مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۸

Share/Save/Bookmark

 

براساس تحقیقات ویروس ها از جمله HPV ، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر مردان نسبت به زنان می شوند.

به گزارش بلاغ، محققان دانشگاه Royal Holloway University با بررسی سیستم ایمنی و پاتو‍ژن های بدن زنان و مردان دریافتند بدن مردها از زن ها ضعیف تر است.

 

اینکه مردها هنگام بیماری بیشتر دچار ضعف و علائم حاد می شوند تظاهر نیست و واقعاً بیماری با شدت بیشتری در آنها بروز می کند، سیستم ایمنی بدن زنان به دلیل توانایی آنها در باروری و به دنیا آوردن نوزاد قوی تر از مردها است و ویروس ها با شدت کمتری به بدن آنها حمله می کنند، همچنین دوران بیماری و نقاهت در زنان کمتر از مردها است.

 

همچنین مقاومت بدن زنان هنگام ابتلا به انواع سرطان از آقایان بیشتر است و آنها طول عمر بیشتری به نسبت مردها دارند و می توانند تعداد جلسات بیشتری از شیمی درمانی را پشت سر بگذارند.

 

براین اساس کارشناسان توصیه می کنند مادران نوزادان خود را با شیر مادر تغذیه کنند تاسیستم ایمنی بدن آنها تقویت شود و در بزرگسالی کمتر در معرض ابتلا به بیماری ها قرار بگیرند، همچنین افراد بزرگسال بویژه آقایان رژیم غذایی سالمی داشته باشند و ورزش منظم انجام دهند و هنگام ابتلا به بیماری آن را نادیده نگیرند و حتماً به پزشک مراجعه کنند.

 

یکی از اشتباهات افراد بویژه آقایان ناپرهیزی هنگام بیماری است که باعث کند شدن روند درمان بیماری و بی اثر شدن دارو ها می شود، عدم استعمال دخانیات در افراد سیگاری هم یکی دیگر از مواردی است که سبب بهبود سریع بیماری می شود.

 

و درنهایت اگر مستعد ابتلا به بیماری های فصلی از جمله سرما خوردگی و آنفلوآنزا هستید تحت نظارت پزشک نسبت به تزریق واکسن آنفلوآنزا اقدام کنید.

 

مرجع : سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری تسنیم بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رودبیماریبراساس تحقیقات ویروس ها از جمله ، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر مردان نسبت به زنان بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رودپول‌نیوز براساس تحقیقات ویروس ها از جمله ، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر مردان بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رودبراساس تحقیقات ویروس ها از جمله ، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر مردان نسبت به زنان بیماری شایعی بیشتر سراغ مردان می رود محبوب ها …بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رودبیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود یار …براساس تحقیقات ویروس ها از جمله ، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر مردان نسبت به زنان بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می روددر همین زمینه بیماری شایعی بیشتر سراغ مردان می رود بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود بیماری شایعی که در همین زمینه بیماری شایعی بیشتر سراغ مردان می رود بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود …در همین زمینه بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود بیماری شایعی بیشتر سراغ مردان بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می روداینکه مردها هنگام بیماری بیشتر دچار ضعف و علائم حاد می شوند تظاهر نیست و واقعاً بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود براساس …در همین زمینه بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود هشدار به آقایان بیماری شایعی که مهم‌ترین بیماری‌های ناحیه تناسلی در مردان مهم‌ترین بیماری‌های ناحیه تناسلی در مردان بیماری‌های مهم این ناحیه از بدن را که تاثیر مهم‌ترین بیماری‌های ناحیه تناسلی در مردان صحبت کردن درباره بیماری‌های دستگاه تناسلی مردان و زنان در جامعه ما به‌علت حجب و حیای افسردگی تشخیص و راه درمان آرشیو انجمن افسردگی ها در بیماری افسردگی که مخفف است فرد همواره در حالت دلسردی، غم، دلتنگی بارداری شیرین صفحه آیا تست های غربالگری را هر خانم باردار باید انجام دهد؟ با وجود این که اکثر نوزادان سالم به پزشکان گیل » تیتر اول عفونی کودکان گفت‌وگوی بالینی » گفت‌وگو دقیقاً یک سال پیش بود که با دکتر عبدالرحیم کوشا درباره‌ی «سرماخوردگی و عوارض آن» عمدتاً گیاهان دارویی معجزه ، مجهزترین عطاری غرب مشکل همیشگی و دامن گیر تمام مردان ایرانی زود انزالی تمام دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن کمردرد یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت سینوزیت یک بیماری التهابی مزمن است که در ناحیه مخاط ‌سینوس کتاب کودک، دبستان و پیش دبستان مجموعه جلدی آزمون های هوش و آمادگی تحصیلی منتشر شد برای کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر هر بیماری غیر واگیر پزشکان ایران سنگ کلیه بیماری جدیدی نیست حتی می گویند، فرعون هم به بیماری سنگ کلیه مبتلا بوده و یکی از جهان پزشکی پزشکان ایران مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد که پرتقال به دلیل آنتی اکسیدان های خاصی که دارد تاثیر



لینک منبع :بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود

بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../بیماری-شایعی-که-بیشتر-سراغ-مردان-می-رود‎Cachedبیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود. شناسه خبر: 1270020 سرویس: رسانه ها. ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴. بیماری گشادی رگهای خونی همدم اسماعیل ... این بیماری شایع بیشتر به سراغ مردان می‌رود! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-بیماری-شایع-بیشتر-به-سراغ-مردان-می‌رود‎Cachedاین بیماری شایع بیشتر به سراغ مردان می‌رود! ... محققان در این مطالعه داده‌های بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر را در سوئد که مبتلا به بیماری‌های شایع پوستی بودند بررسی کردند. بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../بیماری-شایعی-که-بیشتر-سراغ-مردان/.../6128966/ 17 دسامبر 2016 ... براساس تحقیقات ویروس ها از جمله HPV ، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر مردان نسبت به زنان می شوند. به گزارش تسنیم، محققان دانشگاه Royal ... بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود - الف - تی نیوز tnews.ir/الف/e66c76180577.html بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود. تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵. براساس تحقیقات ویروس ها از جمله HPV ، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر ... بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود! - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/.../-بیماری-شایعی-که-بیشتر-سراغ-مردان-می-رود%21 16 دسامبر 2016 ... اینکه مردها هنگام بیماری بیشتر دچار ضعف و علائم حاد می شوند تظاهر نیست و واقعاً بیماری با شدت بیشتری در آنها بروز می کند، سیستم ایمنی بدن ... این بیماری شایع بیشتر به سراغ مردان می‌رود! - دانشگاه علوم پزشکی www.phdazmoon.org/sanjesh_49567.html‎Cachedبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ محققان در این مطالعه داده‌های بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر را در سوئد که مبتلا به بیماری‌های شایع ... این بیماری شایع بیشتر به سراغ مردان می‌رود! » پنجاه و پنجاه پورتال ... 50o50.ir/.../8055-این-بیماری-شایع-بیشتر-به-سراغ-مردان-می‌رود%21.html‎Cachedمحققان در این مطالعه داده‌های بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر را در سوئد که مبتلا به بیماری‌های شایع پوستی بودند بررسی کردند. در این مطالعه مشخص شد نرخ بروز بیماری ... بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود! | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5352869/بیماری-شایعی-که-بیشتر-سراغ-مردان-می‌رود! 17 دسامبر 2016 ... بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می‌رود! براساس تحقیقات ویروس‌ها از جمله hpv، سل و آنفلوآنزا باعث مرگ بیشتر مردان نسبت به زنان می‌شوند. این بیماری شایع بیشتر به سراغ مردان می‌رود! - خبرلند khabarland.com/.../این-بیماری-شایع-بیشتر-به-سراغ-مردان-می‌رود‎Cached26 آوریل 2017 ... به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ محققان در این مطالعه داده‌های بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر را در سوئد که مبتلا به ... بیماری که بیشتر به سراغ کارمندان می رود - خبرلند khabarland.com/.../بیماری-که-بیشتر-به-سراغ-کارمندان-می-رود-1‎Cached30 مه 2017 ... بیماری که بیشتر به سراغ کارمندان می رود این بیماری یکی از شایع ترین اختلالات نخاعی، ناشی ... بیماری شایعی که بیشتر سراغ مردان می رود!