مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد

[ad_1]

ال‌جی پس از جی پد ۳ با نمایشگر ۸ اینچی، حال نسل جدیدی از تبلت خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرده است.

ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. هنوز خبری از مشخصات فنی کامل این تبلت در دست نیست، حال آنکه به نظر می‌رسد این تبلت با حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در کنار یک باتری ۷۴۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد.

ال‌جی پیش از این یک تبلت دیگر را با نمایشگر ۸ اینچی با نام جی پد ۳ راهی بازار کرده بود که رزولوشن نمایشگر این نسخه نیز همچون نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی بود. این تبلت از تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد و پردازنده‌ی گرافیکی آن  ۴۰۵ آدرنو است.

باید دید که آیا نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی نیز مشخصاتی فنی نظیر نسخه‌ی ۸ اینچی خواهد داشت یا خیر.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ال جی تبلت را با نمایشگر اینچی رونمایی کرد ال جی تبلت را با نمایشگر ۱۰۱ اینچی رونمایی کرد



لینک منبع :ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد

ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/18/149777/lg-announced-g-pad-iii-101/‎Cached19 دسامبر 2016 ... ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - فناورانه ... www.lotuslaptop.com/.../ال-جی-تبلت-g-pad-iii-را-با-نمایشگر-۱۰-۱-اینچی-رون/ 18 ژانویه 2017 ... ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد | تک گذر ... www.techgozar.com/.../ال-جی-تبلت-g-pad-iii-را-با-نمایشگر-۱۰-۱-اینچی-رون/‎Cached13 ژانویه 2017 ... ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - share4u.ir share4u.ir/?p=40834‎Cachedال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد. ال‌جی پس از جی پد ۳ با نمایشگر ۸ اینچی، حال نسل جدیدی از تبلت خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۱۰.۱ ... آخرین اخبار lg g pad iii 10 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/lg-g-pad-iii-10.1 شرکت ال جی امروز تبلت lg g pad iii 10.1 را معرفی کرد. همان طور که از نام این ... ال جی تبلت g pad iii را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد · زومیت ۶۹ روز پیش ۰. تک شات | ال جی از تبلت G Pad lll با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد https://techshot.ir/tablet/103641 19 دسامبر 2016 ... روز گذشته به لطف انتشار یک توییت، تصویری از محصول رونمایی نشده ی ال جی موسوم به G Pad lll 10.1 در ... ال جی از تبلت G Pad lll با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد | مجله ... https://viwo.ir/?p=24135‎Cached19 دسامبر 2016 ... روز گذشته به لطف انتشار یک توییت، تصویری از محصول رونمایی نشده ی ال جی موسوم به G Pad lll ۱۰.۱ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. ال جی رسما از تبلت G Pad III با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد - آی ... khabarfarsi.com/u/29922553 19 دسامبر 2016 ... از سایر مشخصات G Pad III 10.1 می توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت ... 4_ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد ال جی پس از جی پد 3 با نمایشگر 8 ... ایستگاه آی تی ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۶ .... پیش بینی وضعیت آب و هوا. اراک. -۲ °. ۱۰ °. اردبیل. -۲ °. ۲ °. ارومیه. -۱ °. ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد ... https://www.pinterest.pt/pin/451345193891037719/ ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد. ... تی‌ پی لینک با معرفی برند Neffos رسما وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شد. قیمت گلکسی اس 8 بیست ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - Pinterest https://www.pinterest.com/pin/451345193891037719/‎CachedExplore these ideas and more! ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد. امکان تنظیم ابعاد صفحه نمایش به اندروید 7 ان اضافه شد. دلایل مهم جوش زدن ...