مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عوارض رابطه زناشویی بعد از غذا خوردن

[ad_1]

بامداد –  رابطه زناشویی باید زمان مناسبی صورت پذیرد که بهترین زمان ۲ تا ۳ ساعت بهد از غذا خوردن و پس از استراحت کافی است.

ناصر رضایی پور متخصص طب سنتی عنوان می‌کند: بسیاری از ناتوانی‌ های جنسی و حتی ناباروری‌ها ناشی از ضعف و بیماری در دیگر اعضای بدن به ویژه مغز, قلب, کبد و کلیه‌هاست و نیاز به درمان توسط پزشک دارد.

به گفته وی در چنین مواردی استفاده از داروهای محرک جنسی چون فراورده‌های جنسینگ و شبیه آن مفید نخواهد بود و چه بسا عوارضی هم داشته باشد.

download_2

فواید رابطه زناشویی معتدل

رابطه زناشویی معتدل خود فوایده زیادی در بدن دارد که می‌توان به افزاینده حرارت ذاتی بدن است و دفع کننده مواد زائد بدن بوده و آماده کننده جذب موادغذایی به بدن است همچنین شادی بخش و از بین بردن افکار بد و وسواس است.

البته آمیزش جنسی باید زمان مناسبی صورت گیرد که بهترین زمان ۲ تا ۳ ساعت بهد از غذا خوردن و پس از استراحت کافی است.

این متخصص طب سنتی معتقد است: آمیزش جنسی بعد از حمام طولانی, زمانی که شکم پر است و زمانی که شکم بسیار خالی است به بدن آسیب وارد می‌کند.

-آمیزش جنسی در زمان نامناسب خود بروز دهنده بیماری است. اگر آمیزش جنسی بلافاصله پس از غذا خوردن صورت گیرد باعث ضعف بدن، سستی عصب‌ها، درد مفاصل و تولید اخلاط بد در بدن می‌شود.

در کتاب قانون جلد سوم آمده است که عدم تخلیه جنسی باعث آسیب‌های جدی جسم و روان در زن و مرد می‌شود، در زنان ابتدا موجب کسالت، سردی تَن و نهایتاً خفگی رحم می‌شود و در مردان هم باعث متراکم و سمی شدن مَنی شده و بخارات آن به قلب و مغز رسیده و عوارض جدی بر روی این دو ارگان مهم باقی می‌گذارد.

 منبع:ناقلا

نوشته عوارض رابطه زناشویی بعد از غذا خوردن اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کار بعد از غذا خوردن ممنوعمتخصصان، انجام برخی کارها را بعد از غذا خوردن برای دستگاه گوارش مضر می‌دانند و می همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …۱۰ باور عمومی نادرست درمورد ازدواج عواقب خوردن مایع منی از نظر پزشکی و شرعی بررسی رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانبرخی افراد در رابطه ی جنسی خود دچار اضطراب می شوند که به دلیل تصویر ذهنی آن ها از دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج همه چیز در …دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج همه چیز در مورد شب زفاف آیا هر موجود ماده درد معده بعد از خوردن غذا مرکز مشاوره سلامت دردمعدهبعدازخوردنغذامن مرد ساله هستم دو ماه است که بعد از خوردن غذای چرب به شدت دچار دل درد می شوم برای آموزش مسایل زناشویی با سبکی جدیدعلت کمردرد بعد از انزال کمردرد بعد از انزال، اگرچه علت کمردرد در اغلب موارد به دلیل زناشویی ، روابط زناشویی ،دانستنیهای …دوران عقد ،دانستنیهای جنسی، روابط زناشویی بارداری و وظایف پدران در این دوره گوجه عوارض ناشی از خودارضاییمقدمه خدای مهربان نیازهای مختلفی در وجود تک تک ما قرار داده است یکی از نیرومندترین روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسرمهمترین نکته درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی آموزش روابط زناشویی در زندگی مشترکپ ،از عجله در نخستین رابطه جنسی پرهیز کنید زناشویی امروز برای شما پ ،از عجله در کار بعد از غذا خوردن ممنوع متخصصان، انجام برخی کارها را بعد از غذا خوردن برای دستگاه گوارش مضر می‌دانند و می‌گویند دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج همه چیز در مورد شب زفاف دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج همه چیز در مورد شب زفاف آیا هر موجود ماده معطری آموزش مسایل زناشویی با سبکی جدید علت کمردرد بعد از انزال کمردرد بعد از انزال، اگرچه علت کمردرد در اغلب موارد به دلیل کشیدگی همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی کلوب ۱۰ باور عمومی نادرست درمورد ازدواج عواقب خوردن مایع منی از نظر پزشکی و شرعی بررسی میان رابطه جنسی و عشق پزشکان ایران در برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی که برای درد معده بعد از خوردن غذا مرکز مشاوره سلامت ایران دردمعدهبعدازخوردن من مرد ساله هستم دو ماه است که بعد از خوردن غذای چرب به شدت دچار دل درد می شوم برای بهتر زناشویی ، روابط زناشویی ،دانستنیهای جنسی،دانستنیهای ازدواج دوران عقد ،دانستنیهای جنسی، روابط زناشویی بارداری و وظایف پدران در این دوره گوجه فرنگی و روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر مهمترین نکته درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در عوارض ناشی از خودارضایی مقدمه خدای مهربان نیازهای مختلفی در وجود تک تک ما قرار داده است یکی از نیرومندترین



لینک منبع :عوارض رابطه زناشویی بعد از غذا خوردن

عوارض رابطه زناشویی بعد از غذاخوردن - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../عوارض-رابطه-زناشویی-بعد-از-غذاخوردن‎Cached30 آگوست 2015 ... خبرگزاری تسنیم: یک متخصص طب سنتی گفت: بهترین زمان رابطه زناشویی 2 تا 3 ساعت بعد از غذا خوردن است و اگر رابطه زناشویی بلافاصله پس ... عوارض رابطه جنسی بعد از غذا خوردن با معده پر - سفیدک www.sefidak.com/lifestyle/marital-problems/.../رابطه-جنسی-معده-پر‎Cachedچرا نباید بعد از غذا خوردن با شکم پر و معده پر رابطه جنسی داشته باشیم از عوارض نزدیکی و آمیزش جنسی بعد از خوردن شام بیشتر بدانید. رابطه جنسی پس از صرف غذا | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/68337‎Cachedرابطه جنسی داشتن پس از صرف غذا چه تاثیرات نامطلوبی روی زوجین می تواند ... یک متخصص طب سنتی گفت: بهترین زمان رابطه زناشویی ۲ تا ۳ ساعت بعد از غذا خوردن. ... چون فراورده های جنسینگ و شبیه آن مفید نخواهد بود و چه بسا عوارضی هم داشته باشد. رابطه زناشویی | رابطه زناشویی درچه حالتی ممنوع است؟ - نمناک namnak.com/هرگز-در-این-حالت-رابطه-زناشویی-نداشته-باشید!.p28450‎Cachedرابطه زناشویی و مضرات رابطه جنسی در مواقع خاص و نزدیکی بعد از استحمام و با شکم ... نزدیکی جنسی هنگام گرسنگی و بعد از غذا خوردن و مصرف نوشیدنی مناسب نیست. رابطه جنسی در چه فاصله زمانی بعد از غذا مناسب است؟ - پارسینه www.parsine.com/.../رابطه-جنسی-در-چه-فاصله-زمانی-بعد-از-غذا-مناسب-است‎Cached Similar29 دسامبر 2013 ... (آب وسط غذا ننوشید) ۳. تا ۳ ساعت بعد از غذا خوردن نخوابید. ۴. فعالیت سنگین و شدید بعد غذا انجام ندهید – زیرا باعث اختلال در هضم غذا می‌شود. ۵. عوارض رابطه جنسی بعد از غذا خوردن بایگانی - shebreh.ir - shebreh.com www.shebreh.ir/tag/عوارض-رابطه-جنسی-بعد-از-غذا-خوردن/ یک متخصص طب سنتی گفت: بهترین زمان رابطه زناشویی ۲ تا ۳ ساعت بعد از غذا خوردن است و رابطه زناشویی بلافاصله پس از غذا خوردن صورت گیرد باعث ضعف بدن، ... ارتباط غذا با عمل آمیزش در طب سنتی - تبیان article.tebyan.net/278718/ارتباط-غذا-با-عمل-آمیزش-در-طب-سنتی‎Cached29 مه 2014 ... با رعایت نوع غذا و فاصله غذا خوردن تا انجام عمل آمیزش، می‌توان به ... حفظ شود تا زنده و سرحال باشد و بعد با اصلاح قوا و سلول‌های جنسی، به حفظ نسل خود ... مشکلات رابطه جنسی بعد از غذا خوردن - آکاایران www.akairan.com/marriage/.../news20162202555054241.html‎Cached20 فوریه 2016 ... مشکلات رابطه جنسی بعد از غذا خوردن. ... از داروهای محرک جنسی چون فراورده های جنسی نگ و شبیه آن مفید نخواهد بود و چه بسا عوارضی هم داشته باشد. آیا می دانید بعد از رابطه جنسی نباید آب خورد ؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../آیا-می-دانید-بعد-از-رابطه-جنسی-نباید-آب-خورد-؟‎Cachedیک ساعت قبل و 2 ساعت بعد از غذا آب مصرف شود. ... -رابطه جنسی ورزش شدیدی محسوب می‌شود که هم ورزش نفس محسوب می‌شود و هم ورزش جسم, آب خوردن پس از آن بسیار مضر ... بعد از رابطه جنسی آب نخورید/باشکم پر شیرینی نخورید /عوارض ... shafaonline.ir/.../بعد-از-رابطه-جنسی-آب-نخوریدباشکم-پر-شیرینی-نخورید-عوارض-ترشی-برای-کبد‎Cached Similar16 مارس 2015 ... به گفته ناصررضایی پور ؛برهم خوری و با هم خوری از زیان‌بارترین کارهایی است که به آسیب وارد می‌کند و رعایت ترتیب غذا خوردن بسیار مهم است و ...