مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکسی از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا

[ad_1]
ناسا تصویری از گرد و غبار موجود بر فراز منطقه جنوب شرقی ایران منتشر کرده است. این تصویر را «تابش‌سنج‌ طیفی تصویربرداری با وضوح متوسط» که بر روی ماهوارهٔ آکوا نصب شده ثبت کرده است.
[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس جانوران عجیب و اُستوره ای یا افسانه ای خلیج فارس و …در کتابهای قدیمی ازقول ناخدایان و ملاحان از حیوانات و پری ها و موجودات عجیب و غریب در اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف پس لرزه های غزلمگذار که دور از رخت ای یار بمیرم یک سر بگذر بر من و بگذار بمیرم مردن به قفس بهتر از آن همه چیز اینجاست بیاتو دوره فعالیت جنسی در زنان در اثر ترشحات تخمدانها از آغاز بلوغ شروع می شودف تخمدان زن نه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتدبیر چین و اروپا برای مهار آلودگی مرگ و زندگی داعش از نگاه ساندی تلگراف شهیدی از آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس قیمت جانوران عجیب و اُستوره ای یا افسانه ای خلیج فارس و دریای پارس در کتابهای قدیمی ازقول ناخدایان و ملاحان از حیوانات و پری ها و موجودات عجیب و غریب در خلیج اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار نوشته های خواندنی کوشا یکشنبه ‏ ‏ ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت ، برنامه همه چیز اینجاست بیاتو دوره فعالیت جنسی در زنان در اثر ترشحات تخمدانها از آغاز بلوغ شروع می شودف تخمدان زن نه تنها پس لرزه های غزل مگذار که دور از رخت ای یار بمیرم یک سر بگذر بر من و بگذار بمیرم مردن به قفس بهتر از آن است که آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی قبل از هر چیز بدانیم که وضو داشتن هنگام پخت غذا و خوردن غذا و ذکر نام خدا و خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری تدبیر چین و اروپا برای مهار آلودگی مرگ و زندگی داعش از نگاه ساندی تلگراف شهیدی از لشکر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی ‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به…



لینک منبع :عکسی از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا

Images for عکسی از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا عکسی از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا - برترین ها www.bartarinha.ir/.../عکسی-از-گرد-و-غبار-جنوب-شرق-ایران-از-فضا‎Cached19 دسامبر 2016 ... ناسا تصویری از گرد و غبار موجود بر فراز منطقه جنوب شرقی ایران منتشر کرده است. این تصویر را «تابش‌سنج‌ طیفی تصویربرداری با وضوح ... عکسی که ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا منتشر کرد ... https://www.tasnimnews.com/.../عکسی-که-ناسا-از-گرد-و-غبار-جنوب-شرق-ایران-از-فضا-منتشر-کرد‎Cached17 دسامبر 2016 ... به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم به نقل از خبر آنلاین، ناسا تصویری از گرد و غبار موجود بر فراز منطقه جنوب شرقی ایران منتشر کرده است. عکسی که ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا منتشر کرد - ایلنا www.ilna.ir/.../438724-عکسی-که-ناسا-از-گرد-غبار-جنوب-شرق-ایران-از-فضا-منتشر-کرد‎Cached18 دسامبر 2016 ... این تصویر را «تابش‌سنج‌ طیفی تصویربرداری با وضوح متوسط» که بر روی ماهوارهٔ آکوا نصب شده ثبت کرده است. عکس ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران - العالم fa.alalam.ir/news/1898409 17 دسامبر 2016 ... عکسی که ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا منتشر کرد. عکسی که ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا منتشر کرد www.3neshaneh.com/.../عکسی+که+ناسا+از+گرد+و+غبار+جنوب+شرق+ایران+از+فضا+منتشر+کرد+ دانش > نجوم - به گزارش خبرآنلاین،ناسا تصویری از گرد و غبار موجود بر فراز منطقه جنوب شرقی ایران منتشر کرده است. این تصویر را «تابش‌سنج‌ طیفی تصویربرداری ... عکسی از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../عکسی-از-گرد-و-غبار-جنوب-شرق-ایران-از-فضا 19 دسامبر 2016 ... ناسا تصویری از گرد و غبار موجود بر فراز منطقه جنوب شرقی ایران منتشر کرده است. این تصویر را «تابش‌سنج‌ طیفی تصویربرداری با وضوح ... عکسی که ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا منتشر کرد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/16/1578891 16 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین،ناسا تصویری از گرد و غبار موجود بر فراز منطقه جنوب شرقی ایران منتشر کرده است. این تصویر را «تابش‌سنج‌ طیفی ... عکسی که ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا منتشر کرد - ایلنا ... https://damadam.ir/.../عکسی...گرد-و-غبار-جنوب-شرق-ایران-از-فضا.../6142572 این تصویر را «تابش‌سنج‌ طیفی تصویربرداری با وضوح متوسط» که بر روی ماهوارهٔ آکوا نصب شده ثبت کرده است. به گزارش ایلنا به نقل از خبر آنلاین، ناسا ... عکسی که ناسا از گرد و غبار جنوب شرق ایران از فضا منتشر کرد www.kanoon.ir/.../عکسی-که-ناسا-از-گرد-و-غبار-جنوب-شرق-ایران-از-فضا-منتشر-کرد 19 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین،ناسا تصویری از گرد و غبار موجود بر فراز منطقه جنوب شرقی ایران منتشر کرده است.