مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ

[ad_1]

وب سایت آشپزباشی: ترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده ترین ترشی هاست. آن را تهیه کنید و از خوردن آن در کنار غذاهای خود لذت ببرید.

 

 مواد لازم:

 

  •    کلم قرمز به میزان لازم
  •    سرکه  به میزان لازم
ترشی کلم قرمز


طرز تهیه:

 

1-شیشه را از کلم خرد شده پر کنید.

 

2- بعد ظرف را کاملا با سرکه پر کنید و درب آن را محکم ببندید.

 

3-ترشی را در محلی خنک (ترجیحا در یخچال) قرار دهید. تقریبا حدود ۳ روز زمان می برد تا ترشی آماده شود.

 

4-بعد از استفاده آن را در یخچال نگه دارید.

 

نکات:

1- برگ های کلم را از هم جدا کرده و تمیز بشویید. آن ها را کنار بگذارید تا کاملا خشک شوند و بعد خرد کنید.


2- میزان های این دستور بستگی به ظرفی که برای تهیه ترشی استفاده می کنید دارند.


3-ترجیحا از ظروف شیشه ای که در آن ها به خوبی بسته می شود و هوا نمی کشند، استفاده کنید. آن ها را تمیز بشویید، کنار بگذارید تا کاملا خنک شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترشی کلم قرمز آشپزی و شیرینی پزیبهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت مواد لازم کلم قرمز یک عدد سرکه به مقدار لازم طرز تهیه ترشی گل کلم مخلوط طرز تهیه ابتدا گل کلم را گل کنید و خوب بشویید و داخل آبکش قرار دهید تا خشک شودهویج را طرز تهیه ترشی، طرز تهیه ترشی بندری آکاطرز تهیه ترشیترشی بادمجانترشی بندریطرز تهیه ترشی کلم قرمزطرز تهیه ترشی مخلوططرز ترشی سالادی مخلوط مربا و ترشیترشیسالادیمخلوطسلام به همه دوستای عزیز دلم الان فصل ترشی مخلوط هست پس تا دیر نشده دست به کار بشید و طرز تهیه ترشی لوبیا سبز بسیار خوشمزه و دلچسب بهتر است پیش از سرو به مدت ساعت آن را سرد کنید و و دو هفته داخل یخچال نگهداری کنیدطرز تهیه ترشی مخلوط طرز تهیه ترشی مخلوط موادلازم گل کلم کیلوگرم برگ کلم کیلوگرمانواع سالاد ترشی بندری مواد لازم یک بسته تمرهندی پنجاه گرم موسیر سه عدد هویج سه عدد خیار یک لیوان آشپزی رنگین منصوره کتابی ٍ سلام به سایت آشپزی رنگین خوش آمدید دبیر بازنشسته و اهل کرمانشاه آشپزخانه کوچک من سیر ترشیبه به من که عاشق سیر ترشی هستم کلا عاشق و کشته مرده سیر هستم دیگه چه بماند به ترشیشترشی مخلوط هفت بیجار آشپزی سئویلسلام امیدوارم خوب و خوش باشید دیگه فصل پاییز و بازار ترشی گذاشتن هنوزم داغ که گفتم این ترشی کلم قرمز آشپزی و شیرینی پزی بهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت مواد لازم کلم قرمز یک عدد سرکه به مقدار لازم بهتره طرز تهیه ترشی گل کلم مخلوط طرز تهیه ابتدا گل کلم را گل کنید و خوب بشویید و داخل آبکش قرار دهید تا خشک شودهویج را پس از طرز تهیه ترشی، طرز تهیه ترشی بندری آکا طرز تهیه ترشیترشی بادمجانترشی بندریطرز تهیه ترشی کلم قرمزطرز تهیه ترشی مخلوططرز تهیه ترشی سالادی مخلوط مربا و ترشی ترشیسالادیمخلوط سلام به همه دوستای عزیز دلم الان فصل ترشی مخلوط هست پس تا دیر نشده دست به کار بشید و برای طرز تهیه ترشی لوبیا سبز بسیار خوشمزه و دلچسب ترشی طرز تهیه ترشی ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز بسیار طرز تهیه ترشی مخلوط طرز تهیه ترشی مخلوط موادلازم گل کلم کیلوگرم برگ کلم کیلوگرم انواع سالاد سایت موسسه فرهنگی و ترشی بندری مواد لازم یک بسته تمرهندی پنجاه گرم موسیر سه عدد هویج سه عدد خیار یک لیوان رب آشپزخانه کوچک من سیر ترشی شکمو به اشپزخانه کوچک من خوش امدید از اونجایی که عاشق اشپزی هستم و از اشپزی لذت میبرم و آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع خوراک عکس و تزئین انواع دلمه و کوفته عکس و تزئین انواع خورش و کــباب ترشی مخلوط هفت بیجار آشپزی سئویل سلام امیدوارم خوب و خوش باشید دیگه فصل پاییز و بازار ترشی گذاشتن هنوزم داغ که گفتم این نوع غذا های ساده و خوش مزه چین غذا های ساده و خوش مزه



لینک منبع :ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ

Images for ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ترشی-کلم-قرمز-ساده-و-خوش-رنگ‎Cached18 دسامبر 2016 ... ترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده ترین ... ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ - کمونه kamooneh.com/fa/news/102497/ترشی-کلم-قرمز-ساده-و-خوش-رنگ‎Cached19 دسامبر 2016 ... ترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده ترین ... ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20171252191350118.html‎Cachedترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده ترین ترشی هاست. طرز تهیه ترشی کلم فوری خوشرنگ • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-ترشی-کلم-فوری-خوشرنگ/‎Cachedترشی کلم فوری رو میتونید به تنهایی کنار غذاتون میل کنید و یا اینکه توی سالاد ازش استفاده کنید. این ترشی به خاطر رنگ زیبایی که داره برای تزیین غذا هم ... ترشی کلم قرمز یک ترشی ساده و خوش رنگ در کنار غذاهای شما - فردا www.fardanews.com/.../ترشی-کلم-قرمز-یک-ترشی-ساده-و-خوش-رنگ-در-کنار-غذاهای-شما‎Cached18 دسامبر 2016 ... این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده‌ترین ترشی‌هاست. آن را تهیه کنید و از خوردن آن در کنار غذاهای خود لذت ببرید. ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/149897/ترشی-قرمز-ساده.html 18 دسامبر 2016 ... ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ - وب سایت آشپزباشی: ترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذ-ترشی-قرمز-ساده. آموزش طرز تهیه ترشی کلم قرمز فوری و خوشمزه رستورانی و مجلسی mepatogh.ir/13405/pickled-red-cabbage/‎Cached13 نوامبر 2016 ... ... کلم قرمز,درست. آموزش تهیه ترشی و دستور تهیه ترشی کلم قرمز خوشمزه در منزل ... بعداز گذشت 4الی 7روز اگر در آن را بردارید میبینید که کلم ها نرم شده اند و رنگ سرکه نیز قرمز شده است. اگر دوست ... یک ترفند ساده برای رفع سفیدی مو. انواع مربا و ... آموزش طرز تهیه شربت و مربای توت فرنگی خوش رنگ با عسل و شکر. ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ - خبرلند khabarland.com/news/11310/ترشی-کلم-قرمز-ساده-و-خوش-رنگ‎Cached18 دسامبر 2016 ... ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ ترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این ترشی خوشمزه، ... ترشی کلم قرمز یک ترشی ساده و خوش رنگ در کنار غذاهای شما - فردا نیوز www.shahrekhabar.com/analysis/14820556808425 18 دسامبر 2016 ... این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده‌ترین ترشی‌هاست. آن را تهیه کنید و از خوردن آن در کنار غذاهای خود لذت ببرید. - فردا نیوز.