مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی هواوی نوا پلاس به‌صورت رسمی در ایران عرضه شد

[ad_1]

ظهر امروز و در یک سمینار خبری که در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران و با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت هواوی برگزار گردید، ورود رسمی گوشی هواوی نوا پلاس با قیمت ۱.۱۵۰.۰۰۰ تومان به بازار ایران اعلام شد.

در ابتدای این مراسم، بنیامین دارمی، مدیربازاریابی شرکت هواوی با بیان اینکه nova plus اولین بار در نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی شد، گفت: این گوشی به دلیل بدنه فلزی قوس دار، طراحی زیبا و خلاقانه و کارایی قدرتمند، تا کنون جوایز بسیاری را از سوی رسانه‌های معتبر جهان دریافت کرده است.

huawei-seminar-1

وی با اشاره به اینکه گوشی هوشمند نوا پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی روانه بازار شده است، افزود: این مدل با طراحی خمیده، الهام گرفته شده از معماری مدرن و به صورت بسیار کامپکت ساخته شده است و کاربر می‌تواند به راحتی با یک دست با آن کار کند.

پس از آن میثم حاصلی، مدیر کل آموزش هواوی در ارتباط با معرفی این گوشی گفت: دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی این سری با قابلیت عکاسی در نور کم، به شما اجازه می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز به عکاسی بپردازید. همچنین از دیگر ویژگی‌های دوربین نوا پلاس می‌توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 اشاره کرد که با افکت‌های آرایشی و فیلترینگ پوست، عکس‌های زیبایی از شما به یادگار خواهد گذاشت.

حاصلی افزود: نوا پلاس به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز شده که این پردازنده با فناوری ساخت ۱۴ نانومتری کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. همچنین این گوشی به باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری و فناوری Smart Power 4.0 مجهز شده که این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد تا نگهداری شارژ گوشی را افزایش دهد.

huawei-seminar-2

بر اساس این گزارش، از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به پورت USB-C و حسگر اثر انگشت ۳D اشاره کرد که این حسگر با قابلیت آنلاک ۳۶۰ درجه، سریع‌تر و دقیق‌تر از گوشی‌های قبل خواهد بود.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: گوشی nova plus با رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه در رنگ‌های متنوع و زیبای پرستیژ طلایی، خاکستری تیتانیومی و میستیک نقره‌ای روانه بازار شده است.

پس از مدیر آموزش هواوی نوبت به حمید شاهرخ نیا، مدیر ارشد هواوی سرویس در ایران رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد، وی با اشاره به خدمات منحصربه‌فرد هواوی موبایل در ایران گفت: ما برای اولین بار در کشور، خدمات سراسری و یک‌پارچه گارانتی را توسط برند هواوی عرضه کردیم. این خدمات که برای تمام مردم ایران عرضه شده است، تمام گوشی‌هایی را شامل خواهد شد که برای بازار خاورمیانه ارایه شده و به همین خاطر توسط ما سرویس سراسری دریافت می‌کنند.

huawei-seminar-6

شاهرخ نیا البته به این مورد اشاره کرد که داشتن گوشی هواوی و یا حتی برچسب هواوی سرویس بر روی جعبه، سبب نخواهد شد که گوشی شامل این گارانتی می‌شود و بایستی IMEI دستگاه از طریق پیامک برای مرکز سرویس ارسال شده و صحت آن توسط خریدار، استعلام گردد.

در این مراسم، همچنین اعلام شد که در مرحله نخست گوشی هواوی نوا پلاس با توجه به شرایط بازار داخلی، در ایران عرضه می‌شود و به احتمال فراوان در آینده نزدیک، گوشی هواوی نوا هم ارایه خواهد شد. ضمن آنکه قیمت این مجصول در بازار ۱۱۵۰۰۰۰ تومان بوده و هدیه جالبی نیز توسط این شرکت به خریداران اعطا خواهد شد.

بنیامین دارمی در خلال این سمینار به این مورد نیز اشاره کرد که شرکت مدیاپردازش به جمع توزیع کنندگان کالای هواوی در کشور پیوسته و اظهار امیدواری کرد تا همکاری خوبی را با این شرکت داشته باشند.

huawei-seminar-3 huawei-seminar-4


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ال‌جی دو گوشی جدید و را معرفی کرد گجت نیوز…امروز ال‌جی از دو مدل جدید گوشی‌های هوشمند سری خود با نام های و رسما رونمایی کردتبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴ هم اکنون در بازار ایران …سرفیسپروهماکنوندرنظر شما در مورد این تبلت و قیمت آن در بازار ایران چیست ؟ چه نظری بدم خوبه عمو گجی؟فروشگاه و مجله اینترنتی پایانهریچارد یو، مدیرعامل کسب و کار لوازم الکترونیک مصرفی هواوی در سومین کنفرانس جهانی آموزش نصب برنامه روی ویندوز فون آی تی رادارمقالاتگوناگونآموزشسلام دوست عزیز تا آنجایی که اطلاع دارم در گوشی های ویندوز فونی برای نصب برنامه ها یا دانلود کنترل دوربین مدار … نرم افزاری قدرتمند و محبوب در زمینه ی کنترل دوربین های مدار بسته ی آی پی، دی گوش کنید ناسا امکان شنیدن صدای زمین از فضا را …گوش کنید ناسا امکان شنیدن صدای زمین از فضا را فراهم کرددانلود بازی ماشین سواری سر و … به فارسی سر و صدای جاده بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیک عالی در سبک بازی های نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب …مقالاتگوناگونآموزشنحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب برنامه و بک آپ از کامپیوتر ال‌جی دو گوشی جدید و را معرفی کرد گجت نیوز دارای یک صفحه‌ی ۵۳ اینچی ۷۲۰ است که از یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده و به صورت تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴ هم اکنون در بازار ایران قیمت سرفیسپروهماکنون نظر شما در مورد این تبلت و قیمت آن در بازار ایران چیست ؟ چه نظری بدم خوبه عمو گجی؟ فروشگاه و مجله اینترنتی پایانه ریچارد یو، مدیرعامل کسب و کار لوازم الکترونیک مصرفی هواوی در سومین کنفرانس جهانی اینترنت آموزش نصب برنامه روی ویندوز فون آی تی رادار … گوناگون آموزش سلام دوست عزیز تا آنجایی که اطلاع دارم در گوشی های ویندوز فونی برای نصب برنامه ها یا باید دانلود کنترل دوربین مدار بسته اندروید نرم افزاری قدرتمند و محبوب در زمینه ی کنترل دوربین های مدار بسته ی آی پی، دی وی آر گوش کنید ناسا امکان شنیدن صدای زمین از فضا را فراهم کرد گوش کنید ناسا امکان شنیدن صدای زمین از فضا را فراهم کرد دانلود بازی ماشین سواری سر و صدای جاده به فارسی سر و صدای جاده بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیک عالی در سبک بازی های مسابقات نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب برنامه و بک آپ … گوناگون آموزش نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب برنامه و بک آپ از کامپیوتر



لینک منبع :گوشی هواوی نوا پلاس به‌صورت رسمی در ایران عرضه شد

گوشی هواوی نوا پلاس به‌صورت رسمی در ایران عرضه شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../گوشی-هواوی-نوا-پلاس-به‌صورت-رسمی-در-ای/.html‎Cachedظهر امروز و در یک سمینار خبری که در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران و با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت هواوی برگزار گردید، ورود رسمی گوشی هواوی نوا پلاس با قیمت. گوشی هواوی نوا 2 پلاس در ایران به صورت رسمی معرفی شد + قیمت - جماران www.jamaran.ir/.../718815-گوشی-هواوی-نوا-پلاس-در-ایران-به-صورت-رسمی-معرفی-شد-قیمت‎Cached6 روز پیش ... گوشی هواوی نوا 2 پلاس در ایران به صورت رسمی معرفی شد + قیمت ... از آنجایی که عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای در بازارهای سراسر دنیا از حدود یک هفته ... هواوی نوا پلاس رونمایی شد - هفته نامه عصر ارتباط asreertebat.com/mobile/خبر-شماره-565 هفته گذشته هواوی به‌صورت رسمی از ورود جدیدترین محصول خود به بازار ایران خبر داد. ... گوشی‌ نوا پلاس به‌عنوان سری جدید و میان‌رده هواوی طی هفته آینده وارد ایران خواهد شد، ... آخرین اخبار هواوی نوا پلاس - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/هواوی-نوا-پلاس‎Cachedاولین نگاه به هواوی نوا ۲ پلاس ؛ تصاویر هندز آن گوشی زیبای هواوی را تماشا کنید · گجت نیوز ۱ روز ... شروع عرضه تلفن هوشمند nova 2 plus هوآوی از فردا در ایران · دیجیاتو ۳ روز ... گوشی هواوی نوا ۲ پلاس به صورت رسمی در ایران معرفی شد · آی تی رسان ۵ ... هواوی نوا ۲ پلاس در ایران رونمایی شد - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1396/05/22/nova-2-plus-unveiled/‎Cachedرسانه کلیک – شرکت هواوی به صورت رسمی طی یک مراسم در ۲۱ مرداد ماه از موبایل هوشمند ... طبق بررسی‌های معتبر انجام شده، گوشی هواوی نوا ۲ پلاس بعد از ۱۸ ماه استفاده همچنان ... رسانه کلیک – رئیس ارشد استودیوی بازی ساز گوریلا گیمز در خصوص عرضه ... گوشی هواوی نوا پلاس به صورت رسمی در ایران عرضه شد - وب سایت ... tnews.ir/آی-تی-رسان/1aa876246885.html‎Cachedظهر امروز و در یک سمینار خبری که در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران و با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت هواوی برگزار گردید، ورود رسمی گوشی هواوی نوا پلاس با قیمت ... گوشی هواوی نوا پلاس به صورت رسمی در ایران عرضه شد - آی تی رسان ... khabarfarsi.com/u/29899752 18 دسامبر 2016 ... گوشی هواوی نوا پلاس به صورت رسمی در ایران عرضه شد. ظهر امروز و در یک سمینار خبری که در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران و با حضور خبرنگاران و ... گوشی هواوی نوا Nova 2 پلاس در ایران رونمایی رسمی شد | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/08/.../گوشی-هواوی-نوا-nova-2-پلاس-در-ایران-رونمایی-ر/‎Cached13 آگوست 2017 ... هواوی نوا 2 پلاس در ایران به صورت رسمی معرفی شد. ... میان‌رده جدید شرکت در رنگ‌های آبی، سیاه و طلایی عرضه شده و فقط ۶٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد که ... گوشی هواوی نوا 2 پلاس به‌صورت رسمی در ایران معرفی شد chertbook.com/news/139022‎Cached13 آگوست 2017 ... گوشی هواوی نوا 2 پلاس به‌صورت رسمی در ایران معرفی شد ... شده، به همین علت است که همواره جدیدترین تکنولوژی‌ها را به مشتریانمان عرضه کرده‌ایم. گوشی هواوی نوا 2 پلاس در ایران به صورت رسمی معرفی شد + قیمت - قطره www.ghatreh.com/.../گوشی-هواوی-نوا-پلاس-ایران-صورت-رسمی-معرفی-قیمت‎Cached13 آگوست 2017 ... گوشی هواوی نوا 2 پلاس در ایران به صورت رسمی معرفی شد + قیمت ... از آنجایی که عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای در بازارهای سراسر دنیا از حدود یک هفته ...