مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA

[ad_1]

مجله دیجی کالا - محمد زرین صدف: گویا سونی عزمش برای باقی‌ماندن در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی میان‌رده‌ی جدید را برای عرضه در بازار آماده می‌کند. ساعاتی قبل تصویر جدیدی از نسل بعدی اکسپریا XA منتشر شد.

 

 تصویری از گوشی بعدی سونی از خانواده‌ی اکسپریا XA

حساب کاربری توییتر OnLeaks@ که تخصصش لودادن اطلاعات گوشی‌هاست، تصاویری از جانشین احتمالی اکسپریا XA را منتشر کرده. از تصاویر منتشرشده برمی‌آید که سونی، ظاهر XA جدید را تغییر داده و آن را خیلی شبیه به پرچم‌دار خود، یعنی اکسپریا XZ طراحی کرده. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، دو بخش بالایی و پایینی گوشی، مسطح و کناره‌ها لبه‌هایی گرد دارند.

 

 تصویری از گوشی بعدی سونی از خانواده‌ی اکسپریا XA

جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون هنوز سر جایش است؛ موردی که احتمالا در سال ۲۰۱۷ باید کم‌کم با آن خداحافظی کنیم!

هنوز مشخصات فنی دقیق اکسپریا XA‌ جدید مشخص نشده، اما چند مورد خاص را می‌دانیم: ۱) نمایشگر این گوشی، ۵ اینچی است ۲) ابعاد این گوشی ۱۴۵ x 66.8 x 7.99 میلی‌متر است ۳) این گوشی به درگاه USB Type-C مجهز است. این سه مورد به‌علاوه‌ی تصویری که OnLeaks‌ منتشر کرده، همه‌ی آن چیزی است که درباره‌ی اکسپریا XA بعدی می‌دانیم.

اگر گوشی‌های فعلی سونی راضی‌تان می‌کند، بد نیست سری به دیجی‌کالا بزنید. چند تا از بهترین‌های سونی، از جمله اکسپریا XA سال ۲۰۱۶، همین‌الان در دیجی‌کالا موجود است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پارسی پی دی اف تبدیل فارسی به زومیتپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های تلویزیون چیست؟ زومیتبسیاری از گوشی‌های هوشمند و برخی از دستگاه‌های دیگرِ همراهِ کوچک معمولا از اصطلاح آموزش نصب برنامه روی ویندوز فون آی تی رادارمقالاتگوناگونآموزششاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که به تازگی گوشی های ویندوز فون را خریده اید و پارسی پی دی اف تبدیل فارسی به زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل تلویزیون چیست؟ زومیت بسیاری از گوشی‌های هوشمند و برخی از دستگاه‌های دیگرِ همراهِ کوچک معمولا از اصطلاح به آموزش نصب برنامه روی ویندوز فون آی تی رادار … گوناگون آموزش درز تصاویری از گوشی ایسوس ذنفون ۳ زوم آمازون‌گو بروید فروشگاه، هرچه می‌خواهید بردارید



لینک منبع :تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA

Images for تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تصویری-از-گوشی-آینده-از-خانواده‌ی-اکسپریا-xa‎Cached18 دسامبر 2016 ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA. گویا سونی عزمش برای باقی‌ماندن در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../تصویری-از-گوشی-آینده-از-خانواده‌ی-اکسپریا-xa‎Cached18 دسامبر 2016 ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA. گویا سونی عزمش برای باقی‌ماندن در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../تصویری-از-گوشی-آینده-از-خانواده‌ی-اکسپریا-XA/6225524 گویا سونی عزمش برای باقی ماندن در بازار شلوغ تلفن های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی میان رده ی جدید را برای عرضه در بازار آماده می کند. ساعاتی قبل تصویر ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تصویری-از-گوشی-آینده-از-خانواده‌ی-اکسپریا-XA/ تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA. محمد زرین صدف: گویا سونی عزمش برای باقی‌ماندن در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تصویری-از-گوشی-آینده-از-خانواده‌ی-اکسپریا-XA/ 17 دسامبر 2016 ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا XA. محمد زرین صدف: گویا سونی عزمش برای باقی‌ماندن در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند جزم است. این شرکت ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا xa | شفاف | خبروان khabarone.ir/news/.../تصویری-از-گوشی-آینده-از-خانواده‌ی-اکسپریا-xa 19 دسامبر 2016 ... تصویری از گوشی آینده از خانواده‌ی اکسپریا xa. گویا سونی عزمش برای باقی‌ماندن در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی ... عکس و تصویری از موبایل آینده از خانواده ی اکسپریا XA - سرزه www.serze.com/تصویری-موبایل-آینده-خانواده-اکسپریا-2553244/‎Cached18 دسامبر 2016 ... تصویری از گوشی آینده از خانواده ی اکسپریا XA گویا سونی عزمش برای باقی‌ماندن در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند جزم است. تصویری از گوشی آینده از خانواده ی اکسپریا XA | گویا سونی عزمش - قطره www.ghatreh.com/news/.../تصویری-گوشی-آینده-خانواده-اکسپریا 19 دسامبر 2016 ... گویا سونی عزمش برای باقی ماندن در بازار شلوغ تلفن های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی میان رده ی جدید را برای عØ. عکس ی از گوشی آینده از خانواده ی اکسپریا XA - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../تصویری-گوشی-آینده-خانواده-اکسپریا-xa.html‎Cached18 دسامبر 2016 ... اکسپریا سونی گوشی گویا سونی عزمش برای باقی ماندن در بازار شلوغ تلفن های هوشمند جزم است. این شرکت یک گوشی میان رده ی جدید را برای عرضه ...