مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد

[ad_1]

شواهد حاکی از آن هستند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

هرچه به ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی و مراسم نینتندو برای کنسول نینتندو سوییچ نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی حول این کنسول هیبریدی که در ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی عرضه می‌شود، بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.

یکی از نکاتی که خیلی از طرفداران دوست دارند هرچه زودتر متوجه آن شوند، پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی است. حال در جدیدترین اخبار منتشرشده حول این کنسول، گروهی از کاربران با بررسی یک سری از پتنت‌های موجود متوجه نکاتی در مورد پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی شده‌اند.

طبق بررسی پتنت مورد نظر، کنسول نینتندو سوییچ دارای یک وسیله جانبی به شکل هدست است که روی سر گذاشته می‌شود و می‌توان با قرار دادن کنسول در آن، تجربه‌ای واقعیت مجازی از بازی‌ها به دست آورد. تصویر این پتنت را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

پتنت سوییچ


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد شواهد حاکی از آن هستند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کردنینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد نینتندو سوییچ احتمالا از احتمال پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازیاحتمال پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی احتمال پشتیبانی خواهد بود پتنتی برای کنسول نینتندو سوییچ که به احتمال پشتیبانی از پتنتیبرایکنسولپتنتی برای کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی از واقعیت مجازی احتمالاً احتمال پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی احتمال پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی پشتیبانی نینتندو سوییچ خواهد احتمال پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی … سوییج از واقعیت مجازی پشتیبانی می شوند، پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت پتنتی برای کنسول نینتندو سوییچ که به احتمال پشتیبانی از پشتیبانی سوییچ از واقعیت پشتیبانی از واقعیت مجازی نینتندو احتمالا کمی از پتنتی برای کنسول نینتندو سوییچ که به احتمال پشتیبانی از پتنتیبرایکنسول پشتیبانی از واقعیت مجازی های واقعیت مجازی استفاده کرد نینتندو سوییچ از پتنتی برای کنسول نینتندو سوییچ که به احتمال پشتیبانی از اخبار روز تبلت و گوشی نینتندو سوییچ که به احتمال پشتیبانی از واقعیت مجازی واقعیت مجازی استفاده کرد پتنتی برای کنسول نینتندو سوییچ که به احتمال پشتیبانی از اخبار فناوری و پژوهش نینتندو سوییچ های واقعیت مجازی استفاده کرد پشتیبانی از واقعیت مجازی دنیای فناوری صفحه زومیت در هشتمین قسمت از نبرد کاراکترهای زومجی، لینک از سری زلدا در برابر نماد بازی فال‌اوت یعنی بهترین بازی‌های سال زومجی حتما بخوانید جزئیات جدید از داستان و شخصیت های توسعه دهنده پلی تصاویر جدیدی از گوشی هواوی میت فاش شد زومیت کمپانی هواوی از گوشی میت در نوامبر سال گذشته رونمایی کرد این دستگاه دارای نمایشگر ۶ اینچی آموزش کامل اینستاگرام فارنت تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی قطار وبگردی لذت سفر در دنیای مجازی دانلود ۵ مشکل رایج گلکسی نوت سامسونگ و راه‌حل برطرف کردن آنها همانند آنچه پیش از این در گلکسی سامسونگ مشاهده کرده بودیم، این شرکت با رونمایی از نوت نیز سرگرمی زیر ذره‌بین زومجی هفته‌نامه هفته نامه ویدیویی ۳۳ از نبرد کاراکترهای زومجی تا شنبه آذر



لینک منبع :نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد

نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/19/149783/nintendo-switch-vr/‎Cached19 دسامبر 2016 ... شواهد جدید بدست آمده نشان از این دارند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد. نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد | روزنامه ... kasbokarnews.ir/.../نینتندو-سوییچ-احتمالا-از-واقعیت-مجازی-پشتیبانی-خواهد-کرد/ 19 دسامبر 2016 ... شواهد حاکی از آن هستند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد. نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد - تکنومون technomon.com/.../نینتندو-سوییچ-احتمالا-از-واقعیت-مجازی-پشتیبانی-خواهد-کرد‎Cached19 دسامبر 2016 ... شواهد جدید بدست آمده نشان از این دارند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد. - نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد - خـانه i-sel.ir/blog/نینتندو-سوییچ-احتمالا-از-واقعیت-مجازی/ n شواهد حاکی از آن هستند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد. \n\n هرچه به ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی و مراسم نینتندو برای . نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد | سایت ... 4min.ml/نینتندو-سوییچ-احتمالا-از-واقعیت-مجازی/ 19 دسامبر 2016 ... مترجم فارسی به انگلیسی آنلاین , مترجم متن فارسی به انگلیسی آنلاین ترجمه ی سایت , ترجمه سایت . مترجم انگلیسی به فارسی | ترجمه ی زبان ... نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد - تاچ تک touchtech.ir/.../161-نینتندو-سوییچ-احتمالا-از-واقعیت-مجازی-پشتیبانی-خواهد-کرد.html 19 دسامبر 2016 ... شواهد حاکی از آن هستند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد. هرچه به ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی و مراسم ... نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد - اخبار تاپ akhbartop.com/171197/‎Cachedهرچه به ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی و مراسم نینتندو برای کنسول نینتندو سوییچ نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی حول این کنسول هیبریدی که در ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی عرضه ... نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد - قطره www.ghatreh.com/.../نینتندو-سوییچ-احتمالا-واقعیت-مجازی-پشتیبانی-خواهد-کرد‎Cachedنینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد. شواهد حاکی از آن هستند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد ... نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد | گلپونه ... golpune.ir/2016/12/نینتندو-سوییچ-احتمالا-از-واقعیت-مجازی/ 19 دسامبر 2016 ... نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد. طبق بررسی پتنت مورد نظر، کنسول نینتندو سوییچ دارای یک وسیله جانبی به شکل ... نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد - خبر زنده khabarezendeh.com/.../نینتندو-سوییچ-احتمالا-از-واقعیت-مجازی-پشتیبانی-خواهد-کرد-2334132.html هرچه به ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی و مراسم نینتندو برای کنسول نینتندو سوییچ نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی حول این کنسول هیبریدی که در ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی عرضه ...