مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟

[ad_1]

به گزارش شفاف؛  به نقل از روزنامه خراسان، برای اطلاع ‌رسانی بیشتر، دراین مطلب به نقل از سایت ام اس ان برخی نشانه‌های خاص سرطان پستان که قبل از بروز بیماری خود را نشان می‌دهد و زنان باید از آن آگاهی داشته باشند، مرور شده است.

Image result for ‫سرطان پستان‬‎

خال روی پستان:
شاید عجیب به نظر برسد اما نتیجه چندین مطالعه که در سراسر جهان انجام‌ شده است نشان می دهد ظاهر شدن خال جدید در اطراف پستان یا تغییر ناگهانی در ظاهر آن ممکن است از علایم هشدار دهنده سرطان پستان باشد که به معاینه فوری پزشک نیاز دارد.


خستگی شدید:
خستگی شدید که حتی با استراحت و خواب کافی رفع نمی‌شود، نیاز به بررسی دارد. علاوه بر خستگی، اختلال خواب نیزمی تواند نشانه دیگر سرطان پستان باشد.


سرفه‌های طولانی و مداوم و گرفتگی صدا:
سرفه مداوم، طولانی و گرفتگی صدا درزنان می‌تواند نشانه‌ای از سرطان پستان باشد.
این امر ‌زمانی اتفاق می‌افتد که سرطان پستان به ریه‌ها سرایت می‌کند . این وضعیت در بیش از 50 درصد موارد گزارش‌شده است.


ناتوانی در کنترل مثانه:
تکرر و نشت ادرار در صورت سرفه کردن یا خندیدن، یکی دیگر از علامت های هشداردهنده سرطان است. این‌ حالت زمانی رخ می‌دهد که مثانه تحت تاثیر این بیماری قرارمی‌گیرد.


کمردرد ناگهانی:
کمردرد بسیار شایع است اما وقتی‌ به‌طور ناگهانی شروع می‌شود و همراه با فشار بر روی ستون فقرات است، می‌تواند نشانه‌ای از سرطان پستان باشد. بنابراین نباید کمردرد نادیده گرفته شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

در مورد سرطان پستان علائم و مهلت زنده بودن بعد از …دوست من سرطان پستان یکی از شایعترین سرطان ها در زنانه که حدود از خانوم ها به این آشنایی با علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرندمراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند بهترین و جدیدترین مطالب پزشکیبهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری هاودرمان آنها جراحی که سرطان از دستانش فرار می کندسرطانازدستانشفرارمیکنددکتر میری با تاکید بر اینکه جراحان فوق تخصصی سرطان می‌توانند این نقیصه را رفع نموده و بیماری واگیر پزشکان ایرانتبخال یک ویروس است که بر روی سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد، سلول های عصبی پوست که نرگس آبادهانواع جوشکاری جوشکاری با قوس الکتریکی یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات بیماریهای واگیر شایع ایران و جهان سایت پزشکان …بروسلوز از بیماری هایعفونی واگیرداری است که به لحاظ مشترک بودن بین انسان و دام مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و … روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را در مورد سرطان پستان علائم و مهلت زنده بودن بعد از اون در مورد سرطان پستان علائم و مهلت زنده بودن بعد از اون آشنایی با علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرند مراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند، یعنی در بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری هاودرمان آنها جراحی که سرطان از دستانش فرار می کند جراحیکهسرطان دکتر میری با تاکید بر اینکه جراحان فوق تخصصی سرطان می‌توانند این نقیصه را رفع نموده و به بیماری واگیر پزشکان ایران تبخال یک ویروس است که بر روی سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد، سلول های عصبی پوست که از نرگس آباده شبکه شتابنگاری کشور در سال تأسیس گردید، و تا سال حدود دستگاه شتابنگاری آنالوگ مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و صفحه روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را کاهش بیماریهای واگیر شایع ایران و جهان سایت پزشکان بدون مرز بروسلوز از بیماری هایعفونی واگیرداری است که به لحاظ مشترک بودن بین انسان و دام، جایگاه ویژه مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری های خاص



لینک منبع :ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟

ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ظاهر-شدن-خال-روی-پستان-علامت-سرطان-است؟‎Cached18 دسامبر 2016 ... سرطان پستان یکی از سرطان‌های شایع در سراسر جهان است که در صورت تشخیص به‌موقع می‌توان جلوی مشکلات بیشترآن را گرفت. اما متأسفانه بیشتر ... ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟ - بیماری - مراقبت - سلامت ... www.salamatnews.com/news/.../ظاهر-شدن-خال-روی-پستان-علامت-سرطان-است- 18 دسامبر 2016 ... سرطان پستان یکی از سرطان‌های شایع در سراسر جهان است که در صورت تشخیص به‌موقع می‌توان جلوی مشکلات بیشترآن را گرفت. اما متأسفانه بیشتر ... آیا ظاهر شدن خال روی سینه علامت سرطان است؟ - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148205058054226‎Cached18 دسامبر 2016 ... آیا ظاهر شدن خال روی سینه علامت سرطان است؟ برای اطلاع ‌رسانی بیشتر، دراین مطلب به نقل از سایت ام اس ان برخی نشانه‌های خاص سرطان پستان که قبل ... ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟ - شفاف - تی نیوز tnews.ir/شفاف/eb9976220462.html 18 دسامبر 2016 ... سرطان پستان یکی از سرطان های شایع در سراسر جهان است که در صورت تشخیص به موقع می توان جلوی مشکلات بیشترآن را گرفت. اما متأسفانه ... همه نشانه های سرطان پستان - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/149831/همه-نشانه-های-سرطان-پستان‎Cachedسرطان سینه، رشد بدخیم سلول های سرطانی در بافت پستان است. ... دهد ظاهر شدن خال جدید در اطراف پستان یا تغییر ناگهانی در ظاهر آن ممکن است از علایم هشدار دهنده سرطان ... علائمی که ممکن است نشانه سرطان پستان باشد – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=87941‎Cachedدومین عامل مرگ و میر در بین زنان، سرطان و شایع ترین آن سرطان پستان است که ... می دهد ظاهر شدن خال جدید در اطراف پستان یا تغییر ناگهانی در ظاهر آن ممکن است از علایم ... علائم سرطان سینه | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/32356‎Cached Similar... هستند؛ خیال می کنند وجود خال گوشتی روی سینه می تواند نشانه ای از این سرطان باشد. ... پیدا کردن توده در پستان یک علامت هشداردهنده است، اما همیشه هم به معنی سرطان نیست. ... توده های دردناک در سینه که در بخشی از دوره ماهانه ظاهر شده و سپس از بین می روند. ... کیستها، کیسه های پر از مایع هستند که با اتساع و گشاد شدن مجرا ایجاد می شوند. ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟ | دیجی آل نیوز digiallnews.ir/?p=8330 ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟ ارسال شده توسط digiallnews. تاریخ: آذر ۲۸, ۱۳۹۵. در:علمی و پزشکی. نظر بدهید. 1بازدید. ظاهر شدن خال روی پستان علامت ... 15 نشانه سرطان در آقایان - راستینه https://rastineh.com/15-نشانه-سرطان-که-آقایان-نادیده-می-گیرند/‎Cachedهر توده در نواحی پستان آقایان باید با دقت بررسی شود. ... خیلی از انواع سرطان در مراحل رشدشان ممکن است باعث تب شدن، برای مثال انواع سرطان های خون شامل ... اکثر ما میدانیم که تغییرات خال‌های گوشتی و خال‌های سیاه نشانه‌ی مشخص سرطان پوست هستند. ظاهر شدن خال روی پستان علامت سرطان است؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../ظاهر-شدن-خال-روی-پستان-علامت-سرطان-است/ سرطان پستان یکی از سرطان‌های شایع در سراسر جهان است که در صورت تشخیص به‌موقع می‌توان جلوی مشکلات بیشترآن را گرفت. اما متأسفانه بیشتر زنان زمانی به ...