مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری

[ad_1]

 

کد مطلب: 425041

توسط تی‌سی‌ال چین؛

ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری

بخش دانش و فناوری الف،27 آذر95

بخش سخت‌افزار بلک بری به کمپانی چینی TCL واگذار شد تا زین پس سخت‌افزارهای تولیدی برند معروف را چینی‌ها روانه بازار کنند.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰

 خبرآنلاین، بدین ترتیب تی سی ال چین گوشی‌های هوشمند بلک بری را عرضه خواهد کرد، همان‌طور که مقدمه این کار با ساخت دو گوشی چینی DTEK50 و DTEK60 بانام بلک بری آغاز شد.

در توافق جدید هر نوع ساخت، توزیع جهانی و مسئولیت حقوقی-تجاری گوشی‌های بلک بری با تی سی ال خواهد بود و گوشی‌های ساخت تی سی ال در سراسر جهان منهای بازارهای هند، سری‌لانکا، نپال، بنگلادش و اندونزی؛ به‌اصطلاح rebranded خواهند شد.

بلک بری در سپتامبر با کمپانی اندونزیایی PT Tiphone Mobile برای ساخت و توزیع گوشی‌های خود به توافق رسیده بود.

در ماه مارس بلک بری با تمرکز روی نرم افزار و اینترنت اشیاء چاره‌جویی نرم‌افزاری خود موسوم به Radar را رونمایی کرد تا بیزینس جهانی خود را به‌آرامی سوئیچ کند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+بلک‌بری

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک اخبار و خواندنی های موبایل معرفی گلکسی نوت – …در پی انتشار گزارش‌های مختلف مبنی بر آتش گرفتن گوشی‌های نوت و در برخی موارد آسیب همه چیز برای سری نوت و خانواده‌ای که بعدها عنوان فبلت را به خود گرفت از تابستان سال پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب مشکل رایج کاربران با گلکسی نوت راه‌حل گجت …بالاخره سامسونگ که با به‌روزترین سخت افزار و صفحه نمایش و امکانات جدید به کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت اخبار و خواندنی های موبایل معرفی گلکسی نوت – پرچمدار جدید در پی انتشار گزارش‌های مختلف مبنی بر آتش گرفتن گوشی‌های نوت و در برخی موارد آسیب رسیدن به همه چیز برای سری نوت و خانواده‌ای که بعدها عنوان فبلت را به خود گرفت از تابستان سال یعنی دانلود رایگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک مشکل رایج کاربران با گلکسی نوت راه‌حل گجت نیوز بالاخره سامسونگ که با به‌روزترین سخت افزار و صفحه نمایش و امکانات جدید به بازار پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت و



لینک منبع :ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری

الف - ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری alef.ir/vdcdok0ofyt0xz6.2a2y.html?425041 ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری. بخش دانش و فناوری الف،27 آذر95. بخش سخت‌افزار بلک بری به کمپانی چینی TCL واگذار شد تا زین پس سخت‌افزارهای تولیدی ... ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | ایران سایت - خانه www.iransight.com/ساخت-و-توزیع-مجدد-گوشی‌های-بلک‌بری/ 17 دسامبر 2016 ... خبرآنلاین، بدین ترتیب تی سی ال چین گوشی‌های هوشمند بلک بری را عرضه خواهد کرد ، همان‌طور که مقدمه این کار با ساخت دو گوشی چینی DTEK50 و ... ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | ایران سایت - سایت بلکبری ... pooyamag.ir/detail/1113789/article/4‎Cached13 جولای 2017 ... برای مشاهده مطلب فوق، از لینک مقابل استفاده نمایید: ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | ایران سایت این مطلب در وبسایت www.iransight.com ... ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری - وسریا wesria.xyz/news/431951 ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن ... ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | جستجو - بهتینا behtina.gdn/tags/ساخت-و-توزیع-مجدد-گوشی‌های-بلک‌بری عبارت ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و نمایش ... ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | جستجو در وبلاگها | آرشیو ... weblog724.gdn/list/ساخت-و-توزیع-مجدد-گوشی‌های-بلک‌بری عبارت ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده ... ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | آرشیو وبلاگ 724 weblog724.gdn/data/iranmg/1936315 پست با عنوان ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری از سایتهای وبلاگی با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. در صورتیکه این ... ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | ایران سایت ... - Iranimag.ir iranimag.ir/detail/3172715/article/4‎Cachedساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری | ایران سایت منو سرخط خبرها ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری ساخت و توزیع مجدد گوشی‌های بلک‌بری در آذر ۲۷, ۱۳۹۵در: ... خبرگزاری آریا - ساخت و توزیع گوشی‌های بلک‌بری به تی‌سی‌ال چین ... www.aryanews.com/.../ساخت-و-توزیع-گوشی‌های-بلک‌بری-به-تی‌سی‌ال-چین-واگذار-شد‎Cached16 دسامبر 2016 ... ساخت و توزیع گوشی‌های بلک‌بری به تی‌سی‌ال چین واگذار شد ... اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات نظام پزشکی/ درخواست برگزاری مجدد انتخابات ... با امکانات جدید گوشی بلک‌بری Priv آشنا شوید - دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/امکانات-جدید-بلک‌بری-priv/‎Cached30 ا کتبر 2015 ... در ویدیوی جدیدی که از گوشی بلک‌بری Priv منتشر شده، امکان جدید آن به نمایش ... شرکت بلک‌بری با ساخت تلفن همراه هوشمند Priv مسیر جدیدی را برای ...