مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد

[ad_1]

 

کد مطلب: 425448

الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت‌های نوپا و استارت اپ بسته شد.

به گزارش ایسنا بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امروز در حالی به کار خود خاتمه داد که با تلاش برای بهبود کیفی ساعات پایانی، بر خلاف سالهای گذشته اختتامیه رسمی برای آن برگزار نشد.

در چهار روز برگزاری الکامپ، مسوولان فناوری اطلاعات از جمله محمود واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات-، نصرالله جهانگرد -رئیس سازمان فناوری اطلاعات-، ابوالحسن فیروزآبادی -رییس مرکز ملی فضای مجازی- در این نمایشگاه حضور یافتند.

باقر بحری -مدیر اجرایی الکامپ- نیز علت عدم برگزاری اختتامیه را افزایش فرصتی برای استفاده از فضای موجود در نمایشگاه اعلام کرد.

با این وجود، در آخرین ساعات برگزاری الکامپ، در سالن ۱۸ که به استارتاپ‌ها اختصاص یافته بود، یادبودی به این شرکت‌های نوپا اهدا شد. همچنین مقرر است تا پایان هفته اسامی ۱۰ شرکت برتر الکام‌استارز برای حضور در سبیت آلمان اعلام شود.

کلمات کلیدی : الکامپ۲۲

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریکتابنامه رشد به تمام مدارس کشور می رود منصوریان ماندنی است و کارش را ادامه می دهداخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …بهترین تمرینات برای عضلات شکم و رسیدن به شکم شش تکه مغاکی هولناک تأثیر ناصر حجازی بر خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری کتابنامه رشد به تمام مدارس کشور می رود منصوریان ماندنی است و کارش را ادامه می دهد اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری بازرسی منافع برخی افراد را به مخاطره می اندازد بهبود کیفیت تیبا باعث ارتقای رضایت مشتریان



لینک منبع :الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد

الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد - ایسنا www.isna.ir/news/.../الکامپ-22-بدون-اختتامیه-به-کارش-پایان-داد‎Cached18 دسامبر 2016 ... پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت‌های نوپا و استارت اپ بسته شد. الکامپ ۲۲ بدون اختتامیه به کارش پایان داد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../165095-الکامپ-بدون-اختتامیه-به-کارش-پایان-داد 18 دسامبر 2016 ... پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت‌های نوپا و استارت اپ بسته شد. الف - الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد alef.ir/vdceen8evjh8wei.b9bj.html?425448 18 دسامبر 2016 ... پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت‌های نوپا و ... در حالی به کار خود خاتمه داد که با تلاش برای بهبود کیفی ساعات پایانی، بر ... الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد www.shoraonline.ir/.../153804.html?...الکامپ-22-بدون-اختتامیه-به-کارش-پایان-داد 18 دسامبر 2016 ... پایگاه خبری شورا آنلاین-الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد : پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت‌های نوپا و استارت ... الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد - خبر اول www.khabareavval.com/.../الکامپ-22-بدون-اختتامیه-به-کارش-پایان-داد‎Cached18 دسامبر 2016 ... پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت‌های نوپا و ... در حالی به کار خود خاتمه داد که با تلاش برای بهبود کیفی ساعات پایانی، بر ... صدای صنعت | الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد sedayesanaat.ir/post/2016/12/.../الکامپ-22-بدون-اختتامیه-به-کارش-پایان-داد 19 دسامبر 2016 ... پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت‌های نوپا و استارت اپ بسته شد. الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../الکامپ-22-بدون-اختتامیه-به-کارش-پایان-داد/6225525 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ امروز در حالی به کار خود خاتمه داد که با تلاش برای بهبود کیفی ساعات پایانی، بر خلاف سالهای گذشته اختتامیه رسمی برای ... الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29902726 18 دسامبر 2016 ... الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد. پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت های نوپا و استارت اپ بسته شد. ... ادامه خبر. الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد | پرونده الکامپ - قطره www.ghatreh.com/news/nn35114823/الکامپ-بدون-اختتامیه-کارش-پایان-داد 18 دسامبر 2016 ... پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت های نوپا و استارت اپ بسته شد. - بیست و دومین نمایشگاه Ø. الکامپ 22 بدون اختتامیه به کارش پایان داد - اخبار 24 ساعته و لحظه به ... khabarezendeh.com/.../الکامپ-22-بدون-اختتامیه-به-کارش-پایان-داد-2331615.html تیتر20 - پرونده الکامپ 22، بدون اختتامیه و با اهدای یادبودی به شرکت های نوپا و استارت اپ بسته شد. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ دیروز در...