مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد

[ad_1]

 

توصیه محققان؛

خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰

 

پرتقال

 

پرتقال

 

همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک پرتقال دارند.

به گزارش ستاره ها؛ مطالعات همواره نشان داده اند که آنتی اکسیدان ها شیوه ای برای پیشگیری یا کاهش علائم برخی بیماری ها هستند و همچنین با سم زدایی از بدن به حفظ انرژی بدن کمک می کنند.

ویتامین C آنتی اکسیدانی است که در مرکباتی نظیر پرتقال، لیموترش و لیموشیرین و همچنین پاپایا، آناناس، و انواع توت ها یافت می شود.
مشخص شده است مکمل ویتامین C موجب کاهش ریسک سکته، تسکین سرماخوردگی، حفاظت در مقابل کم کاری سیستم ایمنی، پیشگیری از بیماری های قلبی-عروقی، حفظ سلامت پوست و ایجاد پوستی بدون چین و چروک، و بهبود سلامت چشم ها می شود.
همچنین تحقیق محققان نشان می دهد که ویتامین C بر کاهش جذب چربی در بدن و پیشگیری از چاقی نیز تاثیر دارد.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رژیم غذایی که شما را نصف می کند زیباشو دات کامدر این‌جا چند غذا به شما معرفی می‌کنیم که نیمی از مشکل اضافه وزن شما را حل می‌کند کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در خوردن آب سرد بعد از غذا یعنی خوش آمدگفتن به سرطانشاید نوشیدن یک لیوان آب سرد بعد از غذا، بسیار لذت بخش است اما آب سرد مواد روغنی که در زردی طبیعی دوران نوزادی دانشنامه فرزندنوزادزردی به چه دلیل به وجود می آید؟ گلبول های قرمز خون نوزاد، اندکی پس از تولد، شروع به روش صحیح غذا خوردن زیتوناین نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا علل ناکافی بودن شیر مادر دانشنامه فرزندنوزادبرخی از مادران به دلیل کم شدن شیر شان، کودک خود را از شیر محروم می سازند و شیردهی را عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس مواد غذایی و مکمل ها در بارداریمواد غذایی و مکمل ها در بارداری همیشه اشتباهات مردم را ببخش نه به خاطر این که آنها بهترین زمان خوردن میوه چه زمانی است؟به یاد داشته باشید که میوه‌ها را بعد از خوردن غذا میل نکنید، کارشناسان تغذیه بر این تغذیه کودک از تغذیه کودک از ابتدای سالگی تا پایان سالگی درسنین تا سالگی به وزن کودک در هر سال رژیم غذایی که شما را نصف می کند زیباشو دات کام در این‌جا چند غذا به شما معرفی می‌کنیم که نیمی از مشکل اضافه وزن شما را حل می‌کند البته کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و خوردن آب سرد بعد از غذا یعنی خوش آمدگفتن به سرطان شاید نوشیدن یک لیوان آب سرد بعد از غذا، بسیار لذت بخش است اما آب سرد مواد روغنی که در آن لحظه زردی طبیعی دوران نوزادی دانشنامه فرزند نوزاد زردی به چه دلیل به وجود می آید؟ گلبول های قرمز خون نوزاد، اندکی پس از تولد، شروع به تجزیه شدن روش صحیح غذا خوردن زیتون این نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا از علل ناکافی بودن شیر مادر دانشنامه فرزند نوزاد برخی از مادران به دلیل کم شدن شیر شان، کودک خود را از شیر محروم می سازند و شیردهی را قطع می مواد غذایی و مکمل ها در بارداری مواد غذایی و مکمل ها در بارداری همیشه اشتباهات مردم را ببخش نه به خاطر این که آنها سزاوار عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس قیمت تغذیه کودک از ابتدای سالگی تا پایان سالگی درسنین تا سالگی به وزن کودک در هر سال به



لینک منبع :خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد

خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../خوردن-پرتقال-شما-را-از-بیماری-ها-دور-نگه-می-دارد‎Cached19 دسامبر 2016 ... همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک پرتقال ... خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد - عصر ایران www.asriran.com/.../خوردن-پرتقال-شما-را-از-بیماری-ها-دور-نگه-می-دارد‎Cachedخوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد. مشخص شده است مکمل ویتامین C موجب کاهش ریسک سکته، تسکین سرماخوردگی، حفاظت در مقابل کم کاری سیستم ... Images for خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد الف - خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد alef.ir/vdciqwa53t1arw2.cbct.html?425569‎Cached19 دسامبر 2016 ... همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک پرتقال ... خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد - صدای قزوین sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1205445.aspx 19 دسامبر 2016 ... همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک پرتقال ... خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد - تغذیه | IR24 | ای ار 24 ir24.news/پزشکی-و-سلامت/خوردن-پرتقال-شما-را-از-بیماری-ها-دور-نگ-2/ 19 دسامبر 2016 ... سلامت نیوز:همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه ... خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/.../خوردن-پرتقال-شما-را-از-بیماری-ها-دور-نگه-می-دارد/‎Cached19 دسامبر 2016 ... همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک پرتقال ... خوردن پرتقال شما را از این بیماری ها دور نگه می دارد | روزگاران roozegaran.com/1395/09/30/24084/24084/ 20 دسامبر 2016 ... همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک پرتقال ... خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد - تیتر امروز https://www.titreemroz.ir/.../خوردن-پرتقال-شما-را-از-بیماری-ها-دور-نگه-می-دارد 19 دسامبر 2016 ... خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد. به گزارش تیتر امروز، همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم ... خوردن پرتقال شما را از بیماری ها دور نگه می دارد - سلامانه www.salamaneh.com/.../خوردن-پرتقال-شما-را-از-بیماری-ها-دور-نگه-می-دارد 20 دسامبر 2016 ... سلامانه : همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک ...