مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شعبه اخذ رای الکترونیک رونمایی شد

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، با تجهیزات نصب شده از سوی وزارت کشور، فرآیند اخذ رای الکترونیکی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شد.

علیرضا براتی، معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این سرویس گفت: با استفاده از تجهیزات نصب شده بازدیدکنندگان می توانند با فرآیند اخذ رای الکترونیکی و تعرفه الکترونیک اخذ رای آشنا شوند. این سرویس علاوه بر ویژگی سرعت، صحت و دقت در رای گیری و شمارش آرا را به همراه دارد و می تواند جایگزین انتخابات سنتی باشد.

به گفته وی با استفاده از این تجهیزات، رای گیری در شعب اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام می شود و همچنین شمارش آرا نیز در کمترین مدت زمان ممکن به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ایراداتی که پیش از این شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک گرفته بود هم اکنون تمامی ایرادات تجهیزات اخذ رای الکترونیکی رفع شده و نسخه نهایی آماده ارائه به شورای نگهبان است. در این سیستم تمامی قانون انتخابات کشور رعایت شده و امکان اخذ رای در ترمینال های مجری و ناظر به صورت آنلاین و متصل به شبکه و در ترمینال صندوق اخذ رای به صورت لوکال و آفلاین در نظر گرفته شده است.

براتی با تاکید بر اینکه در این سیستم از انتخابات الکترونیکی کشور برزیل الگوبرداری شده است، اضافه کرد: در صورت تایید شورای نگهبان امکان اخذ رای از طریق این سیستم در ۵۰ هزار شعبه اخذ رای امکان پذیر خواهد شد.

وی گفت: در این سیستم الگوریتم رمز، امنیت و سیستم عامل به صورت بومی لحاظ و تمام مکانیزم های امنیتی در آن دیده شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آرای الکترال ترامپ۲۲۲، کلینتون ۲۰۲آرایالکترالچهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با بازگشائی شعب اخذ رأی در ایالت های شمال پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب تصاویر طرفداران ترامپ به پیشواز جشن پیروزی …با بالا رفتن شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طرفداران وی ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور بانک اقتصاد نوین اخبار مراسم کلنگ‌زنی مدرسه اقتصادنوین در روستای نگر پایین شهرستان جاسک برگزار شدصفحه اصلی موسسه فرزان دوره هوشمند زیج خودمراقبتی سفیران سلامت برای کارکنان مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟زندگی در شرایط پر اضطراب شهری در کنار پیچیدگیهای روابط انسانها در زندگی مدرن امروزی صاحب‌خبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهانهمشهری آنلاین تجمیع آزمون دکتری آزاد و دولتی منتفی شد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد و کانون وکلای دادگستری استان قم جستجوی وکیل، …رای وحدت رویه شماره هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوعصلاحیت دیوان عدالت اداری آرشیو اخبار بانکی چهارشنبه ، آذر ، بانکی دات آی آر سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای آرای الکترال ترامپ۲۲۲، کلینتون ۲۰۲ آرایالکترال چهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با بازگشائی شعب اخذ رأی در ایالت های شمال شرقی پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد تصاویر طرفداران ترامپ به پیشواز جشن پیروزی رفتند با بالا رفتن شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طرفداران وی در حال ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه بانک اقتصاد نوین اخبار مراسم کلنگ‌زنی مدرسه اقتصادنوین در روستای نگر پایین شهرستان جاسک برگزار شد صفحه اصلی موسسه فرزان دوره هوشمند زیج خودمراقبتی سفیران سلامت برای کارکنان مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟ زندگی در شرایط پر اضطراب شهری در کنار پیچیدگیهای روابط انسانها در زندگی مدرن امروزی صاحب‌خبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان همشهری آنلاین تجمیع آزمون دکتری آزاد و دولتی منتفی شد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری آرشیو اخبار بانکی چهارشنبه ، آذر ، بانکی دات آی آر سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از کانون وکلای دادگستری استان قم جستجوی وکیل، واژه‌نامه حقوقی رای وحدت رویه شماره هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوعصلاحیت دیوان عدالت اداری در



لینک منبع :شعبه اخذ رای الکترونیک رونمایی شد

شعبه اخذ رای الکترونیک رونمایی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../شعبه-اخذ-رای-الکترونیک-رونمایی-شد‎Cached17 دسامبر 2016 ... شعبه اخذ رای الکترونیک به صورت نمادین در غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ رونمایی شد. ایرنا - رونمایی از صندوق های اخذ رای الکترونیکی انتخابات شوراها در ایلام www.irna.ir/fa/News/82510425/‎Cached30 آوریل 2017 ... بسطامی یادآور شد: از این تعداد شعبه اخذ رای، در مجموع 157 شعبه ثابت و سیار (102 شعبه شهری و 55 روستایی) برای انتخابات ریاست جمهوری و 149 ... رونمایی از دستگاه اخذ رأی الکترونیک در جلسه ستاد انتخابات استان ... golestanp.ir/.../33148-رونمایی-از-دستگاه-اخذ-رأی-الکترونیک-در-جلسه-ستاد-انتخابات-استان.html‎Cached30 آوریل 2017 ... رونمایی از دستگاه اخذ رأی الکترونیک در جلسه ستاد انتخابات استان. ... رئیس ستاد انتخابات استان گفت: 1660 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات ریاست ... ما به علت به حد نصاب نرسیدن جمعیت انتخابات شوراها برگزار نخواهد شد اما در همان ... شعبه اخذ رای الکترونیک رونمایی شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../شعبه-اخذ-رای-الکترونیک-رونمایی-شد/ با تجهیزات نصب شده از سوی وزارت کشور، فرآیند اخذ رای الکترونیکی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شد. انتخابات روز جمعه؛ آنچه باید بدانید - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran-features-39926034‎Cached17 مه 2017 ... همچنین هرآنچه باید درباره انتخابات روز جمعه بدانید جمع آوری شده است. ... یعنی برای حدودا هر ۹۰۰ نفر، یک شعبه رای‌گیری در نظر گرفته شده است. ... دو سال پیش در رونمایی دستگاه اخذ رای الکترونیکی که برای انتخابات امسال شوراهای شهر ... شعبه اخذ رای الکترونیکی در الکامپ رونمایی شد - کلیک | نبض ... click.ir/1395/09/28/e-voting-system-lunched-in-elecomp/‎Cachedوزارت کشور با رونمایی نمادین از شعبه اخذ رای الکترونیکی در سالن دولت الکترونیک، امکان ارزیابی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ را فراهم کرد. به گزارش کلیک، ... رونمایی از صندوق های اخذ رای الکترونیکی انتخابات شوراها در ایلام www.iribnews.ir/.../رونمایی-از-صندوق-های-اخذ-رای-الکترونیکی-انتخابات-شوراها-در-ایلام‎Cachedرونمایی از صندوق های اخذ رای الکترونیکی انتخابات شوراها در ایلام ... فرماندار ایلام یادآور شد: از این تعداد شعبه اخذ رای، در مجموع 157 شعبه ثابت و سیار (102 شعبه ... رونمایی از دستگاه اخذ رای الکترونیکی در انتخابات - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../رونمایی-از-دستگاه-اخذ-رای-الکترونیکی-در-انتخابات‎Cached18 دسامبر 2016 ... رونمایی از دستگاه اخذ رای الکترونیکی در انتخابات ... برگزاری انتخابات الکترونیکی در کشور گفت: در نمایشگاه الکامپ یک شعبه اخذ رای ... در سال ۱۳۹۰ در انتخابات مجلس در ۱۴ حوزه انتخاباتی با موفقیت تجربه شد که مورد تایید ... رونمایی از شعبه اخذ رای الکترونیک+تصویر | کافه حقوق cafehoghough.com/73095/رونمایی-از-شعبه-اخذ-رای-الکترونیکتصوی/ 18 دسامبر 2016 ... شعبه اخذ رای الکترونیک به صورت نمادین در غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ رونمایی شد. پیش‌بینی ۶۲۰۰ شعبه اخذ رای در تهران - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951221000271‎Cached11 مارس 2017 ... اجرای الکترونیکی انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کلاً منتفی شد/ پیش‌بینی ۶۲۰۰ شعبه اخذ رای در تهران/ تشکیل هیأت‌های اجرایی انتخابات شوراها تا ۴ ...