مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد ترکیه ای

[ad_1]

turkish-salad

اگر به دنبال یک سالاد خوشمزه و خاص هستید ما سالاد ترکیه ای را به شما پیشنهاد می دهیم در این مطلب از مجله آشپزی طرز تهیه این سالاد خوشمزه و سالم را آموزش میدهیم:

مواد لازم برای سالاد ترکیه ای:

  • ۱ عدد کاهو
  • نصف خیار بزرگ یا یک عدد خیار کوچک
  • ۱ عدد گوجه فرنگی بزرگ
  • ¼ فلفل دلمه ای سبز
  • ¼ فلفل دلمه ای قرمز
  • ½ پیاز
  • ۱ حبه سیر
  • آب یک عدد لیمو
  • ۱ قاشق چای خوری نمک
  • ½ قاشق چای خوری پودر فلفل سیاه
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۶ الی ۸ برگ نعناع تازه
  • جعفری تازه
  • ½ قاشق چای خوری سماق
  • پنیر فتا و زیتون سیاه

Turkish salad 2

طرز تهیه سالاد ترکیه ای:

کاهو را خرد کنید. هسته های خیار را دربیاورید و به همراه گوجه فرنگی خرد کنید. فلفل ها را باریک به شکل خلال خرد کنید. پیاز را همانند تصویر خرد کنید و در آخر تمام مواد خرد شده را با هم مخلوط کنید.

برای تهیه سس سالاد ابتدا سیر را ریز ریز کنید. آب لیمو، نمک، فلفل و روغن زیتون را به آن اضافه کرده و هم بزنید. نعناع و جعفری را خیلی ریز خرد کرده و اضافه کنید.

turkish-salad-3

سس را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا سس به همه سالاد برسد. در نهایت با پنیر فتا و زیتون سیاه تزئین کرده و میل کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه دسر ترکیه ای کونفه کاداییف پنیری …دوستان عزیز این یک نوع دسر ترکیه ای هستش و طرز تهیه ی اصلیش با تل کاداییف و پنیر لبنه طرز تهیه پیده گوشت غذای مخصوص ترکیه ایعکسطرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ایباقلوا ترکی، طرز تهیه باقلوای ترکیه ایباقلوا ترکیآموزش تهیه باقلوا ترکیروش تهیه باقلوا ترکیه ایطرز تهیه باقلوا استانبول طرز تهیه سالاد شیرازی طرز تهیه ابتدا خیار را شسته و با پوست یا بدون پوست به صورت نگینی متوسط خرد کنیدبرای طرز تهیه سالاد الویه سالاد الویهطرز تهیه سالاد الویه مواد لازم یک عدد سینه مرغ متوسط گرم سیب زمینیطرز تهیه سالاد ماکارونی با قارچ و کالباسجدید ترین این بخش طرز تهیه سالاد سیب‌زمینی ایتالیایی رژیمی طرز تهیه سالاد سبز اصلی طرز تهیه ی کیمچی غذای کره ایطرز تهیه ی کیمچی غذای کره ای تهیه کیمچی یک غذای سنتی کره ای ها از سوی زنان سئولی طرز تهیه فینگر فود لقمه ای زیباشهر…آشپزیسالاد و دسرفینگر فود لقمه ای به روش پاستای بزرگ مواد لازم پاستای بزرگ ۱ بسته سیب زمینی متوسط ۱ طرز تهیه دسر ترکیه ای کونفه کاداییف پنیری خوشمزه دوستان عزیز این یک نوع دسر ترکیه ای هستش و طرز تهیه ی اصلیش با تل کاداییف و پنیر لبنه هستش طرز تهیه پیده گوشت غذای مخصوص ترکیه ایعکس طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ای باقلوا ترکی، طرز تهیه باقلوای ترکیه ای باقلوا ترکیآموزش تهیه باقلوا ترکیروش تهیه باقلوا ترکیه ایطرز تهیه باقلوا استانبول طرز تهیه سالاد شیرازی طرز تهیه سالاد شیرازی طرز تهیه سالاد الویه سالاد الویهطرز تهیه سالاد الویه مواد لازم یک عدد سینه مرغ متوسط گرم سیب زمینی طرز تهیه سالاد ماکارونی با قارچ و کالباس سالاد ماکارونی که غذایی خوشمزه و پرطرفدار است را با قارچ و کالباس درست کنید طرز تهیه سالاد طرز تهیه ی کیمچی غذای کره ای طرز تهیه ی کیمچی غذای کره ای تهیه کیمچی یک غذای سنتی کره ای ها از سوی زنان سئولی طرز طرز تهیه فینگر فود لقمه ای زیباشهر … آشپزی سالاد و دسر فینگر فود لقمه ای به روش پاستای بزرگ مواد لازم پاستای بزرگ ۱ بسته سیب زمینی متوسط ۱ عدد طرز تهیه سالاد ماکارونی مجلسی طرز تهیه سالاد یونانی طرز تهیه سالاد سزار طرز تهیه سالاد کلم طرز تهیه سالاد سیب زمینی طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ طرز تهیه سالاد ماکارونی طرز تهیه سالاد الویه



لینک منبع :طرز تهیه سالاد ترکیه ای

طرز تهیه سالاد ترکیه ای - آلامتو www.alamto.com/turkish-salad-recipes.html‎Cached18 دسامبر 2016 ... طرز تهیه سالاد ترکیه ای:اگر به دنبال یک سالاد خوشمزه و خاص هستید ما سالاد ترکیه ای را به شما پیشنهاد می دهیم در این مطلب از مجله آشپزی طرز تهیه ... این سالاد ابتکار ترکیه‌ای هاست! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/189688/این-سالاد-ابتکار-ترکیه‌ای-هاست‎Cached Similarسالاد ویژه ترکیه ای. طرزتهیه: 1. مقدار مواد رو ننوشتم چون سلیقه ای هست. با کمی چشیدن میتونیدچاشنی مواد رو درست ترکیب کنید. 2. ابتدا هویج را با رنده درشت رنده ... «سالاد ترکیه‌ای» با کُلی سبزیجاتِ سبز - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سالاد-ترکیه‌ای-با-کُلی-سبزیجاتِ-سبز‎Cached26 نوامبر 2016 ... وب‌سایت بدونیم: امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه نوعی سالاد ترکیه ای را به شما آموزش دهیم که از کلی سبزیجاتِ سبز رنگ تهیه شده است. این سالاد ... «سالاد ترکیه ای» با کُلی سبزیجاتِ سبز - انواع سالاد - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201611261112821898.html‎Cached26 نوامبر 2016 ... امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه نوعی سالاد ترکیه ای را به شما آموزش دهیم که از کلی سبزیجاتِ سبز رنگ تهیه شده است. این سالاد می تواند برای ... سالاد ترکیه ای با سبزیجات و لوبیا چشم بلبلی - طرز تهیه کباب ... https://parnianmedia.com/.../سالاد-ترکیه-ای-با-سبزیجات-و-لوبیا-چشم-بلبلی/‎Cachedسالاد سبزیجات از سالم ترین وعده های غذایی است و برای افراد مختلف مصرف آن ضروری است . می توان با فرهنگ غذایی کشورهای مختلف آشنا شد و برای ایجاد تنوع در برنامه ... طرز تهیه سالاد ترکیه ای - سلام بانو! www.salambano.com/طرز-تهیه-سالاد-ترکیه-ای/‎Cached Similar23 ژوئن 2015 ... طرز تهیه سالاد ترکیه ای این سالاد یک سالاد بسیار خوشمزه است که برای درست کردن آن از گردو و انار استفاده می شود . طرز تهیه سالاد ترکیه ای با کُلی سبزیجاتِ سبز +عکس - پورتال نیک ... tnews.ir/نیک-صالحی/ec4c76421654.html امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه سالاد ترکیه ای را به شما آموزش دهیم که از کلی سبزیجاتِ سبز رنگ تهیه شده است. طرز تهیه سالاد ترکیه ای امروز در این مطلب قرار ... میهن مگ - طرز تهیه سالاد ترکیه ای https://mihanmag.com/post/.../طرز_تهیه_سالاد_ترکیه_ای‎Cached18 دسامبر 2016 ... اگر به دنبال یک سالاد خوشمزه و خاص هستید ما سالاد ترکیه ای را به شما پیشنهاد می دهیم در این مطلب از مجله آشپزی طرز تهیه این سالاد خوشمزه و سالم را ... طرز تهیه «سالاد ترکیه‌ای» با کُلی سبزیجاتِ سبز - شفا آنلاین shafaonline.ir/.../طرز-تهیه-سالاد-ترکیه‌ای-با-کُلی-سبزیجاتِ-سبز‎Cached27 نوامبر 2016 ... امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه نوعی سالاد ترکیه ای را به شما آموزش دهیم که از کلی سبزیجاتِ سبز رنگ تهیه شده است. این سالاد می تواند برای ... طرز تهیه سالاد سبز ترکیه ای | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=8&id=1092‎Cached Similar26 ژوئن 2013 ... سس خردل و مایونز و ماست را با هم مخلوط کنید و شکر را اضافه کنید . چند دقیقه مواد را هم بزنید تا شکر کاملا به خورد سس برود . بعد بقیه مواد را داخل سس ...