مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد

[ad_1]

به نظر می رسد فیسبوک به دنبال راه‌اندازی تماس صوتی گروهی برای ورژن دسکتاپ این شبکه اجتماعی است.

 بنا به گزارش "TechCrunch" این شبکه اجتماعی با هدف آزمایش این ویژگی جدید، امکان ایجاد این نوع از تماس‌ها را به صورت آزمایشی در اختیار تعدادی از کاربران قرار داده است. اگر می‌خواهید بدانید که شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید، یکی از چت‌های گروهی را باز کنید و در قسمت بالا سمت راست صفحه‌ی چت به دنبال یک آیکون تلفن بگردید. برای دعوت دیگر دوستانتان به تماس صوتی گروهی کافی است روی این ایکون کلیک کنید.

​فیسبوک در ماه آوریل این ویژگی را به طور رسمی برای مسنجر خود دراختیار کاربران قرار داد، اما با راه‌اندازی از این ویژگی روی ورژن کامپیوتر احتمال اینکه دوستان بیشتری در تماس‌ها و مکالمات کاربران شرکت کنند بیشتر خواهد بود. البته باید گفت که برنامه‌هایی از جمله "Skype" این ویژگی  را دارند، بااین حال امکان ایجاد تماس‌های گروهی روی پلتفورمی که کاربران بیشماری در دنیا دارد، آسان‌تر خواهد شد.

از آنجا که این ویژگی فعلا به صورت آزمایشی اجرا می‌شود، هنوز از امکان ایجاد تماس‌های گروهی 50 نفره مطمئن نیستیم، حتی همگانی‌شدن این ویژگی نیز برای کاربران کاملا قطعی نشده است.

 


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه غریزه ی جنسی را کاهش دهیم؟ پایگاه وااسلاماهبا سلام و درود فراوان به دست اندرکاران این سایت این مطالب رو من خوندم امید وارم این پسر گستاخ ایران پس از مدت ها انتظار و در پی درخواست هزاران نفر از هموطنان ایرانی عزیز که در داخل کشور زهرا مدیا سخنرانی های استاد سید حسن ضیائی طب …دانلودطب النّبی؛ جلسه ۱ ۰۰۴۴۰۰ طب النّبی؛ جلسه ۲ ۰۰۵۰۴۳ طب النّبی؛ جلسه ۳ ۰۱۱۱۵۶ طب اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات بیوگرافی دکتر ابوطالب صارمی ،درمان نازایی با …آخرین اخبارزندگینامه دکتر ابوطالب صارمی دکتر ابوطالب صارمی در سال ۱۳۲۶ش در شهرستان درگز، استان جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعاتتحقیقات حاکی از آن است که سه نوآوری فناوری شبکه اجتماعی ، ارتباطات راه دور خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز المصباح تصور کنید سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که بررسی ادعاهای پرهیاهوی حافظ ناظری موسیقی …اینها نکاتی است که باید بدانها پرداخت و از نویسنده پرسید به استناد کدامین مدرک این پسر گستاخ ایران پس از مدت ها انتظار و در پی درخواست هزاران نفر از هموطنان ایرانی عزیز که در داخل کشور امکان چگونه غریزه ی جنسی را کاهش دهیم؟ پایگاه وااسلاماه با سلام و درود فراوان به دست اندرکاران این سایت این مطالب رو من خوندم امید وارم این هایی که زهرا مدیا » سخنرانی های استاد سید حسن ضیائی طب اسلامی دانلود طب النّبی؛ جلسه ۱ ۰۰۴۴۰۰ طب النّبی؛ جلسه ۲ ۰۰۵۰۴۳ طب النّبی؛ جلسه ۳ ۰۱۱۱۵۶ طب النّبی اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید مقالات مفید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات عمومی بیوگرافی دکتر ابوطالب صارمی ،درمان نازایی با آدرس آخرین اخبار سوابق تحصیلی فوق تخصص باروری و از دانشگاه وین اتریش تخصص زنان و زایمان از جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات تحقیقات حاکی از آن است که سه نوآوری فناوری شبکه اجتماعی ، ارتباطات راه دور خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری تابناک اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز جهان،سیاست روز اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز اخبار جنگ نرم و شناسایی ابرهای تاریکی دشمن وبلاگ جنگ نرم و شناخت ابرهای تاریکی نویسنده رهروان ولایت کارشناس جنگ نرم م میرزایی المصباح تصور کنید سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که هیچ



لینک منبع :فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد

فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد | ITIRAN itiran.com/تماس-گروهی-فیسبوک‎Cached18 دسامبر 2016 ... فیسبوک با هدف آزمایش تماس صوتی گروهی برای ورژن دسکتاپ این شبکه اجتماعی، امکان ایجاد این نوع از تماس‌ها را به صورت آزمایشی در اختیار تعدادی ... فیس‌بوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/20/1581527 20 دسامبر 2016 ... به نظر می‌رسد فیس‌بوک به دنبال راه‌اندازی تماس صوتی گروهی برای ورژن دسکتاپ این شبکه اجتماعی است. این شبکه اجتماعی با هدف آزمایش این ... فیس بوک تماس صوتی گروهی را راه اندازی می کند - پیشگامان pishgaman.net/تماس-صوتی-گروهی-فیس-بوک/‎Cached20 دسامبر 2016 ... فیس‌بوک برای آزمایش طرح راه‌ اندازی تماس صوتی گروهی، برای تعداد انگشت شماری از کاربرانش این امکان نرم‌افزاری را فراهم ساخته که از این برنامه ... فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد - تکنونیوز techno-news.ir/برچسب-tag/فیسبوک/ به نظر می رسد فیسبوک به دنبال راه‌اندازی تماس صوتی گروهی برای ورژن دسکتاپ این شبکه اجتماعی است. بنا به گزارش “TechCrunch” این شبکه اجتماعی با هدف ... فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد - دانش نیوز www.daneshnews.com/view/FA/257418.aspx 18 دسامبر 2016 ... یکشنبه 28 آذر 1395منبع : آی‌تی‌ایران این ویژگی فعلا به صورت آزمایشی اجرا می‌شودبه نظر می رسد فیسبوک به دنبال راه‌اندازی تماس صوتی گروهی ... در ورژن دسکتاپ فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد. - سرگرمی hackerancybri.factoryinformation.ir/page-972696.html در ورژن دسکتاپ فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد. به نظر می رسد فیسبوک به دنبال راه‌اندازی تماس صوتی گروهی برای ورژن دسکتاپ این شبکه اجتماعی است. للبیت | در ورژن دسکتاپ فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد. hackerancybri.lalebit.ir/page-399915.html در ورژن دسکتاپ فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد. کاربران ,ویژگی ,گروهی , ایجاد ,امکان ,صوتی ,تماس صوتی ,امکان ایجاد ,صوتی گروهی ,ایجاد تماس‌های ,تماس‌های ... تماس – پارت گپ : مرجع تلگرام و اینستاگرام partgap.ir/tag/تماس/ فیسبوک تماس صوتی گروهی راه‌ می‌اندازد. به نظر می رسد فیسبوک به دنبال راه‌اندازی تماس صوتی گروهی برای ورژن دسکتاپ این شبکه اجتماعی است. بنا به گزارش ... Nowbat e Shoma نوبت شما - Home | Facebook https://www.facebook.com/bbcshoma/‎Similarآیا تا حالا فکر کردید اگر تخم مرغی را در زیر آب بشکنید چه اتفاقی می‌افتد؟ .... اما گروهی دیگر هم هستند که هنوز تصمیم به رای دادن نگرفته اند؛ در میان آنها، بعضی ... تماس با نوبت شما .... ترامپ در کاخ سفید، چه تفاوت هایی با ترامپِ در راه کاخ سفید دارد؟ ..... طالبان که مسئولیت این حمله را به عهده گرفته‌اند، تصویری از ده عضو این گروه را در ... فیس بوک نرم افزار ارتباط صوتی و تصویری خود را رسما راه اندازی کرد www.alarabiya.net/articles/2012/01/02/185982.html‎Cached Similar2 ژانویه 2012 ... شبکه اجتماعی "فیس بوک" نرم افزار مسنجر ویژه خود را برای دستگاه هایی که با سیستم ویندوز کار می کنند به طور رسمی راه اندازی کرد . این اقدام ...