مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری «یاهو»

[ad_1]
خبرگزاری صدا و سیما: خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ یاهو اعلام کرد داده‌های شخصی بیش از یک میلیارد کاربر این شرکت در یک عملیات هکری سرقت شد.

این مقدار تقریبا دو برابر یک هک دیگر است که سه ماه پیش توسط این شرکت فاش شده بود. این ماجرا ضربه بزرگی به این شرکت پیشرو اینترنتی است.

یاهو در بیانیه‌ای گفت معتقد است یک شخص ثالث غیرمجاز داده‌های بیش از یک میلیارد حساب را سرقت کرده است.

این شرکت گفت این پرونده احتمالا غیر از ماجرایی است که این شرکت در 22 سپتامبر 2016 فاش کرد و طی آن به 500 میلیون حساب کاربری دستبرد زده شد.

این خبر تهدید تازه‌ای برای توافق یاهو برای فروش اموال عملیاتی حود به شرکت وریزون به مبلغ 4.8 میلیارد دلار محسوب می‌شود.

این شرکت گفت اقدامات برای ایمن‌سازی حساب‌های کاربری اتخاذ شده است.

یاهو گفت از کاربرانی که به حساب‌هایشان دستبرد زده شده خواسته است گذرواژه خود را تغییر دهند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشیانه هکچگونه از هک شدن حساب کاربری گوگل با خبر شویم تاریخ ارسال چهارشنبه آذر یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلدربارهٔ گوگل ریشه‌یابی گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی یک عدد یک و صد صفر توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییترقوانین هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از ترفندستان مرجع ترفندهای فناوریکلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است برداشت مطالب در نشریات اخبار سرقت و دزدی، دزدی در ایران، سارقان ایرانی اخبار …کاهش درصدی آمار سرقت خرد در تهران با جمع آوری معتادان میلیارد ریال اموال سرقتی در معرفی شش سرویس ارائه دهنده ایمیل رایگان جایگزین جی‌میل و یاهواینترنت بیش از ساله با هر دوش کار می کنم و به هیچ عنوان هات میل رو با جی میل عوض نمی تبدیل سطر به ستون و بلعکس در نرم‏‌افزار اکسلهک دیلی موشن و ربوده شدن اطلاعات میلیون اکانت کاربران ان سلب مسئولیت اپل از انفجار نرم افزار مسنجر تلگرام یک نرم افزار پیام رسانی با امنیت است این برنامه فوق العاده سریع محافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی …آموزشهمانطور که همه ما می دانیم، امروزه با وجود تعداد بسیار زیادی از ویروس ها، کرم ها آشیانه هک چگونه از هک شدن حساب کاربری گوگل با خبر شویم تاریخ ارسال چهارشنبه آذر یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل دربارهٔ گوگل ریشه‌یابی گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر توییتر یک پروژه بود که توسط شرکت در مارس ۲۰۰۶ ایجاد شد نمونهٔ اولیهٔ توییتر به عنوان یک ترفندستان مرجع ترفندهای فناوری کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است برداشت مطالب در نشریات، سایت اخبار سرقت و دزدی، دزدی در ایران، سارقان ایرانی اخبار حوادث کاهش درصدی آمار سرقت خرد در تهران با جمع آوری معتادان میلیارد ریال اموال سرقتی در کازرون معرفی شش سرویس ارائه دهنده ایمیل رایگان جایگزین جی‌میل و یاهو اینترنت بیش از ساله با هر دوش کار می کنم و به هیچ عنوان هات میل رو با جی میل عوض نمی کنم تبدیل سطر به ستون و بلعکس در نرم‏‌افزار اکسل هک دیلی موشن و ربوده شدن اطلاعات میلیون اکانت کاربران ان سلب مسئولیت اپل از انفجار ایفون نرم افزار مسنجر دانلود رایگان نرم افزار مسنجر دانلود رایگاندانلود نرم افزار مسنجر از لینک مستقیم دانلود محافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی آموزش سلام دوستان بی خود به این نرم افزار اعتماد نکنید این انتی ویروس شید بدرد نمی خورد یک کار کپی



لینک منبع :هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری «یاهو»

هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری یاهو - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../هک-بیش-از-یک-میلیارد-حساب-کاربری-یاهو‎Cached15 دسامبر 2016 ... یاهو در بیانیه‌ای گفت معتقد است یک شخص ثالث غیرمجاز در ماه اوت 2013 داده‌های بیش از یک میلیارد حساب را سرقت کرده است. هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری یاهو - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5899589/هک-بیش-از-یک-میلیارد-حساب-کاربری-یاهو 15 دسامبر 2016 ... یاهو در بیانیه‌ای گفت معتقد است یک شخص ثالث غیرمجاز در ماه اوت 2013 داده‌های بیش از یک میلیارد حساب را سرقت کرده است. 'یک میلیارد' حساب کاربری در یاهو هک شد - BBC Persian www.bbc.com/persian/world-38324402‎Cached14 دسامبر 2016 ... یاهو می گوید که ممکن است بیش از یک میلیارد حساب کاربران دستخوش حمله هکرها در سال ۲۰۱۳ قرار گرفته باشد. یاهو گفت که اسامی، شماره تلفن ها، ... یک میلیارد حساب کاربری در یاهو هک شده است | آلمان و جهان | DW | 15.12 ... www.dw.com/fa.../یک-میلیارد-حساب-کاربری...یاهو-هک.../a-36778511‎Cached15 دسامبر 2016 ... کمپنی انترنتی پیشتاز "یاهو" یک مورد جدید از رخنه کردن هکرها در سیستم امنیتی اش را ... این هک شامل داده های بیش از یک میلیون حساب کاربری می شود. یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../یک-میلیارد-حساب-کاربری-یاهو-هک-شد‎Cached15 دسامبر 2016 ... شرکت اینترنتی یاهو اعلام کرد با یک حمله هک دیگر روبرو شده که به هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری منتهی شده است.این رقم دو برابر شمار ... حساب کاربری بیش از یک میلیارد کاربر یاهو هک شده است - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../حساب-کاربری-بیش-از-یک-میلیارد-کاربر-یاهو-هک-شده-است‎Cached15 دسامبر 2016 ... شرکت یاهو اعلام کرد داده‌های شخصی بیش از یک میلیارد کاربر این شرکت در یک عملیات هکری در سال ۲۰۱۳ سرقت شده است. هک شدن بیش از یک میلیارد حساب کاربری یاهو - Pars Today parstoday.com/fa/europe_and_america-i36925‎Cached15 دسامبر 2016 ... بنا بر اعلام یاهو، احتمال می رود که بیش از یک میلیارد حساب کاربری این سایت در سال 2013 هک شده باشد. هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری یاهو - اتاق خبر 24 - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148178232083488 15 دسامبر 2016 ... یاهو در بیانیه‌ای گفت معتقد است یک شخص ثالث غیرمجاز در ماه اوت 2013 داده‌های بیش از یک میلیارد حساب را سرقت کرده است. - اتاق خبر 24. هک شدن بیش از یک‌ میلیارد حساب کاربری یاهو | توانا تک https://tech.tavaana.org/fa/YahooHack2‎Cached15 دسامبر 2016 ... تواناتک: شرکت‌ یاهو یکی از شرکت‌های اینترنتی صاحب نام است. چندی پیش خبری در خصوص هک شدن ۵۰۰ میلیون حساب کاربری یاهو در سال ۲۰۱۴ ... هک یاهو و به سرقت رفتن اطلاعات بیش از یک میلیارد نفر از کاربران gadgetnews.ir/141482/هک-شدن-یک-میلیارد-اکانت-یاهو-که-احتمالا/‎Cached15 دسامبر 2016 ... در این هک یاهو اطلاعات حساب کاربری بیش از یک میلیارد نف شامل شماره تلفن، اطلاعات تاریخ تولد و سوال‌های امنیتی در اختیار هکرها قرار گرفته است!