مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

[ad_1]

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید 

تخم مرغ را می توان به روش های نوین و جدید هم درست کرد که هم تنوع ایجاد می کند و هم طعم جدید را تجربه می کنید. شیوه های فراوانی برای تخم مرغ درست کردن وجود دارد، آب پز، نیمرو، املت،پختن هر دو طرف ، عسلی و… اما شاید از این شیوه ها خسته شده باشید و بخواهید صبحانه ای با شکل جدید میل کنید.

 

تری لین فیشر و جنی پارک نویسندگان کتاب ” تخم مرغ کامل ” (The Perfect Egg  )، تکنیک بسیار جدیدی را ابداع کرده اند که از این روتین تکراری در بیایید. نام این صبحانه تخم مرغ در ابرها است. در واقع زرده نرم تخم مرغ در میان سفیده پف کرده ای که مانند ابر شده باعث انتخاب چنین اسمی برای این صبحانه است.

 

چرا هم زدن سفیده تخم مرغ باعث پف کردنش می شود؟

این جادوگری نیست، سفیده تخم مرغ از ۹۰ درصد آب تشکیل شده است، اما مولکول های عامل پف کردن ترکیبی هستند از پروتئین های دافع آب و عاشق آب. وقتی سفیده را بهم می زنیم این پروتئین ها با هوا تماس پیدا می کنند، یکی از آنها به هوا می چسبد و دیگری به آب، بنابراین حباب تولید می شود. تداوم بهم زدن حباب های بیشتری تولید می کند، بنابراین لایه کف آلود ضخیمی به وجود می آید.

 

سفیده های تخم مرغ زده شده، نقش پنهانی در غذاهایی مانند کیک و وافل دارند، اما در این دستور پخت دیگر نوبت خودشان است که به تنهایی بدرخشند.

 

مواد لازم:

۴ عدد تخم مرغ

یک چهارم قاشق غذا خوری نمک

فلفل

یک و یک دوم قاشق غذا خوری، پنیر پارمسان ( اختیاری )

 

روش پخت:

۱- فر را تا دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید، سپس روی یک سینی پخت را با ورق های روغنی بپوشانید، مطمئن شوید کاغذ کاملا صاف باشد تا تخم مرغ رویش ثابت بماند.

 

۲- سفیده و زرده تخم مرغ ها را جدا کنید، و در دو کاسه مختلف قرار دهید. کاملا مواظب باشید که تمام سفیده ها از زرده ها جدا باشد. زرده تخم مرغ حاوی روغن است و کوچکترین زرده ای در سفیده تخم مرغ کف کردنش را بسیار دشوار می کند، هر چقدر هم سخت بهم بزنید فایده ای نخواهد داشت.

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

۳- سفیده ها را با همزن برقی و درجه متوسط رو به بالا بهم بزنید تا سفیده ها کف آلود شوند ( اگر همزن را داخل و خارج کفی که تولید کردید بکنید، مقدار کف تولید شده ممکن است کاهش پیدا کند).

 

۴- حالا پارمسان را اضافه کنید، البته اگر دوست دارید، با یک کفگیر پلاستیکی پنیرها را داخل سفیده قرار دهید. فقط باید خیلی آرام این کار را انجام دهید، اگر کمی فشار را بالا ببرید کف از دست می رود.

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

۵- سفیده تخم مرغ را ( که حالا کف کرده ) با فنجان روی سینی پخت انتقال دهید. باید سفیده تخم مرغ را به ۴ قسمت مساوی تقسیم کنید.

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

۶- با پشت یک قاشق فلزی در وسط هر کدام از سفیده ها یک حفره کوچک ایجاد کنید.

 

۷- کاسه حاوی زرده تخم مرغ را با احتیاط شیب دهید تا زرده تخم مرغ درون قاشق بیفتد و سپس زرده را وسط سفیده تخم مرغ ابری شکل قرار دهید. همین کار را برای سه سفیده دیگر هم انجام دهید.

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

۸- سینی را روی صفحه سیمی مرکز فر قرار دهید و بپزید – اگر می خواهید زرده شل باشد ۱۰ دقیقه و اگر می خواهید خامه ای باشد ۱۵ دقیقه بپزید.

 

۹- فلفل و نمک را روی آن بریزید، و سپس از این تخم مرغ با شکلی جدید لذت ببرید.

آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

این تخم مرغ ابری شکل با سبزیجات معطر و روی نان تست طعمی فوق العاده پیدا می کند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش جالب چند روش برای تزیین تخم مرغ های عید نوروزتخم مرغ های جوجه ای درست کردن این تخم مرغ های جوجه ای بامزه و خلاقانه نیز به طرز عجیبی کاردستی، آموزش درست کردن کاردستی، کاردستی …کاردستی با کاغذ، کارت تبریک مدل تخم مرغ هفت سین آکاایران سرگرم کردن بچه ها راههای طرز تهیه و درست کردن سالاد ماکارونی آموزش …طرز تهیه و درست کردن سالاد ماکارانی دستور ثابتی ندارد تنهای پای ثابت در این سالاد سایت آموزش هنرهای دستی بانوانآموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از آموزش تصویری درست کردن ژله تزریقی به شکل گلطرز تهیه ژله تزریقی آموزش تصویری ژله تزریقی آموزش درست کردن ژله تزریقی ژله تزریقی سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …نمونه هایی از زیباترین تزیینات انار شب یلدا تزیین کردن انار شب یلدا تزیین کردن انار نحوه باور نکردنی درست شدن تخم مرغ تقلبی چینیدر حالی که طبق خبرهای رسیده، تعداد قابل توجهی تخم مرغ چینی روانه بازار ایران شده است کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در عروس مد ارایشاموزش درست کردن موی کوتاه دخترانه موها را با شامپو و نرم کننده مناسب بشورید زمانی آموزش جالب چند روش برای تزیین تخم مرغ های عید نوروز تخم مرغ های جوجه ای درست کردن این تخم مرغ های جوجه ای بامزه و خلاقانه نیز به طرز عجیبی ساده است کاردستی، آموزش درست کردن کاردستی، کاردستی برای کودکان، خلاقیت کاردستی با کاغذ، کارت تبریک مدل تخم مرغ هفت سین آکاایران سرگرم کردن بچه ها راههای مختلفی طرز تهیه و درست کردن سالاد ماکارونی آموزش تصویری شبنم نیوز طرز تهیه و درست کردن سالاد ماکارانی دستور ثابتی ندارد تنهای پای ثابت در این سالاد همانطور سایت آموزش هنرهای دستی بانوان آموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از مصطفی آموزش تصویری درست کردن ژله تزریقی به شکل گل طرز تهیه ژله تزریقی آموزش تصویری ژله تزریقی آموزش درست کردن ژله تزریقی ژله تزریقی تصویری کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی نمونه هایی از زیباترین تزیینات انار شب یلدا تزیین کردن انار شب یلدا تزیین کردن انار شب یلدا نحوه باور نکردنی درست شدن تخم مرغ تقلبی چینی چینیها که اینبار تمایل به مصادره بازار تخم مرغ جهان را داشته اند، تخم مرغهایی را تولید کرده



لینک منبع :آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید

Images for آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید آموزش جالب چند روش برای تزیین تخم مرغ های عید نوروز - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_28042.html‎Cachedآموزش جالب چند روش برای تزیین تخم مرغ های عید نوروز در این متن چند مدل تزئین تخم مرغ برای نوروز را بهتان آموزش می دهیم ایده هایی راحت که می توا. ... جدید ترین مطالب ... درست کردن این تخم مرغ های جوجه ای بامزه و خلاقانه نیز به طرز عجیبی ساده است. آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-درست-تخم-مرغ-روش-جدید.html‎Cachedآموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدیدتخم مرغ را می توان به روشهای نوین و اخیر هم درست کرد که هم تنوع ایجاد می کند و هم طعم اخیر را تجربه می کنید ش. 5 روش جدید برای درست کردن تخم مرغ رنگی + عکس cheee.ir/9723/eggs-decorating/‎Cached19 مارس 2016 ... تخم مرغ رنگی پای ثابت هفت سین است. برای اینکه هفت سین متفاوتی داشته باشید ، 5 روش جدید رنگ کردن تخم مرغ را اینجا آموزش داده ایم. 8 روش خوشمزه و عالی برای درست کردن تخم مرغ - هفت گنج 7ganj.ir/8-روش-خوشمزه-و-عالی-برای-درست-کردن-تخم-مر/‎Cached Similarشما به روش های مختلفی می توانید تخم مرغ را بپزید و یا با مواد دیگر ترکیب کنید. اکثر مردم با تکیه به موقعیت مراسم و یا وعده غذایی راه های جالب برای درست کردن ... روش جدید برای آب پز کردن تخم مرغ - آپارات www.aparat.com/v/69KZz/روش_جدید_برای_آب_پز_کردن_تخم_مرغ‎Cached Similar2 نوامبر 2014 ... بانوسا بانوسا: یه روش جدید برای آب پز کردن تخم مرغ :)دیگه لازم نیست تخم مرغ ها را ... برای مشاهده مطالب بیشتر به سایت بانوسا دات کام مراجعه کنید. درست کردن تخم مرغ به سبک جدید - آپارات ► 0:15www.aparat.com/v/mywSG/درست_کردن_تخم_مرغ_به_سبک_جدید Jan 15, 2015 - 15 sec غیرت یعنی ابراهیم هادی درست کردن تخم مرغ به سبک جدید تخم مرغ , غیرت یعنی ابراهیم هادی. تخم مرغ رنگی ابر و بادی برای سفره هفت سین • دونفره https://www.2nafare.com/تخم-مرغ-رنگی-سفره-هفت-سین-colored-eggs/‎Cachedآموزش رنگ کردن تخم مرغ رنگی برای عید نوروز با طرح ابر و بادی و زیبا. ... این روش یکی از روش های جدید برای رنگ کردن تخم مرغه که به نظرم خیلی ابتکاری و زیباست. برای درست کردن تخم مرغ رنگی ابر و بادی به چند رنگ مختلف لاک ناخن احتیاج داریم ... آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید | پرشین سورنا www.persiansurena.com/آموزش-درست-کردن-تخم-مرغ-به-روش-جدید/‎Cached17 دسامبر 2016 ... "پایگاه اینترنتی روبات سورنا": آموزش درست کردن تخم مرغ به روش جدید تخم مرغ را می توان به روش های نوین و جدید هم درست کرد که هم تنوع ایجاد می کند ... آموزش تزئین تخم مرغ سال جدید در مدل های مختلف!!! - بیتوته www.beytoote.com/.../artifice/egg2-decorating-training92.html‎Cached Similarتزیین تخم مرغ هفت سین به شکل کوکشی, تزیین تخم مرغ هفت سین ... و یک رشته نواری از تخم مرغ درست می کنیم و آن را به نرده های پله یا هر جایی از خانه آویزان کنید.