مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فقر ورزش و شیوع بیماری دیسک در کشور

[ad_1]

فقر ورزش و شیوع بیماری دیسک در کشور

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور با اشاره به اهمیت ورزش و تحرک در جامعه گفت: متاسفانه بی‌توجهی به مساله تحرک و ورزش باعث شیوع بیماری‌های مختلف به خصوص آسیب‌های کمر و ستون فقرات در کشور شده است.

به گزارش ایسنا، حمید رحمت در حاشیه برگزاری نخستین کنگره ستون فقرات در کیش گفت: افزایش تعداد فارغ التحصیلان حوزه جراحی مغز و اعصاب می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌هایی شود که گاها منجر به شکل‌گیری روند نادرستی در حوزه درمان کشور می‌شود و گاهی بیماران را به سمت جراحی‌های غیر ضروری سوق دهد.

وی افزود: سعی ما این است که با بیماران صحبت کنیم و با کلاس‌های آموزشی سطح دانش آنان را افزایش دهیم اما همیشه عده‌ای سودجو در تمام دنیا وجود دارند که گاها واسطه‌های بیماران می‌شوند.

رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور تصریح کرد: متاسفانه در ایران بیماران روی عمل جراحی تاکید دارند به نحوی که اگر پزشک به بیمار بگوید که بدون عمل خوب می‌شوند، واکنش مثبتی دیده نمی‌شود. در واقع عمل کردن در کشور ما نوعی دلیل برای کمتر کار کردن افراد و سرعت بخشیدن به روند بهبود آنان است.

رحمت تغییر فرهنگ جامعه را پیش‌نیاز برای کاهش بیماری‌های این عرصه خواند و خاطرنشان کرد: باید برای پیشگیری از مشکلات این عرصه، فرهنگ را تغییر دهیم. در واقع ما باید فرهنگ حرکت و ورزش را داخل کشور شکل دهیم.

وی افزود: امروزه، بسیاری از افراد می‌گویند که آب درمانی انجام می‌دهند اما راه رفتن در آب برای افراد مسن وسنگین وزن است و نه افراد جوان. در واقع ما باید به جوانانمان بیاموزیم که ورزش را جدی بگیرند و آن را در زندگی روزمره خود جای دهند.

رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور تاکید کرد: بیماری مغز و اعصاب ارتباط مستقیمی با ورزش نکردن و تحرک نداشتن دارد لذا بیشترین مشکل در این عرصه مربوط به ستون فقرات است. برای پیشگیری از عمل دیسک ورزش و تحرک نیاز است اما متاسفانه ما از کودکی این موضوع را یاد نگرفته‌ایم. البته منظور از ورزش کارهای سنگین و حرفه‌ای نیست بلکه ورزش‌های سبک نیز می‌تواند در این عرصه موثر واقع شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شیوع بیماری تب برفکی در ایرانرئیس بخش تب برفکی مؤسسه واکسن و سرم‌سازی رازی در گفتگو با نشریه حکیم مهر از تعیین کاروفناوری کَلالهکاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اغلب ما بارها و بارها جوی پرک نیمه آماده را در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ در بسته بهترین و جدیدترین مطالب پزشکیبهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری علل گزگز و یا سوزن‌سوزن شدن دست و پاها چیستاین بیماری به هر علتی که ایجاد شده باشد عوارضی را برای بیمار در پی خواهد داشت وقتی که مدیریت منابع آب در ایران و جهان آکامدیریت منابع آب در ایران و جهان آب سر منشاء تولید تلاش و تمدن است خداوند در قرآن مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …۹ چیز که در مورد آپاندیس خود باید بدانید مصرف مسکن ها بعد از تصادفات برای کاهش دردنوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در آزار جنسی دخترک ساله توسط راننده آژانس ایسناافشای راز جنایت در خرابه نزدیک مدرسه آزار جنسی دخترک ساله توسط راننده آژانسچگونه فرزندان نعمت الله گرجی با دستور امام خمینی …مرحوم حاج احمدآقا زنگ زده و آقای گرجی را دعوت کرده بود او هم هاج و واج مانده بود که با شیوع بیماری تب برفکی در ایران رئیس بخش تب برفکی مؤسسه واکسن و سرم‌سازی رازی در گفتگو با نشریه حکیم مهر از تعیین هویت سویه کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی تشنج ناشی از تب معمولا در کودکان تا سال رخ می‌دهد، هر چند گاهی قبل از یک سالگی یا بعد از مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی حمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول در علل گزگز و یا سوزن‌سوزن شدن دست و پاها چیست علل گزگز و یا سوزن‌سوزن شدن دست و پاها چیست ؟ آشنایی با انواع نوروپاتی‌های محیطی مدیریت منابع آب در ایران و جهان آکا مدیریت منابع آب در ایران و جهان آب سر منشاء تولید تلاش و تمدن است خداوند در قرآن کریم به مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری های خاص نوشته های خواندنی کیانا وحدتی من بودم و سیاهی شب های بی صدا من بودم و سکوت زخمی آهنگ های تو من بودم و گریه در آزار جنسی دخترک ساله توسط راننده آژانس ایسنا افشای راز جنایت در خرابه نزدیک مدرسه آزار جنسی دخترک ساله توسط راننده آژانس چگونه فرزندان نعمت الله گرجی با دستور امام خمینی آزاد شدند؟ مرحوم حاج احمدآقا زنگ زده و آقای گرجی را دعوت کرده بود او هم هاج و واج مانده بود که با من چه



لینک منبع :فقر ورزش و شیوع بیماری دیسک در کشور

فقر ورزش باعث شیوع بیماری دیسک در کشور شده است - ایسنا www.isna.ir/.../فقر-ورزش-باعث-شیوع-بیماری-دیسک-در-کشور-شده-است 16 دسامبر 2016 ... رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور با اشاره به اهمیت ورزش و تحرک در جامعه گفت: متاسفانه بی توجهی به مساله تحرک و ورزش باعث شیوع بیماری های ... فقر ورزش باعث شیوع بیماری دیسک در کشور شده است - کلینیک من www.clinicman.org/فقر-ورزش-باعث-شیوع-بیماری-دیسک-در-کشور-شده-است‎Cachedفقر ورزش باعث شیوع بیماری دیسک در کشور شده است. رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور با اشاره به اهمیت ورزش و تحرک در جامعه گفت: متاسفانه بی توجهی به ... فقر ورزش باعث شیوع بیماری دیسک در کشور شده است | رییس انجمن www.ghatreh.com/.../فقر-ورزش-باعث-شیوع-بیماری-دیسک-کشور-شده-است 16 دسامبر 2016 ... رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور با اشاره به اهمیت ورزش و تحرک در جامعه گفت: متاسفانه بی توجهی به مساله تحرک و. فقر ورزش و شیوع بیماری دیسک در کشور - همشهری | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29904032/back فقر ورزش و شیوع بیماری دیسک در کشور. - همشهری آنلاین: رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور با اشاره به اهمیت ورزش و تحرک در جامعه گفت: متاسفانه بی توجهی به ... میهن مگ - دیسک شایع‌ترین بیماری‌ ستون فقرات/ علت شیوع دیسک در ... https://mihanmag.com/.../دیسک_شایع_ترین_بیماری__ستون_فقرات__علت_شیوع_دیسک_در_ایران؛_فقر_ورزش‎Cachedدیسک شایع‌ترین بیماری‌ ستون فقرات/ علت شیوع دیسک در ایران؛ فقر ورزش ... رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور عنوان کرد: متاسفانه در ایران بیماران روی عمل ... دیسک شایع ترین بیماری ستون فقرات/ علت شیوع دیسک در ایران ... tnews.ir/news/71a176137387.html دیسک شایع ترین بیماری ستون فقرات/ علت شیوع دیسک در ایران؛ فقر ورزش. دریافت خبر : جمعه 26 آذر 1395 ساعت 13:28. دیسک شایع ترین بیماری ستون فقرات/ ... دیسک شایع‌ترین بیماری ستون فقرات/ علت شیوع دیسک در ... - خبروان khabarone.ir/.../دیسک-شایع‌ترین-بیماری-ستون-فقرات-علت-شیوع-دیسک-در-ایران-فقر-ورزش 16 دسامبر 2016 ... فقر ورزش علت اصلی دیسک در ایران ... توجهی به مساله تحرک و ورزش باعث شیوع بیماری های مختلف به خصوص آسیب های کمر و ستون فقرات در کشور ... دیسک شایع‌ترین بیماری‌ ستون فقرات/ علت شیوع دیسک در ایران؛ فقر ... permob.ir/.../دیسک%20شایع‌ترین%20بیماری‌%20ستون%20فقرات/%20علت%20شیوع%20دیسک%20در%20ایران؛%20فقر%20ورزش دیسک شایع‌ترین بیماری‌ ستون فقرات/ علت شیوع دیسک در ایران؛ فقر ورزش ... ایسنا نوشت: دبیر انجمن جراحان مغز و اعصاب گغت: شایع ترین بیماری های ستون فقرات ... فقر ورزش و شیوع بیماری دیسک در کشور | جستجو در وبلاگها | آرشیو ... weblog724.gdn/list/فقر-ورزش-و-شیوع-بیماری-دیسک-در-کشور عبارت فقر ورزش و شیوع بیماری دیسک در کشور در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده ... ورزش www.izendegi.com/tag/ورزش‎Cachedورزش. صفحه نخست · مهارت · سلامت · آیین · مصرف · دیگران. منو. صفحه نخست · مهارت ... فقر ورزش باعث شیوع بیماری دیسک در کشور شده است. پربازدیدترین مطالب ...