مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می‌شوند

[ad_1]

در نسل جدید خودروها؛

خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می‌شوند

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
نسل جدید خودروها را می‌توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت آینه‌های آن را تنظیم کرد.

به گزارش مهر، در آینده نزدیک می‌توان از فناوری بیومتریک برای شخصی‌سازی داخل کابین خودروها نیز استفاده کرد.

در همین راستا شرکت کانتیننتال قصد دارد با ارائه چند ابزار بیومتریک علاوه بر هوشمندترکردن خودرو، امنیت آن را نیز افزایش دهد.

این شرکت دکمه استارتی برای خودرو طراحی کرده که با اثر انگشت روشن می‌شود. فرد می‌تواند بدون استفاده از کلید وارد خودرو شود و فقط با فشار دادن انگشت خود روی کلید استارت، خودرو روشن می‌شود.

به این ترتیب نه تنها دزدیدن خودرو مشکل‌تر می‌شود بلکه نوجوانان و کودکان خانواده نیز نمی‌توانند بدون اجازه از خودرو استفاده کنند.

همچنین در داخل کابین از دوربین با قابلیت شناسایی صورت استفاده می‌شود. با استفاده از این قابلیت حرکت دادن آینه‌ها، وضعیت نشستن، کنترل دمای داخل کابین و حتی کانال رادیو نیز به محض نشستن فرد مورد نظر در خودرو با توجه به ترجیحات او تنظیم می‌شود.

به نظر می‌رسد تسلا نیز تصمیم دارد این طرح مفهومی را در مدل S به کار بگیرد. به این ترتیب رانندگان می‌توانند پروفایل‌های خود را در سیستم اطلاعات ذخیره کنند. این فناوری در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ نیز عرضه خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ماسک طبیعی برای روشن شدن پوستراحل بسیار ساده برای سفید کردن پوست به صورت طبیعی وجود دارد صورت خود را با ملایمت با پول نیوز فرض کنیم که یک شبه تمام میلیون خودروی موجود در ایران را با بهترین و استانداردترین خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریانتشار تیزر مدل جدید مرسدس بنز کلاس کوپه پیروزی سیچوان و جیلین با درخشش بازیکنان سلام خوزستان شهیار میر خشتی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد واژگونی مینی بوس در ساعت فان وسرگرمیمتن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام الهی الهی خوشی هم قدم باشه با تو الهی که چشمام نبینه مقایسه گلکسی نوت با گلکسی نوت ؛ کدام‌یک را …مقدمه سامسونگ در دوم ماه آگوست سال به طور رسمی نسل ششم سری فبلت‌های گلکسی نوت برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی اولین چراغ های هوشمند خیابان که با قدم های انسان روشن می شوند نورپردازی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟عیب یابی و تعمیر خودرو آرشیو …سلام هنگامی که ماشین را روشن میکنم یه صدایی شبیه قر قر آب از سمت موتور میاد خصوصا اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… ماسک طبیعی برای روشن شدن پوست راحل بسیار ساده برای سفید کردن پوست به صورت طبیعی وجود دارد صورت خود را با ملایمت با صابون پول نیوز فرض کنیم که یک شبه تمام میلیون خودروی موجود در ایران را با بهترین و استانداردترین خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری انتشار تیزر مدل جدید مرسدس بنز کلاس کوپه پیروزی سیچوان و جیلین با درخشش بازیکنان ایرانی سلام خوزستان شهیار میر خشتی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد واژگونی مینی بوس در ساعت امروز فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی مقایسه گلکسی نوت با گلکسی نوت ؛ کدام‌یک را بخریم؟ شبکه مقدمه سامسونگ در دوم ماه آگوست سال به طور رسمی نسل ششم سری فبلت‌های گلکسی نوت خود برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مبحث صفحات جانبی اولین چراغ های هوشمند خیابان که با قدم های انسان روشن می شوند نورپردازی زیبای برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات یکسوساز قوسی صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟ اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می‌شوند

خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../خودروهای-آینده-با-اثر-انگشت-روشن-می-شوند‎Cached17 دسامبر 2016 ... نسل جدید خودروها را می توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت آینه های آن را تنظیم کرد. خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می‌شوند - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/355808/Science/Hi-Tech‎Cached18 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: نسل جدید خودروها را می‌توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت آینه‌های آن را تنظیم کرد. عصر خودرو - خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند www.asrekhodro.com/.../خودروهای-آینده-با-اثر-انگشت-روشن-می-شوند‎Cached17 دسامبر 2016 ... عصر خودرو- نسل جدید خودروها را می توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت آینه های آن را تنظیم کرد. الف - خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند alef.ir/vdcjiiexxuqe88z.fsfu.html?425254‎Cached18 دسامبر 2016 ... نسل جدید خودروها را می توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت ... خبرگزاری مهر به نقل از نیو اطلس، در آینده نزدیک می توان از فناوری ... خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می‌شوند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/18/1580191‎Cached18 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: نسل جدید خودروها را می‌توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت آینه‌های آن را تنظیم کرد. خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند www.24khabar.com/.../خودروهای-آینده-با-اثر-انگشت-روشن-Ù…ÛŒ-شوند/ 17 دسامبر 2016 ... به نقل از نیو اطلس، در آینده نزدیک می توان از فناوری بیومتریک برای ... نسل جدید خودروها را می توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت ... خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../خودروهای-آینده-با-اثر-انگشت-روشن-می-شوند/ 17 دسامبر 2016 ... به نقل از نیو اطلس، در آینده نزدیک می توان از فناوری بیومتریک برای ... نسل جدید خودروها را می توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت ... خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/.../خودروهای-آینده-با-اثر-انگشت-روشن-می-شوند 17 دسامبر 2016 ... این شرکت دکمه استارتی برای خودرو طراحی کرده که با اثر انگشت روشن می شود . فرد می تواند بدون استفاده از کلید وارد خودرو شود و فقط با فشار دادن ... خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند mail.irsanat.com/index1.php?...اخبار%20علمی...خودروهای%20آینده%20با%20اثر%20انگشت%20روشن%20می%20شوند... به گزارش مهر به نقل از نیو اطلس، در آینده نزدیک می توان از فناوری بیومتریک برای ... این شرکت دکمه استارتی برای خودرو طراحی کرده که با اثر انگشت روشن می شود . آخرین خبر |خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند akharinkhabar.ir/cars/3154645 17 دسامبر 2016 ... عصر خودرو/ نسل جدید خودروها را می توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت آینه های آن را تنظیم کرد.در آینده نزدیک می توان از فناوری ...