مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابرماه را از فضا ببینید

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جدیدترین تصاویر خود از زمین موفق به ثبت ماه کامل از درون آزمایشگاه مدارگرد شده است.

به نقل از ناسا، این ایستگاه فضایی 100 میلیارد دلاری در ارتفاع 400 کیلومتری زمین گردش کرده و به انجام آزمایشات مختلف علمی و تحقیقات متنوع می‌پردازد. همچنین سکنه آن نیز گاهی برای تفریح به سراغ مشاهده و ثبت برخی رویدادهای زمینی و سماوی پرداخته و بر روی سایت توئیتر نمایش می‌دهند.

 

ابرماه را از فضا ببینید

این تصویر از ابرماه یا سوپرمون در روز 14 دسامبر (24 آذر) توسط توماس پسکت، فضانورد آژانس فضایی اروپا در ایستگاه ثبت شده است.

وی در توصیح نوشت: این ابرماه از منظر فضا است. آخرین ابرماهی که مشاهده کرده بودم در پایگاه فضایی بایکنور بود اما این یکی را بیشتر دوست دارم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بالون پلاستیکی بسازید فروش …دست ورزیفروش بوراکسخرید بوراکسقیمت بوراکستهیه ی بوراکسکاربردبوراکسمحل فروش بوراکسفرمول تماشای رایگان تصاویر ماهواره‌ای زنده از زمین …مشاهده کره زمین از فضا دیگر نیازمند دوره های سخت فضانوردی و پرواز با فضاپیما نیست هر ۱۳ مورد از رایج ترین مشکلات گزارش شده از آیفون ۶ و …رایجترینمشکلاتگزارشمشکل شماره یک نمایشگر قرمز می شود تعدادی از دارندگان گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس از مشکل رایج کاربران با گلکسی نوت راه‌حل گجت …مشکل سوم تاخیر در اجرای برخی نرم‌افزار ها برخی از کاربران از وجود تاخیر در نمایش جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …چگونه زلزله ها آب را به طلا تبدیل می کنند؟ قصه فروپاشی شوروی بازسازی شهر قرن سیزدهمی فاصله زمین تا ماه فاصلهزمینتاماهبیگ بنگ از زمانهای بسیار قدیم، مردم همواره با ترس و تعجب به ماه خیره می شدند از زمانی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتدبیر چین و اروپا برای مهار آلودگی مرگ و زندگی داعش از نگاه ساندی تلگراف شهیدی از اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروز با آپدیت ویندوز ۱۰ وای‌فای قطع می‌شود بریتانیا چندین پتابایت اطلاعات را هم از اروپا فروش یوراکس،خریدبوراکس،بوراکس فروش بوراکس …شبیه ساز پرواز فضایی یک شبیه‌ساز واقع‌گرایانه سفر به فضا و بالون پلاستیکی بسازید فروش یوراکس،خریدبوراکس،بوراکس دست ورزی فروش بوراکسخرید بوراکسقیمت بوراکستهیه ی بوراکسکاربردبوراکسمحل فروش بوراکسفرمول تماشای رایگان تصاویر ماهواره‌ای زنده از زمین امکان‌پذیر شد مشاهده کره زمین از فضا دیگر نیازمند دوره های سخت فضانوردی و پرواز با فضاپیما نیست هر لحظه و ۱۳ مورد از رایج ترین مشکلات گزارش شده از آیفون ۶ و آیفون ۶ رایجترینمشکلات مشکل شماره یک نمایشگر قرمز می شود تعدادی از دارندگان گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس از قرمز شدن مشکل رایج کاربران با گلکسی نوت راه‌حل گجت نیوز مشکل سوم تاخیر در اجرای برخی نرم‌افزار ها برخی از کاربران از وجود تاخیر در نمایش صفحه اصلی جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب چگونه زلزله ها آب را به طلا تبدیل می کنند؟ قصه فروپاشی شوروی بازسازی شهر قرن سیزدهمی سرای فاصله زمین تا ماه فاصلهزمینتاماه بیگ بنگ از زمانهای بسیار قدیم، مردم همواره با ترس و تعجب به ماه خیره می شدند از زمانی که خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری تدبیر چین و اروپا برای مهار آلودگی مرگ و زندگی داعش از نگاه ساندی تلگراف شهیدی از لشکر اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار با آپدیت ویندوز ۱۰ وای‌فای قطع می‌شود بریتانیا چندین پتابایت اطلاعات را هم از اروپا خارج فروش یوراکس،خریدبوراکس،بوراکس فروش بوراکس وخرید بوراکس،تهیه فروش یوراکس،خریدبوراکس،بوراکس فروش بوراکس وخرید بوراکس،تهیه ی بوراکس،فرمول بوراکس چگونه زن را از پشت بکنیم ایا میشود زن را از کون بابام من را از کوس کرد من را از کون بکن و جرم بده چگونه لایی را از پارچه دختر را از مقعد کردن کیر چگونه شپش را از بین ببریم زبان را از کجا شروع کنیم



لینک منبع :ابرماه را از فضا ببینید

ابرماه را از فضا ببینید - ایسنا www.isna.ir/news/95092817431/ابرماه-را-از-فضا-ببینید‎Cached18 دسامبر 2016 ... یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جدیدترین تصاویر خود از زمین موفق به ثبت ماه کامل از درون آزمایشگاه مدارگرد شده است. ابرماه را از فضا ببینید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/137910/ابرماه-را-از-فضا-ببینید 19 دسامبر 2016 ... به گزارش ایران اکونومیست؛ این ایستگاه فضایی 100 میلیارد دلاری در ارتفاع 400 کیلومتری زمین گردش کرده و به انجام آزمایشات مختلف علمی و ... Images for ابرماه را از فضا ببینید ابرماه را از فضا ببینید - سرپوش www.sarpoosh.com/science/astronomy/astronomy950901137.html 19 دسامبر 2016 ... وی در توصیح نوشت: این ابرماه از منظر فضا است. آخرین ابرماهی که مشاهده کرده بودم در پایگاه فضایی ..... ویدیوی لو رفته از LG G6 را ببینید ... ابرماه را از فضا ببینید - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedابرماه را از فضا ببینید. یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جدیدترین تصاویر خود از زمین، موفق به ثبت ماه کامل از درون آزمایشگاه مدارگرد شده است. ابرماه را از فضا ببینید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/248808/ابرماه-را-از-فضا-ببینید/ 17 دسامبر 2016 ... ابرماه را از فضا ببینید. یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در جدیدترین تصاویر خود از زمین موفق به ثبت ماه کامل از درون آزمایشگاه ... آخرین خبر | ابرماه را از فضا ببینید - AKHARINKHABAR.ir akharinkhabar.ir/science/3157786/ابرماه-را-از-فضا-ببینید 18 دسامبر 2016 ... ایسنا/ یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جدیدترین تصاویر خود از زمین موفق به ثبت ماه کامل از درون آزمایشگاه مدارگرد شده است. کوتوله های مریخی Martian Dwarfs - ابرماه را از فضا ببینید . qbazi1.blogfa.com/post/25/ابرماه-را-از-فضا-ببینید-‎Cachedابر ماه را از فضا ببینید . یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جدیدترین تصاویر خود از زمین موفق به ثبت ماه کامل از درون آزمایشگاه مدارگرد شده است. آخرین اخبار بهترین تصاویر ابرماه - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/بهترین-تصاویر-ابرماه به نقل از ناسا، این ایستگاه فضایی ۱۰۰ میلیارد دلاری در ارتفاع ۴۰۰ کیلومتری زمین گردش کرده و به انجام آزمایشات مختلف علمی و تحقیقات ... ابرماه را از فضا ببینید. ابرماه را از فضا ببینید+عکس - پایگاه خبری ریشه - تی نیوز tnews.ir/news/f4ae76311962.html‎Cached19 دسامبر 2016 ... پایگاه خبری ریشه : به نقل از ناسا، این ایستگاه فضایی 100 میلیارد دلاری ... این تصویر از ابرماه یا سوپرمون در روز 14 دسامبر (24 آذر) توسط توماس .