مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست

[ad_1]

 

کد مطلب: 425518

گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۷

عده‌ای از مهندسان گوگل با صرف 20 درصد از تایم کاری خود، اپ گوگل مپ را مجهز به مکان‌یاب سازگار با ویلچر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برنامه نویسان گوگل طبق قانون این کمپانی حق‌دارند 20 درصد از وقت کاری خود را صرف پروژه‌هایی غیر ازآنچه وظیفه‌دارند، کنند و جالب است اگر بدانید جی میل، AdSense و Google News بر اساس همین تایم 20 درصد در داخل وگل توسط کارمندانش ساخته‌شده است و مدیریت این کار بر عهده ریو آکاساکا، مدیر گوگل درایو بوده است.

کاربران می‌توانند هنگام تعیین مقصد بفهمند که آیا مکان موردنظر برای یک کاربر ویلچر سوار مناسب است یا خیر؟

منوی دسترسی برای ویلچرسواران را هنگام ساخت یک مکان و در بخش amenities مشاهده خواهید کرد.

گوگل از طریق سرویس Google Drive سعی کرده اطلاعات مربوط به مکان‌های مناسب برای ویلچرسواران اضافه کند اما ممکن است برخی نقاط همچنان بدون دیتا باشد.

حتی این ویژگی برای مادرانی که با کالسکه فرزندان خود را جابجا می‌کنند نیز مفید است.

آکاساکا قول داده است تا این ویژگی را در آپدیت های بعدی غنی‌تر کند.

کلمات کلیدی : گوگل‌مپ

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست



لینک منبع :گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست

Images for گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/613607/ict/software‎Cached18 دسامبر 2016 ... گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست. فناوری اطلاعات > نرم افزار - عده‌ای از مهندسان گوگل با صرف 20 درصد از تایم کاری خود، اپ گوگل مپ ... گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست payeshonline.com/.../گوگل‌مپ-برای-ویلچرسواران-مادران-کالسکه-به‌دست 18 دسامبر 2016 ... عده‌ای از مهندسان گوگل با صرف 20 درصد از تایم کاری خود، اپ گوگل مپ را مجهز به مکان‌یاب سازگار با ویلچر کردند. گوگل, گوگل ارث برنامه زمین گوگل, گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/18/1580177 18 دسامبر 2016 ... گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست. ۴۴ دقیقه پیش; ۰بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. گوگل,گوگل ارث برنامه زمین گوگل. عده‌ای از مهندسان گوگل ... گوگل مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به دست - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/.../گوگل-مپ-برای-ویلچرسواران-و-مادران-کالسکه-به-دست?...‎Cachedعده ای از مهندسان گوگل با صرف ۲۰ درصد از تایم کاری خود، اپ گوگل مپ را مجهز به مکان یاب سازگار با ویلچر کردند. گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست | beta.gilpressnews ... gilpressnews.com/?p=22237 گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست. گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست. گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست ... گوگل مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به دست - الف - تی نیوز tnews.ir/الف/b41976282683.html عده ای از مهندسان گوگل با صرف 20 درصد از تایم کاری خود، اپ گوگل مپ را مجهز به مکان یاب سازگار با ویلچر کردند. گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست | الف | خبروان khabarone.ir/news/.../گوگل‌مپ-برای-ویلچرسواران-و-مادران-کالسکه-به‌دست 19 دسامبر 2016 ... گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست. خبرآنلاین، برنامه نویسان گوگل طبق قانون این کمپانی حق‌دارند 20 درصد از وقت کاری خود را صرف ... گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../گوگل‌مپ-برای-ویلچرسواران-و-مادران-کالسکه-به‌دست/ گوگل‌مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به‌دست. عده‌ای از مهندسان گوگل با صرف 20 درصد از تایم کاری خود، اپ گوگل مپ را مجهز به مکان‌یاب سازگار با ویلچر کردند. گوگل مپ برای ویلچرسواران و مادران کالسکه به دست - خبر آنلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/29903142 18 دسامبر 2016 ... اگر مشغول مراسم یلدا هستید این مطلب را نخوانید ... دارندگان گوشی پیکسل گوگل از اواخر اکتبر مشکلات صوتی این گوشی را گزارش کرده اند.یکی از ...