مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ایسنا، این مجموعه که ماشین خواندن و درک مفاهیم مایکروسافت یا MS MARCO نام داشته می‌تواند برای آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی در جهت تشخیص سوالهای مختلف و پاسخ به آنها و در نهایت برای ایجاد سیستم‌هایی استفاده شود که پاسخ‌های منحصر به فردی را به سوالاتی که قبلا چیزی در مورد آن نشنیده‌اند می‌دهند.

محققان بر این باورند که با ارائه سوالات و پاسخ‌های واقع بینانه می‌توانند سیستم‌ها را برای درک بهتر تفاوت‌های ظریف و پیچیده سوالاتی که مردم به طور معمول می‌پرسند آموزش دهند.

محققان این پژوهش از مرکز فناوری یادگیری عمیق مایکروسافت اظهار کردند: مجموعه داده‌های ما نه تنها با استفاده از داده‌های دنیای واقعی طراحی شده بلکه محدودیتها را از بین برده به طوری که مدل‌های یادگیری عمیق نسل جدید می‌تواند داده‌ها را قبل از پاسخ به سوالات درک کنند.

مایکروسافت اعلام کرد که مجموعه داده‌های MS MARCO در حال حاضر برای هر محققی که می‌خواهد آن را دانلود کرده و برای کاربردهای غیر تجاری از آن استفاده کند به صورت رایگان در دسترس است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رایگان فیلم آموزش جامع و کامل هوش مصنوعی …فیلم آموزش هوش مصنوعی به زبان فارسی فیلم های هوش مصنوعی آموزش تصویری هوش مصنوعی به هستی‌شناسی علم اطلاعات ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…هستان‌شناسی یا هستی‌شناسی به انگلیسی در علوم رایانه و علوم اطلاعات، توصیف کاروفناوری کَلالهآشنایی با روش های تدریس روش آموزش تلفیقی روش آموزش تلفیقی، محیط را برای برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه دانشجویانسوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای خلاصه هدف مطالعه این تحقیق منجر به اکتشاف رابطه بین بازی های استراتژیکی دیدگاه جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات …انباره داده‌ها‌، هوش تجاری و سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیری مجید گلپایگانی عضو گروه دانلود رایگان مقالات عمران و معماریدر سایت های فروش فایل زیر می توانید فایل های زیر را که برای فروش گذاشته اند خریداری چگونه میتوانیم یک برنامه نویس خوب شویم؟کاربردیمقالاتاگر خودم رو یک برنامه نویس بدونم، سعی میکنم در این مطلب راهی را که برای برنامه نویسی خوشفکری استارتاپ‌ های ایران کافه پروژه ، بستر مناسبی برای خرید و فروش پروژه های الکترونیک و کامپیوتر فراهم کرده است دانلود رایگان فیلم آموزش جامع و کامل هوش مصنوعی به زبان فارسی فیلم آموزش هوش مصنوعی به زبان فارسی فیلم های هوش مصنوعی آموزش تصویری هوش مصنوعی به زبان هستی‌شناسی علم اطلاعات ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد هستان‌شناسی یا هستی‌شناسی به انگلیسی در علوم رایانه و علوم اطلاعات، توصیف صوری از کاروفناوری کَلاله آشنایی با روش های تدریس روش آموزش تلفیقی روش آموزش تلفیقی، محیط را برای برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مبحث طبقه بندی معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه دانشجویان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات سوالات و طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه دانلود رایگان مقالات عمران و معماری در سایت های فروش فایل زیر می توانید فایل های زیر را که برای فروش گذاشته اند خریداری نمایید خلاصه هدف مطالعه این تحقیق منجر به اکتشاف رابطه بین بازی های استراتژیکی دیدگاه آموزش جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات سیستم های نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم برای دستیابی به حسابرسی مستمر پدیدآورنده ایمان حطیطه خوشفکری استارتاپ‌ های ایران کافه پروژه ، بستر مناسبی برای خرید و فروش پروژه های الکترونیک و کامپیوتر فراهم کرده است چگونه میتوانیم یک برنامه نویس خوب شویم؟ کاربردی مقالات اگر خودم رو یک برنامه نویس بدونم، سعی میکنم در این مطلب راهی را که برای برنامه نویسی رفتم رو



لینک منبع :ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی

ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی - ایسنا www.isna.ir/.../ماشین-درک-مفاهیم-مایکروسافت-برای-توسعه-هوش-مصنوعی‎Cached18 دسامبر 2016 ... مایکروسافت مجموعه ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (AI) می‌توانند از آن برای ایجاد سیستم‌هایی که با دقتی نظیر ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی iraneconomist.com/.../ماشین-درک-مفاهیم-مایکروسافت-برای-توسعه-هوش-مصنوعی 18 دسامبر 2016 ... مایکروسافت مجموعه ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (AI) می‌توانند از آن برای ایجاد سیستم‌هایی که با دقتی نظیر ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی - جام جم jamejamonline.ir/.../ماشین-درک-مفاهیم-مایکروسافت-برای-توسعه-هوش-مصنوعی به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ایسنا، این مجموعه که ماشین خواندن و درک مفاهیم مایکروسافت یا MS MARCO نام داشته می‌تواند برای آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی در جهت ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../ماشین-درک-مفاهیم-مایکروسافت-برای-توسعه-هوش-مصنوعی/6212284 مایکروسافت مجموعه ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (AI) می‌توانند از آن برای ایجاد سیستم‌هایی که با دقتی نظیر انسان قادر ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی - Ashiyane ashiyane.org/.../showthread.php?...ماشین-درک-مفاهیم-مایکروسافت-برای-توسعه-هوش-مصنوعی‎Cachedمایکروسافت مجموعه ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (ai) می توانند از آن برای ایجاد سیستم هایی که با دقتی نظیر ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/19/1580305 19 دسامبر 2016 ... مایکروسافت مجموعه‌ای از 100 هزار پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (AI) می توانند از آن برای ایجاد سیستم هایی که با دقتی نظیر . اخبار پارسیک - ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی news.parseek.com/Url/?id=13358683‎Cachedمایکروسافت مجموعه ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (AI) می‌توانند از آن برای ایجاد سیستم‌هایی که با دقتی نظیر انسان قادر به خواندن ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی | ایسنا vista.ir/net/1521751 18 دسامبر 2016 ... مایکروسافت مجموعه ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (AI) می‌توانند از آن برای ایجاد سیستم‌هایی که با دقتی نظیر ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی | مایکروسافت www.ghatreh.com/.../ماشین-درک-مفاهیم-مایکروسافت-برای-توسعه-هوش-مصنوعی 18 دسامبر 2016 ... مایکروسافت مجموعه ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (AI) می توانند از آن برای ایجاد Ø. ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی - خبروان khabarone.ir/.../ماشین-درک-مفاهیم-مایکروسافت-برای-توسعه-هوش-مصنوعی‎Cached18 دسامبر 2016 ... ماشین درک مفاهیم مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی. مایکروسافت مجموعه‌ای از 100.000 پرسش و پاسخی را منتشر کرده که محققان هوش مصنوعی (ai) ...