مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی

[ad_1]

پادری یکی از وسایل منزل است که می‌توان با به کارگیری هنر و خلاقیت انواع متنوعی از آن را با وسایل مختلف درست کرده و خانه‌امان را زیباتر کنیم.

استفاده از پادری‌های متنوع و خلاقانه می‌تواند در زیبایی منزل تاثیرگذار باشد. مخصوصا اگر کار دست خودتان باشد زیبایی آن دوچندان شده چرا که هنر شما را به نمایش می‌گذارد. با کمی خلاقیت می‌توان از وسایل مختلف پادر‌ی‌های شیک و فانتزی ساخت. در ادامه شما را با ساخت نوع سنگی آن آشنا می‌کنیم که قابل استفاده در حمام، آشپزخانه، خانه، حیاط و ... می باشد.

آموزش ساخت پادری سنگی

می‌توانید با استفاده از سنگ‌های صاف و زیبایی که مخصوصا در سواحل پیدا می‌شود و جمع کردن آنها از سرگرمی‌های سفر به حساب می‌آید پادری زیبای سنگی درست کرد که علاوه بر زیبایی انرژی سنگ و خاک را به بدن ما منتقل می‌کند. گفته می‌شود نیروی انرژی حیاتی از طریق کف پاها در هنگام پیاده‌روی با پای برهنه جذب می‌شود. افزایش این انرژی در بدن طول عمر را افزایش می‌دهد و بر قدرت انجام کارها و تفکر بهتر نیز تاثیرگذار است.

وسایل لازم

  • چسب حرارتی یا چسب آکواریوم
  • تکه سنگ‌های متوسط و ترجیحا صاف
  • چرم یا موکت یا توری ترمز زیر فرش
  • کاتر برای بریدن موکت

روش ساخت

  • ابتدا توری ترمز فرش یا موکت را به شکل مورد نظر برش بزنید. طول و عرض و مدل این پا دری دلخواه است. می توانید توری، موکت یا چرم را به شکل مستطیل، دایره، بیضی یا نیم دایره برش بزنید. بهتر است این پا دری روی همین توری ترمز فرش ساخته شود تا به هیچ عنوان خطر لغزش روی سرامیک یا کف پوش‌های منزل برای شما پیش نیاید.

آموزش تصویری ساخت پادری، پادری سنگی، دکوراسیون

  • سنگ‌ها (برای تهیه قلوه سنگ‌ها می‌توانید به لوازم خرازی‌ها یا آکواریوم فروشی‌ها نیز مراجعه کنید و به راحتی هر رنگی از آن را تهیه نمایید) را با فاصله و منظم کنار هم روی سطح موکت یا توری بچسبانید و زمانی برای خشک شدن به سنگ‌ها بدهید. سپس تمام درزهای میان سنگ‌ها را با چسب آکواریوم درزگیری کنید تا جلوه کار در انتها زیباتر باشد و از نفوذ ذرات و جرم نیز جلوگیری شود. از زیبایی آن در جلو درب حمام یا جلوی شومینه یا جلوی درب منزل لذت ببرید.

ساخت پادری، پادری مدرن، پادری فانتزی، آموزش پادری

  • در صورت تمایل می‌توانید الگوی یک طرح خاص را در آورده و روی موکت کپی کنید و آن قسمت را از سنگ‌هایی با رنگ متفاوت پر کنید. در زیر چند نمونه از پادری سنگی را مشاهده می‌کنید.

عکس پادری، مدل پادری سنگی، طرح پادری

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری ریسه تزیینی آموزش ساخت ریسه تزیینی کاردستی حلقه گل آموزش ساخت کاردستی حلقه گل با مقواکاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش …گونی دوزی، آموزش گونی دوزی آموزش تزیین بطری، آموزش بطری کریستال برای تزئین حمام رویاییسفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …کادوسیسمونیآموزش بافتنیکیک تولدعکس کیک تولدتزیین کیکتزیین ژلهپردهسیسمونی آموزش بافتن قلب با تکنیک قلاب بافی تصاویرآموزش بافتن قلب با تکنیک قلاب بافی برای بافتن این قلب های کوچک و توپر٬ مراحل این آموزش درست کردن گلدان کوچک با شیشه لاک تصاویردرست کردن گلدان با شیشه لاک مواد لازم برای ساخت کاردستی خلاقانه مینی گلدان شیشه خالی نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …هنرمند ژاپنی تانو استاد از حس تعادل قوی خود برای ساخت مجسمه های کوچک و جذاب از سکه نیازمندیها ، آگهی و تبلیغات اینترنتیدرج نیاز و دریافت آگهی ها درج آگهی رایگان مشاهده آگهی های قبلی دسترسی به پنل آگهی ها پارسا سازه نیازمندی های صنعت ساختمان و آگهی …پارسا سازه سایت جامع نیازمندیها و بانک اطلاعات آگهی رایگان و تبلیغات رایگان صنعت آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا ریسه تزیینی آموزش ساخت ریسه تزیینی کاردستی حلقه گل آموزش ساخت کاردستی حلقه گل با مقوا کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش کاردستی و هنرهای روز گونی دوزی، آموزش گونی دوزی آموزش تزیین بطری، آموزش بطری کریستال برای تزئین حمام رویایی سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی کادوسیسمونیآموزش بافتنیکیک تولدعکس کیک تولدتزیین کیکتزیین ژلهپردهسیسمونی نوزاد آموزش بافتن قلب با تکنیک قلاب بافی تصاویر آموزش بافتن قلب با تکنیک قلاب بافی برای بافتن این قلب های کوچک و توپر٬ مراحل این خودآموز را آموزش درست کردن گلدان کوچک با شیشه لاک تصاویر آموزش درست کردن گلدان با شیشه لاک آموزش درست کردن گلدان گلدان کوچک مینی گلدان گلدان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نقاشی بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد هنرمند ژاپنی تانو استاد از حس تعادل قوی خود برای ساخت مجسمه های کوچک و جذاب از سکه هایی که با نیازمندیها ، آگهی و تبلیغات اینترنتی درج نیاز و دریافت آگهی ها درج آگهی رایگان مشاهده آگهی های قبلی دسترسی به پنل آگهی ها در پارسا سازه نیازمندی های صنعت ساختمان و آگهی ساختمانی پارسا سازه سایت جامع نیازمندیها و بانک اطلاعات آگهی رایگان و تبلیغات رایگان صنعت ساختمان



لینک منبع :آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی

Images for آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی | ستاره setare.com/fa/news/.../آموزش-تصویری-ساخت-پادری-مدرن-سنگی‎Cached18 دسامبر 2016 ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی. پادری یکی از وسایل منزل است که می‌توان با به کارگیری هنر و خلاقیت انواع متنوعی از آن را با وسایل مختلف ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29891666 18 دسامبر 2016 ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی. پادری یکی از وسایل منزل است که می توان با به کارگیری هنر و خلاقیت انواع متنوعی از آن را با وسایل مختلف ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی - تی نیوز tnews.ir/news/03a876262188.html 18 دسامبر 2016 ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی. پادری یکی از وسایل منزل است که می توان با به کارگیری هنر و خلاقیت انواع متنوعی از آن را با وسایل مختلف ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی | پادری یکی از وسایل منزل - قطره www.ghatreh.com/news/.../آموزش-تصویری-ساخت-پادری-مدرن-سنگی 18 دسامبر 2016 ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی. پادری یکی از وسایل منزل است که می توان با به کارگیری هنر و خلاقیت انواع متنوعی از آن را با وسایل مختلف ... آموزش تصویری ساخت پادری سنگی بایگانی - ؛؛ پادری ؛؛ padary.ir/tag/آموزش-تصویری-ساخت-پادری-سنگی/‎CachedComments. ۱ Comment. آموزش تصویری ساخت پادری سنگی. آموزش ساخت پادری سنگی. برای خرید پادری های سنگی جدید روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی - مجله اینترنتی 2bia.ir/آموزش-تصویری-ساخت-پادری-مدرن-سنگی.html‎Cachedآموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی. استفاده az پادری‌های متنوع va خلاقانه می‌تواند در زیبایی منزل تاثیرگذار باشد. مخصوصا agar کار دست خودتان باشد زیبایی آن ... آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی - کار و کارگر - فرش - لاگر carpets.loger.ir/.../آموزش-تصویری-ساخت-پادری-مدرن-سنگی-کار-و-کارگر‎Cached21 دسامبر 2016 ... ابتدا توری ترمز فرش یا موکت را به شکل مورد نظر برش بزنید. ... روی سطح موکت یا توری بچسبانید و زمانی برای خشک شدن به سنگ‌ها بدهید. آموزش ساخت پادری سنگی - گنجه iranganje.ir/آموزش-ساخت-پادری-سنگی/‎Cached27 آگوست 2015 ... آموزش ساخت پادری سنگی. آموزش تصویری ساخت پادری سنگی. padari1 [Original Resolution]. برای مشاهده بیشتر پادری های مدرن به سایت دورمت سر ... 10 پادری مدرن و مقرون به صرفه برای ورودی خانه | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/interior-spaces/.../37653‎Cached12 نوامبر 2015 ... پادری های مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، پادری در دکوراسیون ... رنگ دلخواهتان رنگ کنید و بعد داخلش را از سنگ های تزیینی پر کنید. ... اگر ورودی خانه تان دارای یک راهرو بلند است، داشتن یک پادری مانند آن چه که در تصویر بالا نشان داده شده است می تواند خوب باشد. ... ساخت پادری با کامواهای پارچه ای،آموزش قدم به قدم !