مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این غذاها را اگر نخورید بهتر است

[ad_1]

این غذاها را اگر نخورید بهتر است

این غذاها را اگر نخورید بهتر است 

برخی از غذاها هستند که فایده ای از نظر تغذیه ای ندارند و مضر هم هستند مانند نوشابه ها. اما مردم همچنان به آن ها علاقه وافری دارند. تشخیص این که چه غذاهایی برای بدنمان خوب و مفید است نوعی فرآیند آزمون و خطاست. غذاهایی هستند که باعث می شوند احساس خوبی داشته باشم.

 

و همچنین غذاهایی هم هستند که روزها و هفته هایم را خراب می کنند و نظم هورمون های بدن و حتی ظاهر جسمانی ام را به هم می ریزند. به همین دلیل مدت هاست با این غذاهایی که اشاره خواهم کرد مبارزه می کنم و حتی اجازه نمی دهم که به دهانم نزدیک کنم. این غذاها هیچ گونه ارزشی ندارند و من برای همیشه از آن ها دوری می کنم.

 

نوشابه رژیمی

سالیان سال بود که نوشابه رژیمی مصرف می کردم و تصور می کردم برای همیشه می توانم طعم آن را بچشم. اما در جهالت کامل حتی نمی دانستم این نوشیدنی چه عوارضی برای بدنم دارد. نمی دانستم که نوشابه های رژیمی در شکم چه عوارض مخربی دارند، اشتها را از بین می برند

 

و بر سطح انسولین تاثیر می گذارند. روزهایی که از این نوشیدنی استفاده می کردم بدترین شرایط سلامتی را داشتم. در این نوشابه ها از قندهای مصنوعی استفاده می شود. این قندها نه تنها به رژیم کمک نمی کنن بلکه بسیار خطرناک هستند.

 

غذاهای یخ زده

چه چیزی می تواند راحت تر از این باشد که غذا را از فریزر برداریم گرم کنیم و میل کنیم؟ متاسفانه اکثر ما غذاهای یخ زده مصرف می کنیم. حتی سالم ترین غذاهای فریز شده سرشار از نمک هستند که منجر به مشکلات زیادی از جمله احتباس آب و افزایش وزن می شوند.در واقع سدیم نقش بسیار مهمی را در تنظیم انسولین ایفا می کند مهم ترین نقش در داستان چاقی.

 

غلات صبحانه

غلات شیرین و بسته بندی شده، صبحانه بسیاری از کودکان است که باعث بیش فعالی است. این غلات بسته بندی شده ترکیبی از کربوهیدرات های تصفیه شده و شکر هستند ترکیباتی که باید از یک برنامه غذایی سالم حذف شوند.

 

غذاهای دربردارنده مونو سدیم گلوتامات (تشدید کننده طعم)

مشکلی که خیلی از ما داریم این است که به دنبال غذاهای بودار و پر طعم می گردیم بنابراین به رستورانی می رویم که بیشترین بو را داشته باشد یا غذاهایی می خریم که طعم شان زیاد باشد. اما این اشتباه است زیرا یک افزودنی خوراکی به نام مونو سدیم گلوتامات یا MSG در این غذاها وجود دارد که در وزن، شکم و هوش تاثیرات منفی می گذارد.

 

دونات

هیچوقت هنگام گرسنگی در مقابل دونات ها نمی توانستم مقاومت کنم و برای رفع خستگی وسوسه می شدم که مقداری دونات بخورم. اما پس از دقایقی حس استرس و نگرانی به همراه عرق و سرگیجه به من دست داد و یک ساعت طول کشید تا به حالت اولیه برگردم. پس از آن دیگر قسم خوردم که دونات را برای همیشه از زندگی خودم حذف کنم.

 

مافین

همیشه فکر می کردم مافین ها غذاهای سالمی هستند. اما آیا می دانستید که هر مافین شامل ۱۰۰۰ کالری است؟ کافی است لیبل روی مافین ها را بخوانید تا از مقدار کالری و شکر موجود در آن که باعث بالا رفتن سرسام آور میزان انسولین خون می شوند آگاه شوید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

در دوران بارداری این کارها را نکنید و این غذاها را نخورید در دوران بارداری این کارها را نکنید و این غذاها را نخوریدرژیم گرفتن در دوران بارداری اگر میخواهید سرما نخورید این مطلب را از دست ندهیداگر میخواهید سرما نخورید این مطلب را از دست ندهید در واقع این یک باور غلط هست که سرما این غذاها را شب قبل از عروسی تان نخوریداین غذاها را شب قبل از عروسی تان نخورید شب قبل از عروسی جشن پیوند آسمانی‌عروس و کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است؟ تفلون، چدن، …کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است ، سالم‌ترین ظروف برای طبخ غذا ، پخت و پز در ظروف برنجی توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذااگر بعد از صرف غذا احساس سنگینی و نفخ می‌کنید و یا از ترش کردن یا گرفتگی عضلات معده خودتان را بهتر بشناسید تا بهتر …تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند قسمت سوخته غذا را نخورید غذایسوختهدر این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید تمام قسمت های گوشت و یا سبزیجات که هنگام چه ظرفی برای پخت غذا بهتر است؟چه ظرفی برای پخت غذا بهتر است؟ همه ظروف موجود در بازار معایب و محاسنی دارند در سال اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانیداگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید با وجود تکراری بودن جمله مهم نیست بچه پسر آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیمعلت اینکه شب باید مودم را خاموش کنیم چیست؟درست است که هنوز این موضوع به طور کامل و در دوران بارداری این کارها را نکنید و این غذاها را نخورید در دوران بارداری این کارها را نکنید و این غذاها را نخوریدرژیم گرفتن در دوران بارداری ممنوع اگر میخواهید سرما نخورید این مطلب را از دست ندهید اگر میخواهید سرما نخورید این مطلب را از دست ندهید در واقع این یک باور غلط هست که سرما باعث این غذاها را شب قبل از عروسی تان نخورید این غذاها را شب قبل از عروسی تان نخورید شب قبل از عروسی جشن پیوند آسمانی‌عروس و دامادها کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است؟ تفلون، چدن، روی ، مس کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است ، سالم‌ترین ظروف برای طبخ غذا ، پخت و پز در ظروف برنجی توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذا اگر بعد از صرف غذا احساس سنگینی و نفخ می‌کنید و یا از ترش کردن یا گرفتگی عضلات معده رنج می خودتان را بهتر بشناسید تا بهتر زندگی کنید تست تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و قسمت سوخته غذا را نخورید غذایسوخته در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید تمام قسمت های گوشت و یا سبزیجات که هنگام کباب کردن چه ظرفی برای پخت غذا بهتر است؟ چه ظرفی برای پخت غذا بهتر است؟ همه ظروف موجود در بازار معایب و محاسنی دارند در سال‌های اخیر اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید با وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا آب دریا را اگر نتوان کشید آب دریا را اگر نتوان مهربانی را اگر قسمت کنیم عکس آب دریا را اگر نتوان



لینک منبع :این غذاها را اگر نخورید بهتر است

[PDF] این غذاها را اگر نخورید بهتر است - آکا - آکاایران www.akairan.com/health/pdf/rijim.../news20174292356583335.pdf‎Cachedﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ﺍﯾﻦ ﻏﺬﺍﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﮔﺮ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ. ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﻏﺬﺍﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻣﻀﺮ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﻫﺎ. ﺍﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻋﻼﻗﻪ ﻭﺍﻓﺮﯼ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺗﺸﺨﯿﺺ. ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﭼﻪ ﻏﺬﺍﻫﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﻧﻤﺎﻥ ... Images for این غذاها را اگر نخورید بهتر است این غذاها را با هم نخورید - زیباکده https://www.zibakade.com/.../این-غذاها-را-با-هم-نخورید-TP19244/‎Cachedاین غذاها را با هم نخورید در برخی مواد غذایی مصلح به‌طور طبیعی کنار ماده غذای وجود دارد. ... اگر دانه انار را تنها بخورید یبوست می‌گیرید، اگر آب انار را تنها بخورید، اسهال می‌شوید. .... البته، بهتر است این را هم بدانید که انواع ماست‌ها مانند سایر لبنیات، حاوی ... این غذاها را نخورید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/292486/این-غذاها-را-نخورید‎Cached30 ژانویه 2016 ... بنابراین هنگام تشنگی بهتر است آب بنوشید و میوه ها و سبزیجات را به صورت کامل ( همراه با فیبر موجود در آنها) مصرف کنید. اگر میل به نوشیدنی ... این غذاها را باهم نخورید !/ غذاهای ناسازگار با هم را بشناسید ! - پرشین وی persianv.com/pezeshk/این-غذاها-را-باهم-نخورید-غذاهای-ناساز.html‎Cached17 فوریه 2015 ... اگر دوست دارید همراه غذا ترشی میل کنید، بهتر است دقت کنید که دچار ... ماست را با ماهی نخورید که کک و مک می‌آورید، اما آیا این ادعا واقعا درست است؟ اگر درد مفاصل دارید این غذاها را نخورید - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../اگر-درد-مفاصل-دارید-این-غذاها-را-نخورید‎Cached18 ژانویه 2017 ... بنابراین بهتر است از مصرف این موادغذایی ناسالم و همچنین غذاهای ... اگر از درد مفاصل رنج می‌برید این مواد غذایی را در رژیم غذایی خود کاهش دهید. قبل از عروسی و مهمانی های مهم، این غذاها را نخورید! - تناسب اندام - تغذیه ... www.salamatnews.com/.../قبل-از-عروسی-و-مهمانی-های-مهم-این-غذاها-را-نخورید!‎Cached28 ژوئن 2017 ... تنها چیزی که نمی خواهید این است که پف کردگی و نفخ، باعث شود لباس در ... اگر این غذاها را می شناسید که چه بهتر، اما اگر بی خبر هستید قبل از ... اگر میگرن دارید این غذاها را نخورید – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=87746‎Cachedبه گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، این گروه از موادغذایی به عنوان ترکیبات تشدیدکننده میگرن شناخته شده اند و بهتر است افرادی که سابقه میگرن در آنها وجود ... هرگز این غذاها را قبل از خواب نخورید! - بنیتا www.mybenita.com/.../the-absolute-worst-food-to-eat-before-bed‎Cached15 ژوئن 2017 ... شما هم اگر از آن دسته کسانی هستید که عادت دارند شب‌ها قبل از خواب و یا حتی نیمه ... از این رو، بهتر است تا از غذاهای اسیدی که غالبا ایجاد رفلکس معده ... این غذا ها را قبل از پرواز با هواپیما اصلا نخورید! www.deidehban.ir/Fa/Pages/FAQ-58‎Cachedبا این حال اگر می‌توانید در مواجه شدن با غذاهای چرب و خوشمزه خودتان را کنترل کنید، سفر بهتری خواهید داشت. بهتر است قبل از پرواز از خوردن بعضی غذاها خودداری کنید.