مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آغاز به کار رقیب جی‌پی‌اس

[ad_1]

با نصب چهار ماهواره دیگر در نوامبر ۲۰۱۶ اکنون ۱۸ ماهواره از مجموع ۳۰ ماهواره این سامانه آماده بهره‌برداری هستند.

بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی اروپا موسوم به گالیلئو به تازگی آغاز شده است که قرار است با سیستم آمریکایی مشابه یعنی "جی‌.پی‌.اس" رقابت کند. این سیستم که قرار است در نهایت ۳۰ ماهواره در اختیار داشته باشد، در امر خدمات امداد و نجات‌ در کوه و دریا نیز به کار می‌رود.

از این سامانه همچنین می‌توان در سیستم‌های موقعیت یاب خودروها و همچنین در شرایط بحران‌هایی چون حملات تروریستی بهره برد، اما مهم‌ترین عرصه فعالیت این سامانه در بخش خصوصی و تجاری خواهد بود.

سامانه مکان‌یاب جغرافیایی بسیار دقیق گالیلئو یکی از طرح‌های مهم اتحادیه اروپا است. این سامانه در مقایسه با سیستم ۲۰ ساله جی‌.پی‌.اس، مدیریت غیرنظامی دارد و برای اهداف خصوصی و تجاری به‌وجود آمده است.

همچنین خطای سامانه مکان‌یاب گالیلئو به نسبت جی‌.پی‌.اس بسیار کمتر است. برای مثال باید گفت که خطای جی‌.پی‌.اس تا حدود ۱۵ متر و خطای گالیلئو در آخرین مرحله خود با فعالیت حدود ۳۰ ماهواره حدود چهارمتر خواهد بود. این درجه خطا در سامانه مکان‌یاب گالیلئو می‌تواند در ارتباط با نهادها و مشتریان تجاری حتی به چند سانتی‌متر نیز کاهش یابد. به این ترتیب می‌توان هدایت یک خودرو، کشتی یا یک هواپیما را به راحتی بدون شخص هدایت‌کننده انجام داد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی …خواهش میکنم در عظیم خودرو ثبت نام نکنید ادمو به چیز خوردن میندازنمنم گوش نکردم این اسطوره فساد اخلاقی وجنسی با شکست …اسطورهفساداخلاقیبه گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، بعد از سخنان معاون ترامپ خود وی در جمع هوادارانش اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی جی اس با سلام من هر چقدر بیشتر می گذره از این ماشین بیشتر خوشم میاد ، به جرات می تونم بگم این روایت شاعران جوان و نوگرا از استکبار ستیزی و ماجرای روایتشاعرانجوانوروایت شاعران جوان و نوگرا از استکبار ستیزی و ماجرای دیپلماتیک این روزها این آمریکا لاکهید مارتین اف۲۲ رپتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادلاکهیدمارتیناف۲۲اف۲۲ رپتور به انگلیسی جنگنده نسل پنجم ساخت شرکتهای لاکهید و بوئینگ پرونده‌ ویژه برای ۴ دهه حضور تامکت در آسمان ایران۱ …سال ۲۰۰۷ اعلام شد آمریکا جهت عدم دستیابی ایرانبه عنوان تنها کشور دارنده تامکت در حال خـــودروهــــای ســـنـــگـــیـــن و اتوبوس آرشیو وای بچه ها امروز خدا عمر دوباره ای به بابام و هم سرویسش دادهبه دلیل این که تاجیکستان یوروفایتر تایفون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادیوروفایترتایفونیوروفایتر تایفون یک جت جنگنده چندمنظورهٔ دوموتوره با کانارد و بال دلتا استبررسی گلکسی اس سامسونگ …در ابتدای این مطلب شما را به دیدن بررسی ویدئویی گلکسی اس در فارنت دعوت می‌کنیم پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی مگنت خواهش میکنم در عظیم خودرو ثبت نام نکنید ادمو به چیز خوردن میندازنمنم گوش نکردم این بلا سرم اطلاعات خودرو سواری مدیا موتورز ام جی جی اس با سلام من هر چقدر بیشتر می گذره از این ماشین بیشتر خوشم میاد ، به جرات می تونم بگم این ماشین لاکهید مارتین اف۲۲ رپتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد لاکهیدمارتین اف۲۲ رپتور به انگلیسی جنگنده نسل پنجم ساخت شرکتهای لاکهید و بوئینگ است اسطوره «فساد اخلاقی وجنسی» با شکست اسطوره«فساد سیاسی و اسطوره«فساد به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، بعد از سخنان معاون ترامپ خود وی در جمع هوادارانش در روایت شاعران جوان و نوگرا از استکبار ستیزی و ماجرای دیپلماتیک روایتشاعران عادل آذر مدیرعامل بانک ملت حقوق نجومی خود را پس نداد ۱۰ نجومی‌بگیر حقوق نامتعارف خود را پس یوروفایتر تایفون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد یوروفایتر یوروفایتر تایفون یک جت جنگنده چندمنظورهٔ دوموتوره با کانارد و بال دلتا است پرونده‌ ویژه برای ۴ دهه حضور «تامکت» در آسمان ایران۱ های سال ۲۰۰۷ اعلام شد آمریکا جهت عدم دستیابی ایرانبه عنوان تنها کشور دارنده تامکت در حال حاضر بررسی گلکسی اس سامسونگ فارنت در ابتدای این مطلب شما را به دیدن بررسی ویدئویی گلکسی اس در فارنت دعوت می‌کنیم خـــودروهــــای ســـنـــگـــیـــن و اتوبوس آرشیو وای بچه ها امروز خدا عمر دوباره ای به بابام و هم سرویسش دادهبه دلیل این که تاجیکستان و



لینک منبع :آغاز به کار رقیب جی‌پی‌اس

رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد - ایسنا www.isna.ir/news/95092716543/رقیب-جی-پی-اس-آغاز-به-کار-کرد‎Cached17 دسامبر 2016 ... اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد. رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد | JNP.co CE | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../رقیب-جیپیاس-آغاز-به-کار-کرد-jnp-co-ce‎Cached21 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از دیجیتال ترندز، با نصب چهار ماهواره دیگر در نوامبر ۲۰۱۶ اکنون ۱۸ ماهواره از مجموع ۳۰ ماهواره این سامانه آماده بهره‌برداری هستند. آغاز به کار سامانه مکان یاب گالیلئو ؛ رقیب GPS از راه رسید - گجت نیوز gadgetnews.ir/142397/آغاز-به-کار-سامانه-مکان-یاب-گالیلئو-رق/‎Cached19 دسامبر 2016 ... اتحادیه‌ی اروپا از سامانه مکان یاب گالیلئو بهره‌برداری کرد که قرار است با سیستم آمریکایی GPS رقابت کند. این سامانه با نصب 18 ماهواره آغاز به کار ... گالیلئو رقیب جی.پی.اس آغاز به کار کرد - کوهنوردی | کوهنوردی meisamroudaki.ir/galileo-rival-jay-ss-started-to-work.html/‎Cached18 دسامبر 2016 ... سامانه مکان یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" (Galileo) را آغاز کرد. این سامانه که رقیب جی.پی.اس است یکی از طرح های مهم اتحادیه اروپا است. آغاز به کار سامانه مکان یاب گالیلئو رقیب GPS از راه رسید - تکنومون technomon.com/.../آغاز-به-کار-سامانه-مکان-یاب-گالیلئو-رقیب-gps-از-راه-رسید‎Cached19 دسامبر 2016 ... اتحادیه‌ی اروپا از سامانه مکان یاب گالیلئو بهره‌برداری کرد که قرار است با سیستم آمریکایی GPS رقابت کند. این سامانه با نصب 18 ماهواره آغاز به کار ... رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد 32 بازدید یکشنبه ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۵ www.basir-rsi.ir/NewsArchive/id94/رقیب-جی‌پی‌اس-آغاز-به-کار-کرد.html بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی اروپا موسوم به گالیلئو به تازگی آغاز شده است که قرار است با سیستم آمریکایی مشابه یعنی "جی‌.پی‌.اس" رقابت کند. خبرگزاری آریا - رقیب جی‌.پی‌.اس آغاز به کار کرد www.aryanews.com/NewsFeed/.../رقیب-جی‌پی‌اس-آغاز-به-کار-کرد‎Cachedخبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی. گالیلئو رقیب جی پی‌ اس آغاز به کار کرد - کلوب www.cloob.com/u/hamyargps/125402504 6 فوریه 2017 ... گالیلئو رقیب جی پی‌ اس آغاز به کار کرد. همیار. اتحادیه اروپا بهره‌ برداری اولیه از سامانه مکان‌ یاب جغرافیایی موسوم به "گالیلئو" را آغاز کرد. به ... آغاز به کار گالیلئو، رقیب جی‌پی‌اس - انصاف نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/آغاز-به-کار-گالیلئو-رقیب-جی‌پی‌اس/6212809 اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به “گالیلئو” را آغاز کرد. به گزارش ایسنا، با نصب چهار ماهواره دیگر در ... رقیب جی‌پی‌اس آغاز به کار کرد - آبشارنیوز abshar-news.ir/رقیب-جی‌پی‌اس-آغاز-به-کار-کرد/ 18 دسامبر 2016 ... ایسنا نوشت: اتحادیه اروپا بهره‌برداری اولیه از سامانه مکان‌یاب جغرافیایی موسوم به " گالیلئو" را آغاز کرد.با نصب چهار ماهواره دیگر در نوامبر ۲۰۱۶ اکنون ...