مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد

[ad_1]

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر کاربردی کردن پژوهش‌ها اظهار کرد: هدف وزارت بهداشت و بویژه معاونت تحقیقات و فناوری آن این است که از مقاله سازی و مقاله بازی به سمتی برود تا یک مسیر درست در تحقیقات کشور پایه‌گذاری شود.

آزمایشگاه فاضلاب

دکتر حسین کریم در نشست معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با رؤسا و معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور که امروز، 25 آذرماه در محل مرکز توسعه بیمارستان طالقانی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه این دومین سفر معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت به استان کرمانشاه در سال جاری است، گفت: خوشخبتانه سفر قبلی برای استان بسیار پربار بود و امیدواریم در این سفر نیز همانند سفر قبلی بتوانیم با کمک‌هایی که از سوی این معاونت دریافت می‌کنیم، زمینه ارتقای پژوهش در استان را رقم بزنیم.

کریم با اشاره به وجود مشکلات اساسی در زمینه پژوهش در کشور، گفت: متاسفانه در زمینه پژوهش ما با دو مشکل اصلی مواجه هستیم که یکی نبود امکانات و زیرساخت‌ها و دیگری بحث کیفیت پایین پژوهش‌ها است.

وی با اشاره به عزم وزارت بهداشت در زمینه بهبود امکانات و زیرساخت‌های پژوهش در کشور، گفت: همچنین تلاش وزارت بهداشت این است تا بتواند سطح کیفی پژوهش‌ها را ارتقاء بخشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه پژوهش در کشور مطابق با مشکلات موجود و نیازهای روز پیش نمی‌رود، گفت: یکی از تاکیدات و تلاش‌های ویژه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در امر پژوهش این است که بتوان مسیری برای پژوهش کشور ایجاد کرد، بطوری که پژوهش‌ها هدفمند و مطابق با نیازها و مشکلات کشور انجام شود.

کریم با بیان اینکه امکانات کشور کفاف حرکت‌های بزرگ پژوهشی را نمی‌دهد، گفت: متاسفانه در کنار اعتبارات و امکانات اندک پژوهشی، در زمینه نیروی انسانی نیز دچار مشکل هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تاکید معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بر کاربردی کردن پژوهش‌ها اشاره کرد و افزود: هدف این معاونت این است که از مقاله‌سازی و مقاله‌بازی به سمتی حرکت کند که یک مسیر درست در تحقیقات کشور پایه‌گذاری شود تا به اعتبار و افتخاری برای کشور تبدیل شود، نه بی‌اعتبار شدن آن.

کریم با بیان اینکه حرکت در این مسیر آغاز شده است، گفت: در کنار این مساله، این معاونت توجه ویژه‌ای نیز به امر فناوری دارد و در همین راستا تمرکز ویژه‌ای بر استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز تقویت و توسعه مراکز تحقیقاتی صورت گرفته است.

وی افزود: راه‌اندازی مراکز "کوهورت" یکی از مصداق‌های حرکت وزارت بهداشت در این مسیر است که در کرمانشاه در شهرستان روانسر توانسته‌ایم چنین مرکزی را راه‌اندازی کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: تمام استان‌های غرب کشور با همکاری یکدیگر اهداف معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را در این منطقه عملیاتی کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ پژوهشی را نمی‌دهد دفتر پرسش ها و پاسخ ها « شیعه و اهل سنت پرسش ها و پاسخ های دانشجویی دفتر سی و یکم شیعه و اهل ‌ سنت هاد نمایندگی مقام معظم رهبری در



لینک منبع :امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد

امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ amp;quot;پژوهشیamp;quot; را نمی‌دهد www.bestofday.ir/reader/text/201705020319056359 [ad_2] لینک منبع بازنشر: مفیدستان عبارات پیوسته با این جستار امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ پژوهشی را نمی‌دهد دفتر پرسش ها و پاسخ ها « شیعه و اهل سنت ... فاخته - بهترین های روز ایران www.bestofday.ir/reader/text/201705020305111680 2 مه 2017 ... امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد 0 ... ربیعی: دولت یازدهم کشور را از جامعه توزیعی به سمت تولیدی حرکت داد 0 ... دانلود درس پژوهی فارسی پایه اول ابتدایی درس (خوا) استثنا (کتابخوانی) www.bestofday.ir/reader/text/201705020258057707 2 مه 2017 ... امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد 0. بررسی انواع سبک و قالب شعری 0. ترجمه مقاله پیش به سوی شبکه های تعریف ... مطالب دانشگاه‌های - جدیدترین و آخرین مطالب دانشگاه‌های www.bestofday.ir/reader/tag/دانشگاه‌های امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد ... دشواری ها موجود و نیازهای روز پیش نمی‌رود، گفت: یکی از تاکیدات و تلاش‌های ویژه معاونت تحقیقات و ... مطالب رؤسا - جدیدترین و آخرین مطالب رؤسا - بهترین های روز ایران www.bestofday.ir/reader/tag/رؤسا امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد ... وی با اشاره به عزم وزارت بهداشت در زمینه بهبود امکانات و زیرساخت‌های پژوهش در کشور، گفت: ... امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد iranmg.blogsky.com/1396/02/12/post-10958‎Cached2 مه 2017 ... امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد. [ad_1]. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر کاربردی کردن ... برچسب "پژوهشی" - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/tag/-quot-پژوهشی-quot- امکانات موجود کفاف حرکت‌های بزرگ "پژوهشی" را نمی‌دهد ... در کشور مطابق با مشکلات موجود و نیازهای روز پیش نمی‌رود، گفت: یکی از تاکیدات و تلاش‌های ویژه ...