مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود

[ad_1]

تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد، باکتری Campylobacter jejuni موجود در غذا می تواند منجر به بروز بیماری «سندروم گیلن باره» شود.

به گزارش مشرق، محققان آمریکایی باکتری ای را در مرغ خوب پخته نشده یافته اند که می تواند منجر به بروز سندروم گیلن باره (GBS) شود. این سندروم یک اختلال خودایمنی است و علت اصلی فلج عصبی-عضلانی حاد در انسان ها در دنیا محسوب می شود.

لیندا منسفیلد، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه ایالتی میشیگان، در این باره می گوید: «مطالعه ما نشان داده است که ترکیب ژنتیکی همراه با باکتری Campylobacter موجب بروز بیماری GBS می شود.»

به گفته محققان، اگر مرغ خوب پخته نشده باشد باکتری مذکور در غذا فعال باقی مانده و می تواند منجر به بروز بیماری GBS شود.

از طرفی، عمدتا باکتری ها نسبت به آنتی بیوتیک مقاوم هستند. از اینرو مصرف برخی آنتی بیوتیک های معین به منظور مقابله با علائم نورولوژیکی تاثیری نداشته و به اشتباه به خود اندام ها و بافت های بیمار حمله می کنند.

همچنین تحقیقات دیگر نیز نشان می دهند که باکتری Campylobacter jejuni موجب بروز سایر اختلالات خودایمنی نظیر بیماری التهاب روده و آرتروز نیز می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیابت نوین طب بیمار آقای رحمان ندایی که در حدود ۲۵ سال مبتلا به بیماری دیابت شده و انسولین تزریق می تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامتدر این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضان عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس نگهداری موادغذایی درمنزل نگهداری عسل درمنازل عسل برابر ۴ و به شدت اسیدی است،‌ بنابراین باید از نگه‌داری آن عروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول گاز هیدروژن سولفوره سایت بهداشت محیط ایرانگاز هیدروژن سولفوره گاز هیدروژن سولفوره و راههای مقابله با آن مقدمه بررسی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اغلب ما بارها و بارها جوی پرک نیمه آماده را در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ در بسته جراحی که سرطان از دستانش فرار می کندسرطانازدستانشفرارمیکنددکتر میری با تاکید بر اینکه جراحان فوق تخصصی سرطان می‌توانند این نقیصه را رفع نموده و برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …اصول اتصال سری بلندگوها همانطور که در مدار بالا مشاهده می شود و به صورت سری به وبلاگ روانشناسی شفای درونجفری اچ لارسن کارشناس مسایل خانواده می‌نویسد طی پنج سال گذشته به بررسی و دیابت نوین طب بیمار آقای رحمان ندایی که در حدود ۲۵ سال مبتلا به بیماری دیابت شده و انسولین تزریق می کردند تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامت در این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضانتغذیه عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس قیمت نگهداری موادغذایی درمنزل نگهداری عسل درمنازل عسل برابر ۴ و به شدت اسیدی است،‌ بنابراین باید از نگه‌داری آن در عروس مد ارایش عروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رنگ گاز هیدروژن سولفوره سایت بهداشت محیط ایران اثرات بیولوژیکی بوی نامطبوع عموماً در غلظت ، قابل استشمام بوده و در غلظت مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آید جراحی که سرطان از دستانش فرار می کند ازدستانشفرارمیکند دکتر میری با تاکید بر اینکه جراحان فوق تخصصی سرطان می‌توانند این نقیصه را رفع نموده و به وبلاگ روانشناسی شفای درون جفری اچ لارسن کارشناس مسایل خانواده می‌نویسد طی پنج سال گذشته به بررسی و مرور



لینک منبع :مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود

مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../مصرف-مرغ-نیمه-پخت-منجر-به-فلج-اندام-می-شود‎Cached19 دسامبر 2016 ... تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد ، باکتری Campylobacter jejuni موجود در غذا می تواند منجر به ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - تبیان article.tebyan.net/.../مصرف-مرغ-نیمه-پخت-منجر-به-فلج-اندام-می-شود‎Cached9 ژانویه 2017 ... تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد ، باکتری Campylobacter jejuni موجود در غذا می تواند منجر به ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/667739/‎Cached19 دسامبر 2016 ... به گزارش مشرق، محققان آمریکایی باکتری ای را در مرغ خوب پخته نشده یافته اند که می تواند منجر به بروز سندروم گیلن باره ( GBS) شود. این سندروم ... فلج اندام با مصرف مرغ نیمه پخته | این لحظه inlahze.com/فلج-اندام-با-مرغ-نیمه-پخته/‎Cached20 دسامبر 2016 ... به گفته محققان، اگر مرغ خوب پخته نشده باشد باکتری مذکور در غذا فعال باقی مانده و می‌تواند منجر به بروز بیماری GBS شود. ... Campylobacter jejuni موجب بروز سایر اختلالات خودایمنی نظیر بیماری التهاب روده و آرتروز نیز می‌شود. مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - میهن مگ https://mihanmag.com/.../مصرف_مرغ_نیمه_پخت_منجر_به_فلج_اندام_می_شود‎Cached15 مه 2017 ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود. دوشنبه, 25 اردیبهشت ماه 1396 در 18:11 :30 مصرف مرغ و نصف نان منجر به فلج اندام ها می تحقیقات محققان ... خنده بازار - مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - Facebook https://www.facebook.com/video/video.php?v=1887899908151614‎Cachedمصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود. ... خنده بازار. · April 19 ·. مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود. 1.5K Views. 18 Likes · Share. English (US) ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - یک دوست | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29934168 19 دسامبر 2016 ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود. تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد، باکتری ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - مشرق نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148212078032365‎Cached19 دسامبر 2016 ... به گزارش مشرق، محققان آمریکایی باکتری ای را در مرغ خوب پخته نشده یافته اند که می تواند منجر به بروز سندروم گیلن باره ( GBS) شود. این سندروم ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می‌شود - آخرین اخبار - اخبار - میان ... www.miankhabar.ir/.../مصرف-مرغ-نیمه-پخت-منجر-به-فلج-اندام-می‌شود.html‎Cached19 دسامبر 2016 ... تحقیق محققان نشان می‌دهد درصورتی که مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد ، باکتری Campylobacter jejuni موجود در غذا می‌تواند منجر به ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود - خبرلند khabarland.com/.../مصرف-مرغ-نیمه-پخت-منجر-به-فلج-اندام-می-شود‎Cached19 دسامبر 2016 ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود سلامت نیوز:تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد، ...