مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی

[ad_1]

ایسنا: شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ابزار گسترده موجود در استودیوها بتوانند حرکات انسان را ضبط کنند.

 

 طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر

به نقل از گیزمگ، بسیاری از انیمیشن‌ها به لطف وجود لباس‌های ضبط کننده حرکت انسان که اصطلاحا به آن (MOCAP) گفته می‌شود، ساخته شده‌اند.

لباس‌های پیشین توسط دوربین‌های مختلف و سیم‌های بسیار زیاد احاطه شده و بسیار دست و پا گیر و همچنین هزینه‌بر هستند.

اما این شرکت دانمارکی موفق به توسعه لباس هوشمندی به نام Smartsuit  شده که بدون سیم و دوربین کار می‌کند و برای ضبط حرکات انسان از حسگرهای بیشماری که در آن تعبیه شده و وای-فای استفاده می‌کند.

Smartsuit  از 19 حسگر که در اطراف بدن کاربر لباس تعیبه شده و هر یک دارای ژیرومتر و شتاب سنج و سنجشگر مغناطیسی برای ضبط حرکات هستند، کمک می‌گیرد.

الگوریتم سیستم با گرفتن اطلاعات مرتبط از هر یک از این اجزا می‌تواند موقعیت سه بعدی هر حسگر را در ارتباط با حسگر دیگر محاسبه کند.

داده‌های به دست آمده در نهایت در محلی که در پشت لباس قرار دارد ذخیره شده و یا از طریق وای-فای به دستگاه‌های دیگر در شبکه ارسال می‌شود.

این سیستم توسط یک باتری نیرودهی می‌شود که با هر بار شارژ به مدت 8 ساعت کار می‌کند. این باتری کوچک هم از طریق برق و هم با یک پاور بانک که دارای پورت یواس‌بی است شارژ می‌شود. برای راحتی بیشتر کاربر، این باتری بسیار سبک طراحی شده و اندازه آن کوچکتر از یک گوشی آیفون است.

این شرکت در حال حاضر در حال پیش فروش کردن محصول خود بوده و اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود تا فوریه سال 2017 محصول خود را با قیمت 2،245 دلار روانه بازار خواهد کرد.

 

طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر 

 

 طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر

 

 طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر

 

طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر 

 

طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر 

 

 طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود نرم افزار طراحی الگوی لباس دانلود نرم افزار می توان گفت استفاده از نرم افزار ، سریع ترین راه برای تیم های حرفه ای و افرادی است آسان دانلوددر بازی توانایی شما برای پارک انواع کامیون ها سنجیده می شود این بازی صوتی و تصویری • دانلود رایگاندر این پست مجموعه موزیک بی کلام آرامش بخش از بهترین نوازندگان جهان برای مراقبه شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان گوناگونمقدمه امروزه با توجه به حجم وسیع اطلاعات، استفاده از در برنامه ها به جزء لاینفک دانلود نرم افزار طراحی الگوی لباس دانلود نرم افزار طراحی می توان گفت استفاده از نرم افزار ، سریع ترین راه برای تیم های حرفه ای و افرادی است که به آسان دانلود یک نرم افزار مفید و همه کاره برای تبدیل نمودن عکس های موجود در گوشی اندرویدیتان به صوتی و تصویری • دانلود رایگان در این پست مجموعه موزیک بی کلام آرامش بخش از بهترین نوازندگان جهان برای مراقبه ، ریلکس شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان گوناگون مقدمه امروزه با توجه به حجم وسیع اطلاعات، استفاده از در برنامه ها به جزء لاینفک تبدیل



لینک منبع :طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی

طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../طراحی-لباس-هوشمند-برای-انیمیشن-سازی-تصاویر‎Cached14 دسامبر 2016 ... شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ابزار گسترده موجود در استودیوها ... Images for طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../طراحی-لباس-هوشمند-برای-انیمیشن‌سازیتصاویر 14 دسامبر 2016 ... طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر. شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می‌دهد ... طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی | فیلم - تگ https://tag.ir/.../73197-طراحی-لباس-هوشمند-برای-انیمیشن‌سازی‎Cachedطراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی | فیلم ... شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس هوشمند پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می‌دهد تا بدون نیاز ... طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن سازی - onvansho onvansho.ir/result/طراحی-لباس-هوشمند-برای-انیمیشن-سازی.html طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی شرکت دانمارکی یک لباس پر از . نرم افزار طراحی لباس nakhsozan ir نرم افزار طراحی لباس ایده طراحی استمعمولاً برای تأثیر ... طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../طراحی-لباس-هوشمند-برای-انیمیشن‌سازی/ طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی. شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ابزار ... طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن سازی - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/طراحی_لباس_هوشمند_برای_انیمیشن_سازی‎Cachedطراحی لباس هوشمند برای انیمیشن سازی. دانلود طراحی انیمیشن ارزان- ساخت انیمیشن سه بعدی ارزان · دانلود میز هوشمند ایده آل · دانلود طراحی لباس - جنسیت سازی. آخرین خبر |گوناگون/ طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی akharinkhabar.ir/interestings/3151344 15 دسامبر 2016 ... ایسنا/ شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ابزار گسترده موجود در ... طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن‌سازی+تصاویر - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../طراحی-لباس-هوشمند-برای-انیمیشن-سازی-تصاویر‎Cached14 دسامبر 2016 ... شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ابزار گسترده موجود در استودیوها ... طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن سازی www.rahekhob.ir/ch/طراحی_لباس_هوشمند_برای_انیمیشن_سازی طراحی لباس هوشمند برای انیمیشن سازی. دانلود آموزش ساخت شماره مجازی اندونزی برای تلگرام (2017) ... دانلود ساخت وساز غیراصولی وایجاد مشکل برای ساکنین کوچه.