مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند

[ad_1]

 

این توصیه ها را جدی بگیرید

خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۸

 

ریمل

 

ریمل

 

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها روغن است در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند و خشک شدن آنها روی مژه‌ها به مدت طولانی صورت می‌گیرد لذا موجب ریزش مژه‌ها می‌شود.

به گزارش ستاره ها؛ مصطفی اسماعیلی - رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره استفاده خانم‌ها از ریمل اظهار کرد: اگر به یکی از فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی مراجعه شود ریمل‌ها در رنگ و نشان‌های مختلف به چشم خواهند آمد، نکته اینکه با تکیه به ظاهر محصول یا فروشگاه مورد نظر نمی‌توان از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد چرا که تقلب و قاچاق می‌تواند هر سقمی را صحیح جلوه دهد.

وی ادامه داد: از جمله محصولات آرایشی پرکاربرد و خطر آفرین در صورت عدم انتخاب صحیح ریمل‌ها هستند این محصولات از نظر شکل ساختاری به دو صورت پایه آبی و روغنی در فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی ایران وجود دارند.

این مقام مسئول گفت: ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها روغن است در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند و خشک شدن آنها روی مژه‌ها به مدت طولانی صورت می‌گیرد لذا موجب ریزش مژه‌ها می‌شود. ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها آب است دقیقاً برخلاف ریمل‌های روغنی هستند.

اسماعیلی افزود: ریمل‌های مایع که پایه اصلی آنها آبی است، محیط مناسبی برای رشد و نمو میکروب‌ها هستند و با تکثیر این میکروب‌ها و حضور مداوم آنها در نزدیک چشم می‌تواند عفونت‌های چشمی، التهاب، قرمزی، ترشحات غلیظ، خارش و حتی پوسته ریزی لبه پلک را ایجاد کنند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در موارد شدیدتر این ریمل‌ها به قرنیه چشم آسیب می‌رسانند و در نهایت لک قرنیه و اشکال در بینایی را به وجود می‌آورند.

خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به ایفدانا گفت: این علایم با ادامه مصرف افزایش می‌یابد و متخصصان توصیه می‌کنند به دلیل حساس بودن ناحیه اطراف چشم بهتر است از این ریمل‌ها کمتر استفاده شود.

وی عنوان کرد: وجود مواد رنگی و عطری و یا حتی نگهدارنده موجود در داخل ریمل‌ها نیز می‌تواند حساسیت‌های پوستی ایجاد کند. باید توجه داشت که احتمال بروز عوارض فوق در فرآورده‌های قاچاق بدلیل عدم کنترل و نظارت بیشتر است.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از بروز خطرات احتمالی ناشی از مواد آرایشی و بهداشتی خارجی به‌ویژه ریمل‌ها به شرحی که بیان شد، صرفاً باید از لوازم آرایشی و بهداشتی دارای مجوز ورود از سازمان غذا و دارو استفاده شود که برچسب فارسی نویس داشته و اطلاعات مربوط به تاریخ تولید و انقضاء و شماره مجوز ورود بر روی آن درج شده است.


 

مرجع : ایفدونا

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش عالی برای استفاده از ریملآیا می دانید برای چه از ریمل استفاده می کنیم ،آیا نحو ه ی صحیح استفاده از ریمل را می بوی بد عرق را با کدام خوشبو کننده باید از بین برد؟بوی بد عرق شما عادت دارید پیش از حمام یا صبح ها قبل از ترک منزل زیر بغل تان را اسپری حجیم کردن لب ها با استفاده از دارچینجالب است بدانید با مواد طبیعی نیز می‌توانید به لب‌ها حجم دهید مثلا استفاده از دارچیناز کرم پودر استفاده کنیم یا کانسیلر؟ آکااز کرم پودر استفاده کنیم یا کانسیلر؟ آموزش آرایشسشوار کشیدنکرم پودرپاک کردن تاتو چرا موی زائد روی پوست بانوان رشد میکند؟پربیننده ترین خبرها حذف صفر از پول ملی کدام کشورها تا به حال انجام شده است؟ خدمه بی نشانه‌ های عفونت واژن در خانمهاپزشک خیلی از زنان، صحبت کردن درباره مسایل بهداشتی خود را خوب نمی‌ دانند و از اظهار والامد مجله آنلاین مد، لباس و سبک زندگیمجله تخصصی مد، لباس و سبک زندگی مخصوص خانم ها و آقایان که بطور روزانه اطلاعات تخصصی از چطور آرایش کنیم تا جوانتر به نظر برسیم ایران نازگـاهی اوقات کـارهـایــی را برای روزها…ساعت ها… و یا حتی هفته ها انجام می دهـیـم تا دکتر رهام صادقی مردان چه جور خانمهایی دوست دارند مهمان گرامی به این سایت خوش آمدید جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شویدآرایش صورت،آرایش و زیبایی صورت،آرایش چشم،مدل …مدل آرایشلوازم آرایشیآرایش عروسخط چشممدل آرایش عروس آرایش چشممدل ابروآرایش روش عالی برای استفاده از ریمل آیا می دانید برای چه از ریمل استفاده می کنیم ،آیا نحو ه ی صحیح استفاده از ریمل را می دانید بوی بد عرق را با کدام خوشبو کننده باید از بین برد؟ بوی بد عرق شما عادت دارید پیش از حمام یا صبح ها قبل از ترک منزل زیر بغل تان را اسپری بزنید؟ حجیم کردن لب ها با استفاده از دارچین جالب است بدانید با مواد طبیعی نیز می‌توانید به لب‌ها حجم دهید مثلا استفاده از دارچین از کرم پودر استفاده کنیم یا کانسیلر؟ آکا از کرم پودر استفاده کنیم یا کانسیلر؟ آموزش آرایشسشوار کشیدنکرم پودرپاک کردن تاتوآرایشگری چرا موی زائد روی پوست بانوان رشد میکند؟ رنگ کردن مو و دلایلی که خانم ها این کار را انجام می دهند لیزر موهای زائد و خطرات انجام نشانه‌ های عفونت واژن در خانمها پزشک خیلی از زنان، صحبت کردن درباره مسایل بهداشتی خود را خوب نمی‌ دانند و از اظهار مشکلات والامد مجله آنلاین مد، لباس و سبک زندگی مجله تخصصی مد، لباس و سبک زندگی مخصوص خانم ها و آقایان که بطور روزانه اطلاعات تخصصی از قبیل چطور آرایش کنیم تا جوانتر به نظر برسیم ایران ناز گـاهی اوقات کـارهـایــی را برای روزها…ساعت ها… و یا حتی هفته ها انجام می دهـیـم تا جوانتر دکتر رهام صادقی مردان چه جور خانمهایی دوست دارند مهمان گرامی به این سایت خوش آمدید جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید از کدام طریق حمل بگیریم



لینک منبع :خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند

خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/512040/خانم‌ها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند. اگر به یکی از فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی مراجعه شود ریمل‌ها در رنگ و نشان‌های مختلف به چشم خواهند آمد، نکته اینکه با تکیه به ظاهر ... خانم ها از کدام ریمل استفاده کنند - onvansho onvansho.ir/result/خانم-ها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند.html خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند. اگر به یکی از فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی مراجعه شود ریمل‌ها در رنگنشان‌های . چند نکته درباره ریمل ها dofito com از ریمل استفاده کدام ... خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند - دکتر روزبه کاظمی - کلینیک تبسم tabassomclinic.ir/news/ID/.../خانمzwnjها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند‎Cachedخانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند. ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۷:۴۷ | ۰ نظر. سلامت نیوز: رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ریمل هایی که پایه اصلی آنها روغن است در ... خانم ها از کدام ریمل استفاده کنند - خبرلند khabarland.com/news/11641/خانم-ها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند‎Cached18 دسامبر 2016 ... خانم ها از کدام ریمل استفاده کنند سلامت نیوز: رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ریمل هایی که پایه اصلی آنها روغن است در برابر عرق ... خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148205220085725 رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها روغن است در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند و خشک شدن آنها روی مژه‌ها به مدت ... خانم ها از ریمل دارای مجوز از سازمان غذا و دارو استفاده کنند - شرکت ... www.parstechrokh.com/index.php/.../67-2016-12-24-14-22-31‎Cachedخانم ها از ریمل دارای مجوز از سازمان غذا و دارو استفاده کنند. نوشته شده توسط Parstechrokh در 04 دی 1395 . ارسال شده در اخبار و رویداد ها. دکتر مصطفی اسماعیلی رئیس ... آواکیان مهر | چگونگی انتخاب ریمل مناسب با مژه و نحوه استفاده از ریمل avakian.ir/articles/چگونگی-انتخاب-ریمل-مناسب-با-مژه-و-نحوه-ا/‎Cached Similarانواع مژه های خانم ها: افرادی که مژه های کوتاه دارند ،بهتراست که از ریمل بلندکننده استفاده کنند. افرادی که مژه های ضعیفی دارند ،بهتر است که از ریمل های حاوی خرده مژه دار ... خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند | بهزیستن :: سلامت نیوز behzistan.com/salamatnews/2017/01/16/خانم‌ها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند/ 16 ژانویه 2017 ... اگر به یکی از فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی مراجعه شود ریمل‌ها در رنگ و نشان‌های مختلف به چشم خواهند آمد، نکته اینکه با تکیه به ظاهر محصول یا ... خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/201261/خانم‌ها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند/ خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند. رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها روغن است در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند و ... آشنایی و انتخاب انواع ریمل برای مژه های مختلف | وبلاگ آموزشی هدمد blog.hodmod.com/آشنایی-و-انتخاب-انواع-ریمل-برای-مژه-های/‎Cached6 آوریل 2017 ... ۱٫ ریمل حجم دهنده : ریمل های حجم دهنده بیشتر برای خانم هایی است که مژه های کم پشت ... ۴ ٫ ریمل بدون سیاهی : همه خانم ها از این نوع ریمل استفاده می کنند، اما ...