس هم استفاده شود، به این صورت که در پایین‌ترین وضعیت اعتماد به نفس به فرد جایزه داده شود، تا اعتماد به نفس وی کاهش پیدا کند.

در این تحقیق یک صفحه نمایش برای افراد نمایش داده می‌شود که یک سری نقاط متحرک در آن وجود دارد و از آنها خواسته می شود که تشخیص دهند تمرکز نقاط در کدام سمت صفحه بیشتر است.

سپس از آنها خواسته شد که میزان اطمینان خود را در هر بار اعلام کنند و ضمن بررسی میزان اطمینان و مقایسه آن با امواج مغزی افراد، در صورتی که میزان اعتماد به نفس آنها در وضعیت بالایی بود 10 سنت جایزه به آنها داده می‌شد و با هر بار جایزه گرفتن در طول آزمایش میانگین اعتماد به نفس این افراد افزایش پیدا می‌کرد.

محققان این پروژه اعلام کرده‌اند که این تکنیک می‌تواند برای درمان افسردگی، خجالتی بودن مفید بوده و در از بین بردن ترس‌ها در افراد نیز استفاده شود.

این تحقیق در مرکز تحقیقاتی مشترک بین دانشگاه‌های UCLA و کیوتو انجام شده و نتایج آن در ژورنال‌های معتبر علمی به چاپ رسیده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فیزیوتراپی کتابچه سند اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی ایران کاری از کارگروه اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکیتبلیغات و آگهی های پزشکان بیمارستانها کلینیکها و مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات همه چیز در باره اماسبیماری خاموشآیا من به بیماری ام اس دچار شده ام؟ ام اس و ازدواج توصیه هایی برای بیماران مبتلا به ام جهان پزشکی پزشکان ایران وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این مرکز جامع سرطان مقالاتدرمان سرطان خون …پس از تشخیص سرطان خون بزرگسالان، بیمار را آزمایش می‌کنند تا مشخص شود سرطان به اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و …در این مطلب شما را با چند کمبود ماده‌ی مغذی آشنا می‌کنیم که امکان افسرده شدن را بالا میگنا دلایل اختلال خواب نارکولپسی چیست؟دلایل اختلال خواب در فصل بهار شاید شما جز تعداد افرادی باشید که بیدار شدن در صبح های پورتال پزشکی ورزشی ایرانحقوق این سایت متعلق به موسسه طب ورزش پارس می باشد هرگونه برداشتی از مطالب با ذکر منبع خسرو گورابی چرا گوش ها به صدا در می …باسلام من با علائم گیجی سر و شدت گرفتن صدا در گوش چپ به پزشک مراجعه کردم تشخیص فشار بیماری غیر واگیر پزشکان ایراندر بسیاری از موارد نفخ معده با رعایت رژیم غذایی متعادل و سالم برطرف می شود اما اگر این فیزیوتراپی کتابچه سند اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی ایران کاری از کارگروه اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی در تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکی تبلیغات و آگهی های پزشکان بیمارستانها کلینیکها و مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و روان کلینیک در این مطلب شما را با چند کمبود ماده‌ی مغذی آشنا می‌کنیم که امکان افسرده شدن را بالا می همه چیز در باره اماسبیماری خاموش چرا بیماری ام اس در نواحی شمالی نیمکره زمین شایع تر است؟ مشخص شده که در نیمکره شمالی در عرض جهان پزشکی پزشکان ایران وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژ لب مرکز جامع سرطان مقالاتدرمان سرطان خون بزرگسالان نکات کلیدی این بخش سرطان خون بزرگسالان نوعی سرطان است که در آن مغز استخوان به تعداد بسیار میگنا دلایل اختلال خواب نارکولپسی چیست؟ دلایل اختلال خواب در فصل بهار شاید شما جز تعداد افرادی باشید که بیدار شدن در صبح های بهار پورتال پزشکی ورزشی ایران حقوق این سایت متعلق به موسسه طب ورزش پارس می باشد هرگونه برداشتی از مطالب با ذکر منبع خسرو گورابی چرا گوش ها به صدا در می آیند؟ باسلام من با علائم گیجی سر و شدت گرفتن صدا در گوش چپ به پزشک مراجعه کردم تشخیص فشار بالای



لینک منبع :افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی

افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی - ایسنا www.isna.ir/news/.../افزایش-اعتماد-به-نفس-با-اسکن-امواج-مغزی‎Cached16 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی | گفتمان | تحلیل عملکرد ... www.goftemaan.com/.../3648-افزایش-اعتماد-به-نفس-با-اسکن-امواج-مغزی; 16 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی | مجله اینترنتی خواندنی ها khaandaniha.ir/news/6764/افزایش-اعتماد-به-نفس-با-اسکن-امواج-مغزی 16 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی www.javanonline.ir/fa/.../افزایش-اعتماد-به-نفس-با-اسکن-امواج-مغزی‎Cached21 دسامبر 2016 ... محققان توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی payeshonline.com/news/.../افزایش-اعتماد-به-نفس-اسکن-امواج-مغزی 26 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. اعتماد به نفس, میزان اعتماد, امواج مغزی, ... آخرین خبر | افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی akharinkhabar.ir/science/.../افزایش-اعتماد-به-نفس-با-اسکن-امواج-مغزی 20 فوریه 2017 ... ایسنا/ محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند.محققان دانشگاه UCLA آمریکا راهی ... افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی - نیوز پارسی newsparsi.com/افزایش-اعتماد-به-نفس-با-اسکن-امواج-مغزی-58881.html افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی. محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی - بیتوته | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29842272 17 دسامبر 2016 ... افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی. محققان دانشگاه UCLA توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی khabarooz.com/post/49535 به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، محققان دانشگاه UCLA آمریکا راهی جدید برای افزایش ناخودآگاه اعتماد به نفس افراد پیدا کردند. این روش که "رمزگشایی بازخورد ... افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../افزایش_اعتماد_به_نفس_با_اسکن_امواج_مغزی‎Cachedافزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی. دانلود اعتماد به نفس در بچه ها آموختنی است · دانلود اعتماد به نفس و راه های افزایش آن · دانلود چند راه برای افزایش اعتماد به نفس ...