مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد +عکس

[ad_1]

شایعات می‌گویند که به مناسبت ده سالگی آیفون در سال آینده یک مدل پرو از این محصول راهی بازار می‌شود که از همه نظر با مدل‌های دیگر متفاوت است. مدلی که به احتمال زیاد صفحه نمایش OLED خمیده دارد و حالا شایعات می‌گویند که از قلم مخصوص هم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش صبحانه،زمانی که هنوز آیفون ۷  معرفی نشده بود، شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که آیفون ۷ یک مدل پرو هم خواهد داشت. اتفاقی که هرگز رخ نداد و اپل گوشی‌های جدید خودش را در دو مدل معمولی و پلاس راهی بازار کرد. حالا شایعات می‌گویند که به مناسبت ده سالگی آیفون در سال آینده یک مدل پرو از این محصول راهی بازار می‌شود که از همه نظر با مدل‌های دیگر متفاوت است. مدلی که به احتمال زیاد صفحه نمایش OLED خمیده دارد و حالا شایعات می‌گویند که از قلم مخصوص هم پشتیبانی می‌کند.
آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد همان قلمی که برای آیپد پرو استفاده کرده بود را روی آیفون ۸ قرار دهد. حتی این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده که در آن به استفاده از قلم روی محصولات آینده‌ی اپل اشاره شده است. در این پتنت گفته شده که قلم آیفون ۸ یکسری منوی جدید به دستگاه اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند گوشی را با این محصول کنترل کنند. همچنین این قلم می‌تواند یکسری برنامه‌ی مخصوص و حتی قفل گوشی را هم باز کند.

در حال حاضر اپل روی دو مدل از تبلت‌های آیپد پرو قرار داده است و بعید نیست که استفاده از آن را به دستگاه‌های دیگر انتقال دهد. حتی استفاده از قلم باعث می‌شود که طرفداران سری گلکسی نوت ۸ هم به سمت این محصول جذب شوند.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون …لیست قیمتلیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون و پلاس، آیفون و پلاس، اپل دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم …دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم نقاشی با مداد دوست دارید عکس تماشا کنید آیفون تا چه اندازه در مقابل خراشیدگی …اپل به تازگی از آیفون و آیفون پلاس رونمایی کرده است این دو آیفون از پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب آیفونآیفوندانلود نرم افزار مسنجر کیک برای آیفون نرم افزار های چت اغلب با شماره تلفن کار برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات … آیفون تصویری سیم بندی پنل گرانترین و زیباترین گوشیهای ساخته شده در جهانجدید ترین این بخش شایعات و اخبار جدید در مورد عکس گلکسی اس از بلندگوهای استریو دانلود نرم افزار آیتونزموبایلنرم افزار آیفوندانلود نرم افزار آیتونز مدیریت آیفون و آیپد نرم افزاری مفید پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در عکسآخرین وداع لیلی رشیدی با پدرش پایگاه خبری …تراز آخرین وداع لیلی رشیدی با پدرش عکس باند فرودگاه بین المللی تبریز یخ زد پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد عکساسکورت جالب دختر المپیکی پایگاه خبری تراز عکس رکورددار کارت قرمز رئال در ال‌کلاسیکو جزئیاتی محرمانه از علت آزادی شیخ زکزاکی عکس دهن کجی سازندگان هتل آرینا به محیط زیست پایگاه خبری تراز اقتصاد ایران به هیچ وجه تولیدمحور نیست، کسی هم کاری نمیکند دستمزد کارگران بازنگری و اصلاح اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری آزمایش سرعت تلفن های همراه در مقایسه گوشی، آیفون ، عنوان سریع ترین گوشی هوشمند سال را تنظیمات ابزار قلم‌مو در فتوشاپ فتوشاپ آموزش فتوشاپ ترفند فتوشاپ ابزارهای فتوشاپ تنظیمات ابزار قلم‌مو فتوشاپ گلکسی اس یا نوت ؟ کدام را بخرم؟ پارسیش خخخخخخخخخخخخخخ مگه تو همین قلم رو دیدی اس ۵ رو نگاه حسگر زربان قلب حسگر اثر انگشت گواهی کد های مخفی موبایل ترفند های گوشی های تلفن همراه کد های مخفی موبایل کدهای مخفی و ترفند های گوشی های موبایل و اپراتور های تلفن همراه الف نوت ۷ سامسونگ چه فرق‌هایی با نوت ۵ و نوت ۴ دارد؟ با ورود فبلت نوت ۷ به بازار، بسیاری از علاقه‌مندان می‌پرسند نسل جدید چه فرق‌هایی با نسل قتل هولناک با تبر در شیراز عکس باتبردرشیرازعکس مقتول جوانی بود که با اصابت ضربات تبر مقابل چشمان همسر باردارش به قتل رسید و برادر همسر عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس قلم دیجیتال



لینک منبع :آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد +عکس

Images for آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد +عکس آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد +عکس - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/.../آیفون-۸-قلم-دیجیتال-دارد-عکس‎Cached18 دسامبر 2016 ... آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد +عکس. شایعات می‌گویند که به مناسبت ده سالگی آیفون در سال آینده یک مدل پرو از این محصول راهی بازار می‌شود که از همه نظر ... آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/آیفون-۸-قلم-دیجیتال-دارد-عکس/6225531 آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد به نظر می رسد که اپل قصد دارد همان قلمی که برای آیپد پرو استفاده کرده بود را روی آیفون ۸ قرار دهد. حتی این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده که ... آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/613209/ict/hardware‎Cached17 دسامبر 2016 ... آیفون ۸ قلم دیجیتال دارد. فناوری اطلاعات > سخت افزار - این روزها بازار گمانه‌زنی درباره آیفونی کاملاً متفاوت به مناسبت دهمین سالگرد ورود گوشی ... الف - آیفون 8 با قلم مخصوص+ تصاویر alef.ir/vdcjxiexxuqe8tz.fsfu.html?425344‎Cached18 دسامبر 2016 ... آیفون ۸ با قلم مخصوص به رقیب نوت ۸ تبدیل می‌شود ... می‌رسد که اپل قصد دارد همان قلمی که برای آیپد پرو استفاده کرده بود را روی آیفون ۸ قرار دهد. آیفون 8 با قلم مخصوص به رقیب نوت 8 تبدیل می‌شود - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیفون-8-با-قلم-مخصوص-رقیب-نوت-8/‎Cached18 دسامبر 2016 ... به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد همان قلمی که برای آیپد پرو استفاده کرده بود را روی آیفون ۸ قرار دهد. حتی این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده که در آن به ... آیفون 8 با قلم مخصوص به رقیب نوت 8 تبدیل می شود | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29884372 17 دسامبر 2016 ... آیفون 8 قلم دیجیتال دارد ...، به یکی از 3 مدل ... احتمال پشتیبانی از Apple Pencil در آیفون 8 وجود دارد! ... پتنت جدید اپل نشان از سازگاری اپل پنسل با آیفون 8 دارد. نمایشگر و ... مجری با سابقه ایرانی از تلویزیون خداحافظی کرد +عکس ... آیفون 8 با قلم مخصوص رقیب نوت 8 می‌شود + تصاویر | الف | خبروان khabarone.ir/news/.../آیفون-8-با-قلم-مخصوص-رقیب-نوت-8-می‌شود-تصاویر 18 دسامبر 2016 ... آیفون 8 با قلم مخصوص رقیب نوت 8 می‌شود + تصاویر. شایعات می‌گویند ... ۱۳۹۵/۰۹/ ۲۸ ۱۰:۳۹. آیفون 8 قلم دیجیتال دارد+تصاویر, الف, ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ۰۵:۳۴. آیفون 8 با قلم مخصوص رقیب نوت 8 می‌شود | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5367474/آیفون-8-با-قلم-مخصوص-رقیب-نوت-8-می‌شود 18 دسامبر 2016 ... آیفون 8 قلم دیجیتال دارد+تصاویر, الف, ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ۰۵:۳۴. آیفون 8 قلم دیجیتال دارد, برترینها, ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ۰۱:۳۰. پتنت جدید اپل نشان از سازگاری اپل ... آیفون 8 قلم دیجیتال دارد | اپل درصدد است تا قلم را که سال گذشته - قطره www.ghatreh.com/news/nn35105693/آیفون-قلم-دیجیتال-دارد 18 دسامبر 2016 ... اپل درصدد است تا قلم را که سال گذشته راهی سازمان ثبت اختراعات کرده، به یکی از 3 مدل 2017 بچسباند. - این روزها بازار.