مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترفند تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست و phpmyadmin

[ad_1]

در صورتی که رمز عبور وردپرس خود را فراموش نموده اید می توانید هنگام ورود به پنل وردپرس گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید تا لینک تغییر رمز برایتان ایمیل شود. اما گاهی اوقات ممکن است ایمیل مذکور به دست شما نرسد یا مدیریت سرور قابلیت ارسال ایمیل را غیرفعال کرده باشد. در این هنگام شاید ورود به پنل وردپرستان غیرممکن به نظر برسد. اما نگران نباشید، چراکه می توانید از طریق هاست و با استفاده از phpmyadmin رمز عبور سایت وردپرسی خود را تغییر دهید.

در ترفند امروز قصد داریم نحوه تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست و با ویرایش دیتابیس به وسیله ی phpmyadmin آموزش دهیم. برای این منظور با ما همراه باشید.

 

 

تغییر رمز وردپرس از phpmyadmin

 

۱- ابتدا وارد کنترل پنل هاست خود شوید.

۲- در سی پنل از بخش DATABASES گزینه phpmyadmin را انتخاب کنید.

 

 

۳- دیتابیسی که مربوط به بخش وردپرس سایتتان است را باز کنید.

 

 

۴- از بین جداول موجود، جدول wp_users را انتخاب کنید.

 

 

۵- اکنون می توانید شناسه های موجود در وردپرس مشاهده کنید. (به عنوان مثال ما در سایت خود یک شناسه یا همون یوزر داریم که نام کاربری آن admin است.)

برای تغییر رمز هر یوزر، بر روی گزینه Edit موجود در سطر آن کلیک کنید.

 

 

۶- در صفحه ی باز شده و برای تغییر رمز عبور ما با بخش user_pass کار داریم که با کادر مشکی در تصویر زیر مشخص شده است.

۷- مانند تصویر زیر قسمت باز شوی Function را روی مقدار MD5 قرار دهید.

۸- سپس از قسمت Value رمز قبلی را پاک کرده و رمز جدید را وارد نمایید.

 

 

۹- برای ذخیره تنظیمات روی گزینه Go کلیک نمایید.

اکنون کار تمام است و می توانید با پسورد جدید وارد پنل سایت وردپرسی خود شوید.

 

پیشنهاد و دیدگاه شما در رابطه با آموزش تغییر رمز وردپرس از طریق هاست چیست؟

در ضمن! این مطلب و تصاویر موجود در آن توسط تیم نویسندگی سایت ترفندها تهیه شده است و هرگونه کپی برداری به صورت اتوماتیک و دستی اکیدا ممنوع می باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش گام به گام و تصویری نصب جوملا فارسی …وبلاگ تخصصی هاست و دامنه وب ثمین وبلاگ آموزشی هاست، دامنه، ثبت دامین وبلاگ تخصصی هاست آموزش گام به گام و تصویری نصب جوملا فارسی روی هاست برای نصب جوملا روی هاست به کنترل پنل خود لاگین کنید گام نخست ایجاد دیتابیس و شناسه



لینک منبع :ترفند تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست و phpmyadmin

ترفند تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست و phpmyadmin | ترفندها ... tarfandha.net/change-wordpress-password-by-phpmyadmin/‎Cached18 دسامبر 2016 ... در ترفند امروز قصد داریم نحوه تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست و با ویرایش دیتابیس به وسیله ی phpmyadmin آموزش دهیم. برای این منظور با ما ... تغییر پسورد ادمین وردپرس از phpmyadmin - پارس وب سرور-میزبانی ... https://parswebserver.com/تغییر-پسورد-ادمین-وردپرس-از-phpmyadmin/‎Cachedدر صورتی که پسورد ادمین وردپرس را فراموش کردید می توانید با آموزش زیر به راحتی توسط phpmyadmin پسورد ادمین وردپرس را تغییر دهید. تغییر پسورد وردپرس از طریق phpMyAdmin evazzadeh.com/learning/change-wordpress-pass-with-phpmyadmin/‎Cached Similarبرای بازیابی یا تغییر پسورد وردپرس می تونید از طریق گزینه (رمزتان را گم کرده‌اید .... این نوشته در مطلبی با عنوان آموزش تغییر رمز هاست دایرکت ادمین | مستر چنج ... آموزش تغییر پسورد وردپرس از طریق phpmyadmin - میهن وب هاست https://my.mihanwebhost.com/knowledgebase.php?action...id...‎Cachedدر صورتیکه پسورد ورود به پنل مدیریت سایت ( وردپرس ) را فراموش کرده اید می توانید از آموزش زیر جهت تغییر پسورد ورود به پنل مدیریت سایت (وردپرس ) استفاده ... آموزش تغییر رمز عبور وردپرس از طریق دیتابیس mysql - بیگ تم https://bigtheme.ir/change-wordpress-password/‎Cached5 فوریه 2014 ... در بخش از آموزش وردپرس می خوام نحوه ی تغییر رمز عبور وردپرس از ... وارد هاست بشید در قسمت مربوط به database وارد بخش phpmyadmin بشید و رو ... آموزش تغییر رمزعبور و نام کاربری وردپرس از طریق دیتابیس هاست https://mizbanfa.net/blog/cms/.../change-wordpress-password/‎Cached Rating: 4.6 - 21 votes 14 آوریل 2016 ... در آموزشی دیگر با نحوه ی تغییر رمز عبور و نام کاربری وردپرس با استفاده از دیتابیس یا phpmyadmin در هاست در خدمت شما همراهان همیشگی میزبان ... تغییر رمز وردپرس از هاست و phpmyadmin و دیتابیس - درس وردپرس darswp.com/change-password-wordpress/‎Cached20 ژانویه 2016 ... آموزش تغییر رمز از طریق phpmyadmin ... وردپرس از هاست و آموزش تغییر رمز عبور وردپرس از دیتابیس و آموزش تغییر رمز وردپرس از phpmyadmin ... تغییر پسورد ورود به کنترل پنل وردپرس از طریق phpMyAdmin و ... https://www.websamin.com/.../change-wordpress-pass-phpmyadmin/‎Cached8 مارس 2014 ... در این مقاله قصد داریم نحوه تغییر پسورد وردپرس توسط phpMyadmin را ... نوع هاست و کنترل پنل هاست در این آموزش فرقی ندارد ابتدا به کنترل پنل ... آموزش ریست کردن پسورد ورود به مدیریت وردپرس از طریق دیتابیس ... https://mrcode.ir/ریست-پسورد-ادمین-وردپرس-phpmyadmin‎Cached21 نوامبر 2016 ... ... روش بازنشانی رمز عبور ادمین وردپرس از طریق phpmyadmin - آموزش ... را از طریق دیتابیس تغییر دهید، شما هم باید رمزتان را با الگوریتم Md5 هش ... ترفند تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست و phpmyadmin | کمپ فایل file.campfile.ir/?p=70097 ترفند تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست و phpmyadmin. در صورتی که رمز عبور وردپرس خود را فراموش نموده اید می توانید هنگام ورود به پنل وردپرس گزینه ...