مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با لوبیا سبز، کوکو درست کنید

[ad_1]

ماهنامه سرآشپز: کوکو یکی از غذاهای اصیل و قدیمی است که هم خوشمزه است و هم سریع اماده می شود. کوکو هم مانند بعضی غذاهای دیگر، انواع مختلفی دارد، و با کمی ابتکار می توان نوع جدیدی از آن را خلق کرد. در این مطلب طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به شما اموزش داده ایم.


مواد مورد نیاز:

 

  • لوبیا سبز (ریز خردشده): 250 گرم
  • تخم مرغ: 5 عدد
  • گوشت چرخ کرده (در صورت تمایل): 100گرم
  • سیب زمینی (نگینی خرد و سرخ شده): 2 عدد
  • بادنجان (نگینی خرد و سرخ شده): 1 عدد
  • پیاز (سرخ شده): یک دوم پیمانه
  • گردو (خردشده): یک دوم پیمانه
  • پودر گل سرخ: یک دوم ق چ
  • پودر دارچین: یک دوم ق چ
  • جوز هندی (رنده شده): یک هشتم ق چ
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه: به میزان لازم
  • خلال بادام و زرشک: به میزان لازم
  • لیموترش: به میزان لازم
  • جعفری: به میزان لازم
  • روغن مایع: به میزان لازم

با لوبیا سبز، کوکو درست کنید 

 

روش پخت:

 

1- داخل قابلمه ای لوبیا سبز را با مقداری آب و نمک بپزید. سپس در آب کشی ریخته تا آب اضافه آن گرفته شود. بعد آن را همراه با مقداری روغن مایع داخل تابه ای ریخته و تفت دهید.
2- گوشت را درون تابه ای حاوی مقداری روغن کمی تفت داده و کنار بگذارید.


3- داخل کاسه ای لوبیا سبز، بادنجان، هویج، پیاز، گوشت، گردو، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر گل سرخ، پودر دارچین و جوز هندی را ریخته و با استفاده از قاشقی مخلوط کنید. سپس 4 عدد تخم مرغ (از قبل داخل کاسه ای شکسته و با استفاده از چنگالی در حد مخلوط شدن زرده و سفیده زده شده) را به آن افزوده و مخلوط کنید.


4- مقداری روغن (در حدی که تابه فقط چرب شود؛ زیرا مخلوط مواد روغن کافی دارد) درون تابه ای روی حرارت ملایم بریزید. سپس مخلوط مواد را درون آن ریخته و روی آن را با استفاده از پشت قاشقی صاف کنید.


5- بقیه تخم مرغ را داخل کاسه ای ریخته و با استفاده از چنگالی بزنید. سپس سیب زمینی، خلال بادام و زرشک را به آن افزوده و با هم مخلوط کنید.


6- روی کوکو را با مخلوط سیب زمینی بپوشانید، سسپس به مدت 15 دقیقه با در بسته و 30 دقیقه دیگر با در باز روی حرارت قرار دهید (در صورت تمایل می توانید آن را در فر بپزید).


7- کوکوی آماده شده را به دلخواه برش زده و در ظرفی بچینید بعد با جعفری و لیموترش تزیین کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کوکوی لوبیا سبز املت و کوکونوامبر بظ سلام خانمی، من این کوکو رو با سیب زمین پخته مکعبی و فلفل دلمه طرز تهیه ترشی لوبیا سبز بسیار خوشمزه و دلچسب ترشی طرز تهیه ترشی ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز دستور پخت خوراک لوبیا سبز آکاخوراک لوبیا سبزخوراک لوبیا سبز با گوشتخوراک لوبیا سبز با مرغخوراک لوبیا سبز با ماست آشپزی رنگین آشپزی رنگین طرزتهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی با عکس و تزئینکوفته لوبیا سبز اردور و کاناپهکوفتهلوبیاسبزدسامبر بظ سلام شف عزیز با تشکر منم این غذا رو درست کردم خوب بود مهم اینکه آشنایی با روش تهیه‌ی کوکو سبزی مجلسیطرز تهیه این غذا، درست مثل تهیه کردن کوکو سبزی است فقط کمی شکل و شمایل آن متفاوت استکوکو سبزی با زرشک و مغز گردو ایران کوککوکو سبزی با زرشک و مغز گردو سبزی ها بشوئید و بگذارید تا خشک شوند سپس ریز و یکدست خرد کوکوی کدو طرز تهیه کوکو کدو سبز ایران کوککوکو کدو سبز برای تهیه این کوکوی خوشمزه ابتدا کدوهای سبز را بشویید و خشک کنید ، کدوها شما با گوشت بوقلمون چی درست میکنید و … گوشت بوقلمون بسیار لطیف است و میتوان با آن انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را طبخ نمودکوکو سیب زمینی به روش سریع آشپزی انواع کوکو کوکو سیب زمینی به روش سریع در این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز املت و کوکو نوامبر بظ سلام خانمی، من این کوکو رو با سیب زمین پخته مکعبی و فلفل دلمه رنگی و طرز تهیه ترشی لوبیا سبز بسیار خوشمزه و دلچسب ترشی طرز تهیه ترشی ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز بسیار دستور پخت خوراک لوبیا سبز آکا خوراک لوبیا سبزخوراک لوبیا سبز با گوشتخوراک لوبیا سبز با مرغخوراک لوبیا سبز با ماستخوراک آشپزی رنگین آشپزی رنگین طرزتهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی با عکس و تزئین کوفته لوبیا سبز اردور و کاناپه کوفتهلوبیاسبز دسامبر بظ سلام شف عزیز با تشکر منم این غذا رو درست کردم خوب بود مهم اینکه گوشت آشنایی با روش تهیه‌ی کوکو سبزی مجلسی طرز تهیه این غذا، درست مثل تهیه کردن کوکو سبزی است فقط کمی شکل و شمایل آن متفاوت است کوکو سبزی با زرشک و مغز گردو ایران کوک کوکو سبزی با زرشک و مغز گردو سبزی ها بشوئید و بگذارید تا خشک شوند سپس ریز و یکدست خرد کنید شما با گوشت بوقلمون چی درست میکنید و چجوری؟؟؟؟؟؟ صفحه گوشت بوقلمون بسیار لطیف است و میتوان با آن انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را طبخ نمود کوکوی کدو طرز تهیه کوکو کدو سبز ایران کوک کوکو کدو سبز برای تهیه این کوکوی خوشمزه ابتدا کدوهای سبز را بشویید و خشک کنید ، کدوها را با کوکو سیب زمینی به روش سریع آشپزی انواع کوکو کوکو سیب زمینی به روش سریع در این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه کوکو سیب



لینک منبع :با لوبیا سبز، کوکو درست کنید

با لوبیا سبز، کوکو درست کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-لوبیا-سبز-کوکو-درست-کنید‎Cached18 دسامبر 2016 ... با لوبیا سبز، کوکو درست کنید. کوکو یکی از غذاهای اصیل و قدیمی است که هم خوشمزه است و هم سریع اماده می شود. کوکو هم مانند بعضی غذاهای دیگر، ... Images for با لوبیا سبز، کوکو درست کنید با لوبیا سبز، کوکو درست کنید - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20171252195747466.html‎Cachedکوکو هم مانند بعضی غذاهای دیگر، انواع مختلفی دارد، و با کمی ابتکار می توان نوع جدیدی از آن را خلق کرد. در این مطلب طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به شما اموزش داده ایم ... طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-کوکوی-لوبیا-سبز.p9399‎Cachedطرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به دو روش به اصطلاح مجلسی و معمولی را برایتان در این ... زعفران آب کرده -آرد - پیاز سرخ شده و بکین پودر را اضافه و با هم مخلوط کنید. طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی - نمناک namnak.com/کوکوی-لوبیا-سبز.p16736‎Cachedکوکوی لوبیا سبز و کوکوی لوبیا سبز تبریزی و درست کردن کوکوی لوبیا سبز و دستور ... سبزیجات پخته را به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید و با قاشق هم بزنید. کوکوی لوبیا سبز • دونفره https://www.2nafare.com/کوکوی-لوبیا-سبز/‎Cachedاین کوکو با لوبیا بز و پیاز داغ و تخم مرغ و آرد سوخاری درست میشه و بسیار لذیذ و ... لوبیا سبز را براتون مینویسم امیدوارم از این کوکو لوبیای خوشمزه درست کنید ... با لوبیا سبز، کوکو درست کنید - فردا www.fardanews.com/fa/.../با-لوبیا-سبز-کوکو-درست-کنید‎Cached18 دسامبر 2016 ... داخل کاسه‌ای لوبیا سبز، بادمجان، هویج، پیاز، گوشت، گردو، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه ، پودر گل سرخ، پودر دارچین و جوز هندی را ریخته و با استفاده از ... کوکوی لوبیا سبز chefartist.ir/showpages689.html‎Cached Similarاونم به خاطر رنگ بندی قشنگ سبزیجات. دخملی ما که عاشقش شده و هفته ای یکبار براش درست میکنم که ببره مهد. اسمش رو هم گذاشته کوکوی پیتزا. مواد لازم: لوبیا سبز. با لوبیا سبز، کوکو درست کنید - خبرلند khabarland.com/news/11363/با-لوبیا-سبز-کوکو-درست-کنید‎Cached18 دسامبر 2016 ... با لوبیا سبز، کوکو درست کنید کوکو یکی از غذاهای اصیل و قدیمی است که هم خوشمزه است و هم سریع اماده می شود. کوکو هم مانند بعضی غذاهای دیگر، ... آموزش طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی خوشمزه تبریزی با گوشت mepatogh.ir/1904/کوکوی-لوبیا-سبز/‎Cached24 مه 2017 ... آموزش طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی خوشمزه تبریزی با گوشت آموزش ... سپس لوبیا و هویج را اضافه کنید و بعد از آن سیب زمینی و گوشت سرخ شده ... کوکو سبزی, طرز تهیه کوکو سبزی,دستور پخت کوکو سبزی,درست کردن کوکو.