مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد

[ad_1]

 

کد مطلب: 425040

رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد

بخش دانش و فناوری الف،27 آذر95

اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴

 ایسنا به نقل از دیجیتال ترندز، با نصب چهار ماهواره دیگر در نوامبر ۲۰۱۶ اکنون ۱۸ ماهواره از مجموع ۳۰ ماهواره این سامانه آماده بهره‌برداری هستند.

بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی اروپا موسوم به گالیلئو به تازگی آغاز شده است که قرار است با سیستم آمریکایی مشابه یعنی "جی‌.پی‌.اس" رقابت کند. این سیستم که قرار است در نهایت ۳۰ ماهواره در اختیار داشته باشد، در امر خدمات امداد و نجات‌ در کوه و دریا نیز به کار می‌رود.

از این سامانه همچنین می‌توان در سیستم‌های موقعیت یاب خودروها و همچنین در شرایط بحران‌هایی چون حملات تروریستی بهره برد، اما مهم‌ترین عرصه فعالیت این سامانه در بخش خصوصی و تجاری خواهد بود.

سامانه مکان‌یاب جغرافیایی بسیار دقیق گالیلئو یکی از طرح‌های مهم اتحادیه اروپا است. این سامانه در مقایسه با سیستم ۲۰ ساله جی‌.پی‌.اس، مدیریت غیرنظامی دارد و برای اهداف خصوصی و تجاری به‌وجود آمده است.

 همچنین خطای سامانه مکان‌یاب گالیلئو به نسبت جی‌.پی‌.اس بسیار کمتر است. برای مثال باید گفت که خطای جی‌.پی‌.اس تا حدود ۱۵ متر و خطای گالیلئو در آخرین مرحله خود با فعالیت حدود ۳۰ ماهواره حدود چهارمتر خواهد بود. این درجه خطا در سامانه مکان‌یاب گالیلئو می‌تواند در ارتباط با نهادها و مشتریان تجاری حتی به چند سانتی‌متر نیز کاهش یابد. به این ترتیب می‌توان هدایت یک خودرو، کشتی یا یک هواپیما را به راحتی بدون شخص هدایت‌کننده انجام داد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+جی‌.پی‌.اس

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن اسطوره فساد اخلاقی وجنسی با شکست …اسطورهفساداخلاقیبه گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، بعد از سخنان معاون ترامپ خود وی در جمع هوادارانش اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی …خواهش میکنم در عظیم خودرو ثبت نام نکنید ادمو به چیز خوردن میندازنمنم گوش نکردم این اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی جی اس حیف نیست میلیون پول بدی بعد همه به ماشینت بگن از این چینی مینیاراهنمای قدم به قدم پردازنده های موبایل زومیتدر این راهنما، تلاش خواهیم کرد اصطلاح‌ها و عبارت‌های تخصصی و فنی را در قالب زبانی روایت شاعران جوان و نوگرا از استکبار ستیزی و ماجرای روایتشاعرانجوانوروایت شاعران جوان و نوگرا از استکبار ستیزی و ماجرای دیپلماتیک این روزها این آمریکا لاکهید مارتین اف۲۲ رپتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادلاکهیدمارتیناف۲۲اف۲۲ رپتور به انگلیسی جنگنده نسل پنجم ساخت شرکتهای لاکهید و بوئینگ بررسی گلکسی اس سامسونگ …در این مطلب از فارنت سعی خواهیم کرد بررسی و نگاه کاملی به قابلیت‌ها و توانایی‌های پرونده‌ ویژه برای ۴ دهه حضور تامکت در آسمان ایران۱ …سال ۲۰۰۷ اعلام شد آمریکا جهت عدم دستیابی ایرانبه عنوان تنها کشور دارنده تامکت در حال خـــودروهــــای ســـنـــگـــیـــن و اتوبوس آرشیو کشنده اف هاش با موتور لیتری و اسب بخار نسبت به نسل قبلی خود قویتر شده و با پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد اسطوره «فساد اخلاقی وجنسی» با شکست اسطوره«فساد سیاسی و اسطوره«فساد به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، بعد از سخنان معاون ترامپ خود وی در جمع هوادارانش در اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی مگنت خواهش میکنم در عظیم خودرو ثبت نام نکنید ادمو به چیز خوردن میندازنمنم گوش نکردم این بلا سرم لاکهید مارتین اف۲۲ رپتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد لاکهیدمارتین اف۲۲ رپتور به انگلیسی جنگنده نسل پنجم ساخت شرکتهای لاکهید و بوئینگ است اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی جی اس با سلام من هر چقدر بیشتر می گذره از این ماشین بیشتر خوشم میاد ، به جرات می تونم بگم این ماشین راهنمای قدم به قدم پردازنده های موبایل زومیت در این راهنما، تلاش خواهیم کرد اصطلاح‌ها و عبارت‌های تخصصی و فنی را در قالب زبانی قابل فهم روایت شاعران جوان و نوگرا از استکبار ستیزی و ماجرای دیپلماتیک روایتشاعران عادل آذر مدیرعامل بانک ملت حقوق نجومی خود را پس نداد ۱۰ نجومی‌بگیر حقوق نامتعارف خود را پس بررسی گلکسی اس سامسونگ فارنت در این مطلب از فارنت سعی خواهیم کرد بررسی و نگاه کاملی به قابلیت‌ها و توانایی‌های گلکسی پرونده‌ ویژه برای ۴ دهه حضور «تامکت» در آسمان ایران۱ های سال ۲۰۰۷ اعلام شد آمریکا جهت عدم دستیابی ایرانبه عنوان تنها کشور دارنده تامکت در حال حاضر راهنمای جامع استفاده از در اندروید زومیت راهنما از زمان معرفی قابلیت ، این فناوری در حوزه‌های گوناگونی به کار گرفته شده است، از انواع آغاز به کار رادیو آغاز به کار سایت



لینک منبع :رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد

رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد - ایسنا www.isna.ir/news/95092716543/رقیب-جی-پی-اس-آغاز-به-کار-کرد‎Cached17 دسامبر 2016 ... اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد. رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد | JNP.co CE | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../رقیب-جیپیاس-آغاز-به-کار-کرد-jnp-co-ce‎Cached21 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از دیجیتال ترندز، با نصب چهار ماهواره دیگر در نوامبر ۲۰۱۶ اکنون ۱۸ ماهواره از مجموع ۳۰ ماهواره این سامانه آماده بهره‌برداری هستند. رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/219759/رقیب-جی‌.پی‌.اس-آغاز-به-کار-کرد/ 17 دسامبر 2016 ... اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد. الف - رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد alef.ir/vdchmmnkk23nivd.tft2.html?425054 رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد. تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۵. اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز ... الف - رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد alef.ir/vdcc0pq0x2bqix8.ala2.html?425040 رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد. بخش دانش و فناوری الف،27 آذر95. اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد. گالیلئو رقیب جی.پی.اس آغاز به کار کرد - کوهنوردی | کوهنوردی meisamroudaki.ir/galileo-rival-jay-ss-started-to-work.html/‎Cached18 دسامبر 2016 ... سامانه مکان یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" (Galileo) را آغاز کرد. این سامانه که رقیب جی.پی.اس است یکی از طرح های مهم اتحادیه اروپا است. رقیب جی .پی .اس آغاز به کار کرد- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/9A8476181685 اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد. با نصب چهار ماهواره دیگر در نوامبر ۲۰۱۶ اکنون ۱۸ ماهواره از مجموع ۳۰ ماهواره این ... رقیب جی‌پی‌اس آغاز به کار کرد - آبشارنیوز abshar-news.ir/رقیب-جی‌پی‌اس-آغاز-به-کار-کرد/ 18 دسامبر 2016 ... ایسنا نوشت: اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به " گالیلئو" را آغاز کرد.با نصب چهار ماهواره دیگر در نوامبر ۲۰۱۶ اکنون ... گالیلئو رقیب جی پی‌ اس آغاز به کار کرد - کلوب www.cloob.com/u/hamyargps/125402504 6 فوریه 2017 ... گالیلئو رقیب جی پی‌ اس آغاز به کار کرد. همیار. اتحادیه اروپا بهره‌ برداری اولیه از سامانه مکان‌ یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد. به ... خبرگزاری آریا - رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد www.aryanews.com/NewsFeed/.../رقیب-جی‌پی‌اس-آغاز-به-کار-کرد‎Cachedخبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی.