مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ

[ad_1]

 

به نظر می رسد که در به روز رسانی بعدی واتس اپ ویژگی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد تا کاربرانی که معمولا در ارسال پیغام های خود کم دقت هستند بتوانند این بی دقتی خود را جبران کنند. نسخه بتای این پیام رسان نشان می دهد که کاربران به زودی خواهند توانست پیام های خود را ویرایش یا لغو نمایند. به شرط اینکه دریافت کننده پیغام شما، آن پیام را قبلا ندیده باشد، شما می توانید ادعا کنید که هرگز آن پیام خاص را ارسال نکرده اید.

در حال حاظر شما تنها می توانید پیام های ارسال شده را از گوشی خود به صورت محلی پاک کنید. بنابراین اگر چیز شرم آور یا خجالت آوری بفرستید تنها می توانید آن را از گوشی شخصی خود پاک کنید. ولی دریافت کننده پیام می تواند هنوز آن را مشاهده کند. همانند اسکایپ یا سرویس های پیام رسان دیگر کاربران واتس اپ نیز به زودی خواهند توانست به طور قانونی پیام هایی را که ارسال کرده اند و وارد فضای مجازی شده است، ویرایش کنند.

چنین قابلیتی به طور غیرقابل توصیفی مفید و بسیار ضروری است. طبق اخبار رسیده گزارش شده است که علاوه بر پیام های متنی کاربران خواهند توانست ویدیو ها و عکس های ارسال شده را نیز لغو کنند. البته از آن جایی این ویژگی در حال آزمایش در نسخه بتا است، هیچ تضمینی وجود ندارد که حتما در نسخه اصلی ارائه شود.

وب سایت کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ واضحامکانویرایشولغوپیامهاامکان ویرایش و لغو پیام‌ها در واتس اپ میسر می‌شود پیام رسان واتس اپ قرار است به زودی امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ شمار از خوراک در همین زمینه امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ جدید سایت …دنیای معرفی گجت هاواتس اپ جدید واتس اپ اپلیکیشن پیام رسان پیام های ارسال شده دریافت کننده پیام امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپبه نظر می رسد که در به روز رسانی بعدی واتس اپ ویژگی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد تا امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپپیام رسان واتس اپ قرار است به زودی با ارائه ویژگی های جدید خود کاربرانش را بیشتر از امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپهشدار این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار آن نیروی انسانی خبر خوش برای کاربران واتس اپ؛ امکان ویرایش و لغو پیام ها واتس آپ،ویرایش،پیام اپ؛ امکان ویرایش و لغو پیام ها توانست ویدیو ها و امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپامکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ امکان ویرایش و لغو پیام‌ها در واتس اپ میسر می امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ صبحانه …به نظر می رسد که در به روز رسانی بعدی واتس اپ ویژگی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد تا بلاغ مازندران امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپبه گزارش بلاغ، پیام رسان واتس اپ قرار است به زودی با ارائه ویژگی های جدید خود کاربرانش دانلود واتس آپ برای کامپیوتر و ویندوز – دانلود واتس آپ برای کامپیوتر و ویندوز دانلود واتس اپ برای کامپیوتر و ویندوز دانلود نصب همزمان چند واتس آپ اندروید دانلود نصب همزمان چند واتس آپ جی بی واتس اپ اندروید قبلا با استفاده از نسخه شما آموزش بلاک و آنبلاک کردن یک شماره در تلگرام آموزش بلاک و آنبلاک کردن یک شماره در تلگرام اپلیکیشن تلگرام یکی نرم افزار های ارتباطی پر آموزش حذف و اضافه کردن افراد در کانال تلگرام آموزش حذف و اضافه کردن افراد در کانال تلگرام کانال تلگرام سرویسی است که به تازگی و توسط دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای اندروید … ارتباطات پرسیتی یک بازی آنلاین در سبک شهرسازی است بعد از مدت ها به همراه مشاورتان به سرزمین پادشاهی تنظیمات اولیه و همگانی وردپرس بعد از نصب … طراحی سایت وردپرس بعد از نصب وردپرس و ورود به ناحیه مدیریت، یا همان داشبورد، بخشهای مختلف برای شما نمایش داده آموزش کامل اینستاگرام فارنت جذابیت ابتدایی سرویس اینستاگرام برای کاربران افکت‌ها و فیلترهای جذاب تصاویر بود دانلود لانچر اختصاصی ایسوس اندروید … شخصی سازی یک لانچر و یک نرم افزار کاملا شبیه سازی شده از اینترفیس و محیط کاربری گوشی ایسوس ویندوز دانلود بازی و برنامه با شرکت در نظرسنجی تخفیفان یک ماگ رایگان هدیه بگیرید ؛ تخفیفان، اولین و بزرگترین سایت تخفیف خودآموز اتوکد فصل متن نویسی توجه برای مشاهده ی درست نوشته های کتاب خودآموز اتوکد نیاز به بارگذاری و نصب فونت



لینک منبع :امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ

امکان ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../امکان-ویرایش-و-لغو-پیام-ها-در-واتس-اپ‎Cached18 دسامبر 2016 ... پیام رسان واتس اپ قرار است به زودی با ارائه ویژگی های جدید خود کاربرانش را بیشتر از همیشه مجذوب خود کند. واتساپ ویرایش و حذف پیام های ارسالی را به سرویس خود اضافه می کند ... https://www.zoomit.ir/2016/12/.../whatsapp-users-revoke-messages/‎Cached18 دسامبر 2016 ... یکی از قابلیت‌هایی که به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک کاربران واتساپ می‌توانند از آن استفاده کنند، امکان ویرایش و حذف پیام‌های ارسالی شامل انواع ... قابلیت ویرایش پیام و لغو ارسال آن‌ در نسخه جدید برنامه واتس‌اپ عرضه ... www.gooyait.com/.../whatsapp-revoke-message-feature-might-arrive-soon.html‎Cached18 دسامبر 2016 ... تیم توسعه واتس‌اپ، به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی را برای این برنامه منتشر خواهد کرد که امکان ویرایش پیام و لغو ارسال آن‌را به برنامه واتس‌اپ اضافه ... امکان ویرایش و لغو پیام‌ها در واتس اپ میسر می‌شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../امکان-ویرایش-و-لغو-پیام‌ها-در-واتس-اپ-میسر-می‌شود‎Cached18 دسامبر 2016 ... پیام رسان واتس اپ قرار است به زودی با ارائه ویژگی های جدید خود کاربرانش را بیشتر از همیشه مجذوب خود کند. واتس اپ به زودی از امکان حذف و ویرایش پیام ها برخوردار می شود - دیجیاتو digiato.com/article/2017/05/24/واتس-اپ-حذف-ویرایش-پیام/‎Cached28 مه 2017 ... با پیام های اشتباهی و خجالت آور خداحافظی کنید، چرا که به زودی در واتس اپ می توانید پیام های ارسالی را پیش از خوانده شدن به راحتی ویرایش یا به طور ... امکان ویرایش یا حذف پیام ارسال شده در واتس اپ جدید - سیمرغ seemorgh.com/.../330601-ویرایش-یا-حذف-پیام-ارسال-شده-در-واتس-اپ/‎Cached19 دسامبر 2016 ... واتس اپ بزودی ویژگی جدیدی را به پیام رسان خود اضافه می کند که براساس آن می توانید پیام های ارسالی خود را ویرایش یا پاک کنید! امکان ویرایش یا لغو پیام‌های ارسالی در واتس‌اپ | فارنت farnet.ir/.../whatsapp-may-soon-let-you-edit-or-revoke-sent-messages-photos-and-videos/‎Cached18 دسامبر 2016 ... واتس‌اپ به‌زودی امکان ویرایش یا لغو پیام‌های ارسال شده را فراهم خواهد کرد ... در حال حاضر نیز امکان حذف پیام‌ها بر روی دستگاه فرد ارسال کننده متن وجود ... امکان ویرایش و حذف پیام‌ها به واتس آپ اضافه می شود www.eghtesadnews.com/...ها.../155952-امکان-ویرایش-حذف-پیام-ها-به-واتس-آپ-اضافه-می-شود‎Cached18 دسامبر 2016 ... واتس‌اپ در صدد است تا ویژگی ویرایش و حذف پیام‌های فرستاده شدن را در اختیار کاربرام قرار دهد؛ ویژگی که در اشتباهات تایپی و سهوی بسیار کمک ... امکان ویرایش یا لغو پیام های ارسالی در واتس اپ - تکنومون technomon.com/.../امکان-ویرایش-یا-لغو-پیام-های-ارسالی-در-واتس-اپ‎Cached18 دسامبر 2016 ... آپدیت جدید واتس‌اپ که به زودی منتشر خواهد شد قابلیت ویرایش یا لغو پیام‌های ارسال شده را فراهم خواهد کرد. امکان ویرایش و لغو پیام ها میسر می شود - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/.../whatsapp-may-soon-let-you-edit-or-revoke-sent-messages-photos-and-videos/‎Cachedپیام رسان واتس اپ قرار است به زودی با ارائه ویژگی های جدید خود کاربرانش را بیشتر از همیشه مجذوب خود کند. به گزارش کلیک، به نظر می رسد که در به روز رسانی بعدی ...