مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز تولید شد

[ad_1]

گروه شبکه های اجتماعی: اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز برای اولین بار توسط ستاد اقامه نماز تولید شد.

بخش قرآن تبیان

دعوت به نماز
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز کشور، برای اولین بار تولید نرم افزار موبایلی شیوه های دعوت به نماز توسط ستاد اقامه نماز انجام پذیرفت.

مسعود دریس، مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز اظهار کرد: کتاب شیوه های دعوت به نماز تألیف حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، ریاست ستاد اقامه نماز کشور است که در چندین نوبت تجدید چاپ شده است و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است.

وی ادامه داد: به منظور استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین و گسترش فعالیت های نمازی در محیط مجازی و شبکه های اجتماعی بر آن شدیم تا برای اولین بار ساخت اپلیکیشن نمازی را در دستور کار قرار دهیم.

دریس، به ابتکار و خلاقیت به کار رفته در تولید این نرم افزار موبایلی اشاره کرد و گفت: در این نرم افزار سعی شده به شکل نوینی کتاب مذکور در قالب مجموعه ای از پرسش های چهارگزینه ای تولید شود و مخاطبان عملا با یک مسابقه مهیج و سرگرم کننده مواجه می شوند که می توانند با دیگر شرکت کنندگان در این مسابقه رقابت کرده و رکورد خود را ثبت نمایند.  از طرفی نرم افزار به طور هوشمند به ثبت 10 رکورد اول و نمایش آن اقدام می کند.

وی در پایان به نحوه دریافت این اپلیکیشن اشاره کرد و اظهار داشت: مخاطبان و علاقمندان با مراجعه به سایت نماز به آدرس namaz.ir یا کانال رسمی نماز به آدرس @namaz_ir و یا مایکت مراجعه و این نرم افزار را دریافت کنند.


منبع:
ایکنا
عواملی که در جذب نماز مهم هستند!

عواملی که در جذب نماز مهم هستند!

شاه کلید آیت الله نخودکی به یک جوان!

شاه کلید آیت الله نخودکی به یک جوان!

تجلیل از فعالان حوزه نماز

تجلیل از فعالان حوزه نماز

همه نماز خوان ها مستجاب الدعوه نیستند!

همه نماز خوان ها مستجاب الدعوه نیستند!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز تولید شد اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز تولید شد



لینک منبع :اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز تولید شد

ساخت اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز - ستاد اقامه نماز center.namaz.ir/page.php?page=showarticles&cat=1&id...‎Cached18 دسامبر 2016 ... مسعود دریس در تشریح این خبر اظهار داشت کتاب شیوه های دعوت به نماز تالیف حجت ... قرائتی ریاست ستاد اقامه نماز کشور می باشد ، که در چندین نوبت تجدید چاپ شده ... دریس در پایان به ابتکار و خلاقیت بکار رفته در تولید این نرم افزار ... اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز تولید شد - تبیان article.tebyan.net/.../اپلیکیشن-شیوه-های-دعوت-به-نماز-تولید-شد‎Cached18 دسامبر 2016 ... گروه شبکه های اجتماعی: اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز برای اولین بار توسط ستاد اقامه نماز تولید شد. نرم افزار موبایلی شیوه های دعوت به نماز تولید شد - ستاد اقامه نماز ... www.safiresobh.com/index.php/new/2413-2016-12-28-07-25-14‎Cached28 دسامبر 2016 ... مسعود دریس در تشریح این خبر اظهار داشت کتاب شیوه های دعوت به نماز تالیف حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ریاست ستاد اقامه نماز کشور می باشد ، که ... نرم افزار موبایلی شیوه های دعوت به نماز تولید شد - خبرگزاری شبستان shabestan.ir/detail/News/595066‎Cached19 دسامبر 2016 ... نرم افزار موبایلی شیوه های دعوت به نماز تولید شد خبرگزاری شبستان:مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به تولید نرم افزار موبایلی شیوه های ... اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز تولید شد - تی نیوز tnews.ir/news/03a676254070.html 18 دسامبر 2016 ... گروه شبکه های اجتماعی: اپلیکیشن شیوه های دعوت به نماز برای اولین بار توسط ستاد اقامه نماز تولید شد. بخش قرآن تبیان به گزارش خبرگزاری بین ... نرم‌افزار موبایلی «شیوه‌های دعوت به نماز» منتشر شد - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../نرم-افزار-موبایلی-شیوه-های-دعوت-به-نماز-منتشر-شد‎Cached1 فوریه 2017 ... نرم‌افزار اندروید کتاب «شیوه‌های دعوت به نماز» منتشر شد. ... حجت‌الاسلام محسن قرائتی توسط مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه نماز تولید شده و محتوای آن ... هرلحظه، اپلیکیشن شیوه‌های دعوت به نماز تولید شد harlahze.com/اخبار-اجتماعی/اپلیکیشن-شیوه-های-دعوت-به-نماز-تولید-شد 18 دسامبر 2016 ... به گزارش به نقل از روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز کشور برای اولین بار تولید نرم افزار موبایلی شیوه های دعوت به نماز توسط ستاد اقامه ... کتاب الکترونیک شیوه های دعوت به نماز (محسن قرائتی) qunoot.net/App/reads.item.php?showid=988‎Cached Similar4 فوریه 2017 ... کتاب الکترونیک شیوه هاد دعوت به نماز (محسن قرائتی) سیستم عامل: آندروید ... اپلیکیشن ... فقط خواستین یه کاری انجام داده باشین هر چی شد شد. نرم افزار موبایلی شیوه های دعوت به نماز تولید شد | مسئول - قطره www.ghatreh.com/news/.../نرم-افزار-موبایلی-شیوه-های-دعوت-نماز-تولید 19 دسامبر 2016 ... مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به تولید نرم افزار موبایلی شیوه های دعوت به نماز گفت: این نرم افزار Ø. تولید ۲ اپلیکیشن نماز در فضای مجازی/ «قرار ۱۷» رونمایی می شود ... www.mehrnews.com/.../تولید-۲-اپلیکیشن-نماز-در-فضای-مجازی-قرار-۱۷-رونمایی-می-شود‎Cached3 آگوست 2017 ... بیرجند- مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز از تولید دو اپلیکیشن با محوریت ... وی بیان کرد: در اپلیکیشن «شیوه های دعوت به نماز» ۷۲ سوال از متن این کتاب ... فضای مجازی روز به روز در حال گسترش بوده و بر زندگی ها نیز احاطه شده که ...