مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میگرن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد

[ad_1]

میگرن یکی از انواع سردرد هاست که می تواند شما را در انجام بسیاری از فعالیت های روزانه با مشکل رو به رو کند.جالب است بدانید این مشکل حتی می تواند بر روی جنبه های عشق و دوستی نیز اثر بگذارد.

به گزارش شفاف: تحقیقات جدید نشان می دهد حدود یک‌چهارم از مبتلایان به میگرن به لحاظ دفعات و کیفیت رابطه جنسی با تغییرات قابل‌توجهی مواجه می‌شوند به طوریکه در پنج در صد افراد کار به جدایی رسیده است.در این مطلب قصد دارریم شما را با ترفندهایی آشنا می‌کنیم که از بروز مشکلات جدی در روابط شخصی‌تان جلوگیری کنید.

علائم میگرن شامل تهوع، استفراغ و حساسیت به بو، نور، صدا، حرکت و لمس شدن است. به این فکر کنید که برای داشتن یک تجربه جنسی خوب به چه چیزهایی نیاز دارید. در ادامه خواهید دید که میگرن چطور رابطه جنسی شما را محدود می‌کند.

میگرن می‌تواند بر اتاق خوابتان نیز اثر بگذارد: یافته‌های یک مطالعه جدید نشان می‌دهد خانم‌هایی که میگرن دارند، درد و رنج بیشتری را در طول رابطه جنسی تجربه می‌کنند. اما مطالعه دیگری نشان داد که داشتن رابطه جنسی باعث تسکین علائم میگرن در برخی از خانم‌ها شده است. البته برخی از محققان معتقدند که رابطه جنسی و ارگاسم با میگرن در ارتباطند، اما این ارتباط به ندرت تحقق می‌یابد.

برخی از افراد، به خصوص آنهایی که میگرن مزمن دارند، باید از داروهای پیشگیرانه استفاده کنند. اگر شما هم میگرن مزمن دارید، باید از دکترتان بخواهید دارویی برای تسکین دردهای‌تان به شما بدهد. افراد مبتلا به سردردهای مزمن در مقایسه با کسانی که میگرن ندارند، سطوح بالاتری از افسردگی و اضطراب را تجربه می‌کنند. اگر اختلالات خلقی خود را درمان کنید، خواهید دید که شور و شوق بیشتری در اتاق خواب خواهید داشت.

حدود ۷۵٪ از کسانی که میگرن دارند، خانم هستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، باید بدانید که تغییرات هورمونی ناشی از قاعدگی اغلب موجب سردرد می‌شوند. شما می‌توانید با آگاهی از این امر رابطه جنسی خود را به یک زمان دیگر موکول کنید. برخی از خانم‌ها با مصرف قرص‌های ضدبارداری بهبود می‌یابند، اما برخی دیگر دچار علائم شدیدتری می‌شوند. گاهی اوقات تعویض قرص هم کمک می‌کند. با این حال، اگر یک برنامه منظم داشته باشید، نتیجه بهتری می‌گیرید. ورزش منظم و نوشیدن آب زیاد در طول روز نیز موثر است.

منبع: دکترسلام


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانستنیهای ازدواج ، بارداری ،رابطه جنسیناباروری در زنان و مردان چه دلایلی دارد؟ حفظ سلامت جنین ، این هشدارها را جدی بگیریدآموزش روابط زناشویی ،رابطه زناشویی صحیح مشاوره جنسیمدت زمان رابطه جنسی لذتبخش طول مدت رابطه جنسی زمان استاندارد برای رابطه زناشوییدکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن بیمار خانمی هستم ساله که از پنج سال پیش دچار سردردهای مبهم به ‌صورت گاهی شدید و غذاهایی که میگرن را تحریک می کنندغذاهایی که میگرن را تحریک می کنندبعضی از غذاها باعث تحریک میگرن افراد می شود آیا این آموزش روابط زناشویی،دانستنیهای جنسی،آمیزش جنسی…زناشوییپرده بکارتدستگاه تناسلی زنانکاندومانواع کاندوم روابط زناشوییرابطه سلامت و بهداشت تنفس عمیق با بینی چه تاثیراتی بر سلامتی انسان دارد؟ بوی بد دهان در اثر تشکیل سنگ های برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه …راه ها و روش های کم کردن و از بین بردن شهوت و تمایلات جنسی برای افراد مجرد باید دانست اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن سوالیادیدگاهشمادارویگیاهیاولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی ،سردرد شدید،کمردرد بهترین و جدیدترین مطالب پزشکیبهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری هاودرمان آنها آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیمخیلی ها علاقه‌ی خاصی به جویدن آدامس دارند خیلی‌ها آدامس بدون قند می‌جوند تا از دانستنیهای ازدواج ، بارداری ،رابطه جنسی ناباروری در زنان و مردان چه دلایلی دارد؟ حفظ سلامت جنین ، این هشدارها را جدی بگیرید دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن کمردرد دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن کمردرد دکتر بیژن فروغ آموزش روابط زناشویی ،رابطه زناشویی صحیح مشاوره جنسی مدت زمان رابطه جنسی لذتبخش طول مدت رابطه جنسی زمان استاندارد برای رابطه زناشویی غذاهایی که میگرن را تحریک می کنند غذاهایی که میگرن را تحریک می کنندبعضی از غذاها باعث تحریک میگرن افراد می شود آیا این غذاها آموزش روابط زناشویی،دانستنیهای جنسی،آمیزش جنسی،دستگاه تناسلی زناشوییپرده بکارتدستگاه تناسلی زنانکاندومانواع کاندوم روابط زناشوییرابطه زناشویی سلامت و بهداشت تنفس عمیق با بینی چه تاثیراتی بر سلامتی انسان دارد؟ بوی بد دهان در اثر تشکیل سنگ های بینی برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد؟ بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری هاودرمان آنها اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی سوالیادیدگاهشما اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی ،سردرد شدید،کمردرد ،زانودرد آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیم نکته ۱ – چه مقدار کالری روزانه باید مصرف کنیم تا چاق نشویم؟ این سوال یک فرمول خیلی ساده دارد؛



لینک منبع :میگرن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد

آیا رابطه جنسی بر بهبود میگرن تاثیر دارد؟ - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../improving3-migraine2-affect.html‎Cachedمیگرن سردردهای میگرنی بهبود میگرن با رابطه جنسی رابطه جنسی تاثیر رابطه زناشویی بر میگرن,راههای بهبود سردردهای میگرنی,رابطه زناشویی,دانستنیهای جنسی. میگرن و رابطه جنسی - پارسی طب fa.parsiteb.com/میگرن-و-رابطه-جنسی/‎Cached Similarخانه / دانستنیهای جنسی و زناشویی / میگرن و رابطه جنسی. میگرن و ... او اکثر روزها سردرد دارد و چند بار در طول یک ماه حملات میگرنی او را زمین گیر می کند. دنیس، داروهای ضد ... این موضوع می تواند تاثیر ناخوشایندی بر زندگی جنسی او بگذارد. اما تنها روابط ... میگرن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/197598_میگرن-چه-تاثیری-بر-رابطه-جنسی-دارد.html/‎Cached18 دسامبر 2016 ... میگرن یکی از انواع سردرد هاست که می تواند شما را در انجام بسیاری از فعالیت های روزانه با مشکل رو به رو کند.جالب است بدانید این مشکل حتی می ... رابطه جنسی باعث کاهش سردردهای میگرنی میشود - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../1152-رابطه-جنسی-و-کاهش-درد-میگرن‎Cached Similarیک فرضیه این است که در حین زایمان فرایندی وجود دارد که در واکنش به کشیده شدن دهانه رحم و لگن ، منجر به کاهش درد می شود. شاید در حین رابطه جنسی نیز فرایند کاهش ... میگرن و رابطه جنسی | تریبون آزاد tribuneazad.ir/میگرن-و-رابطه-جنسی/‎Cached Similarمیگرن و رابطه جنسیReviewed by دکترفرهنگ on Oct 21Rating: 4.5میگرن و رابطه ... سردرد میگرنی اهمیت زیادی دارد، اما ممکن است به درمان پیشگیرانه نیز نیاز شود. میگرن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد - آکا www.akairan.com/marriage/.../news2016121815243182095.html‎Cached18 دسامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد میگرن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته آموزش ... تاثیری که سردرد بر رابطه جنسی میگذارد - نمناک namnak.com/تاثیر-سردرد-بر-رابطه-جنسی.p41058‎Cachedسردرد ها مخصوصاً سردردهای میگرنی، به شدت رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار داده و به ... او می گوید در حقیقت شواهدی نیز وجود دارد که برخی اوقات انجام رابطه جنسی باعث ... تأثیر رابطه جنسی روی سردردهای میگرنی - ایران ناز www.irannaz.com/effect-on-migraine-headaches.html‎Cached Similarتحقیقات جدید نشان داده اند که ارتباط جنسی می تواند به بهبود سردرهای میگرنی کمک ... شیمیایی است که در مغز تولید می شود و در تسکین درد و ایجاد حس آرامش نقش دارد. رابطه جنسی سردرد میگرنی را کاهش می دهد ؟ - بیست ستون www.bistsotoon.com/.../رابطه-جنسی-سردرد-میگرنی-را-کاهش-می-دهد‎Cached5 دسامبر 2015 ... آیا رابطه جنسی بر بهبود سردردهای میگرنی تاثیر دارد ؟ ... و مزمن انجام شده است که تاثیر رابطه جنسی را بر بهبود میگرن های شدید تایید نمی کند . میگرن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد - khabarooz - خبروز khabarooz.com/post/77497‎Cachedتحقیقات جدید نشان می دهد حدود یک‌چهارم از مبتلایان به میگرن به لحاظ دفعات و کیفیت رابطه جنسی با تغییرات قابل‌توجهی مواجه می‌شوند به طوریکه در پنج در صد افراد ...