مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماموریت غیرممکن گردشگری

[ad_1]

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰

ماموریت غیرممکن گردشگری

تین‌نیوز| «قرار بود ۲۵ هزار میلیارد تومان طبق سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، در زیرساخت گردشگری هزینه شود و شرایطی فراهم شود که تا سال ۱۴۰۴ به ۲۰ میلیون گردشگر خارجی دست یابیم، اما حالا کمتر از ۱۰ سال تا پایان آن برنامه مانده و ما فقط پنج و نیم میلیون گردشگر جذب کرده‌ایم.»
 
مهدی جهانگیری، نایب‌رییس اتاق بازرگانی تهران که یکی از کارآفرینان صنعت گردشگری به شمار می‌آید بر این باور است که معضلات صنعت گردشگری به حدی بزرگ شده که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تنهایی نمی‌تواند از پس آن‌ها برآید و آن‌ معضلات را که حالا بزرگترین چالش این صنعت شده‌اند، رفع کند.

او این معضلات را به بخش‌های حمل و نقل، جاده، بهداشت و اقامت مربوط دانست و تاکید کرد: برای توسعه گردشگری باید دستگاه‌های مربوط را به خدمت گرفت تا به آن اهدافی که در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ترسیم شده است، برسیم.

جهانگیری در پاسخ به این پرسش که از زمان آغاز سند چشم‌انداز ۲۰ ساله تا کنون چه بدقولی و یا بدتعهدی نسبت به این برنامه شده است؟ گفت: من درباره بدتعهدی‌ها حرفی نزده‌ام. بدقولی هم از جانب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نبوده، فقط تاکیدم بر این است؛ در طرح اولیه گردشگری و زمانی که استراتژی این صنعت نوشته شد، پیش‌بینی شده بود ۲۵ هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های گردشگری هزینه شود و شرایطی را فراهم آورند که به ۲۰ میلیون گردشگر برسیم، درحالی‌که تعداد گردشگران ورودی ما امروز که کمتر از ۱۰ سال تا پایان برنامه مانده، پنج و نیم میلیون نفر است.

وی افزود: بیشتر از ۱۰ سال از آغاز آن برنامه می‌گذرد و کمتر از ۱۰ سال دیگر تا پایان آن باقی مانده، این میان در برنامه‌ی ششم تاکید شده تعداد کنونی گردشگران باید پنج برابر شود، طبیعی است که غیر ممکن است. سیاست‌های ابلاغی این حوزه از سوی بالاترین مقام کشورمان ابلاغ شده، اما باید زیرساخت فراهم شود. برای این کار لازم است مساله فرابخشی بودنِ گردشگری رفع ابهام شود.

پیش از او نیز اردشیر اروجی ـ کارشناس آمار و برنامه‌ریزیِ میراث فرهنگی و گردشگری ـ درباره‌ی عقب ماندن صنعت گردشگری از چشم‌انداز ۲۰ ساله هشدار داده و گفته بود: ۱۹ درصد از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله توسعه گردشگری عقب هستیم.

مسعود سلطانی‌فر ـ رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ـ‌ نیز  بارها درباره‌ی عقب ماندگی صنعت گردشگری، سخن گفته و بر ارزیابی های کارشناسان و فعالان اقتصادی گردشگری صحه گذاشته بود.


جهانگیری  به سرخوردگی سرمایه‌گذاران گردشگری نیز اشاره کرد و درباره سنگ‌اندازی‌های شهرداری تهران، اظهار کرد: فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران، دو دوتا را چهارتا می‌دانند و نمی‌خواهند درگیر حواشی شوند.

آن‌ها وقتی می‌خواهند در پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کنند با عوارض و گیرهای شهرداری مواجه می‌شوند که تنها نتیجه‌اش، این است که پروژه از حالت اقتصادی خارج شود و هیچ سرمایه‌گذاریِ گردشگری در تهران به نتیجه نرسد.

کد خبر : 113429

منبع : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها : گردشگری، مهدی جهانگیری، فعالان اقتصادی گردشگری


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کارگروهی چیست و چطور می‌شود با یک کارگروهی به …ثبت نام کلاس های تخصصی شهرسازی شروع شد جهت استفاده از مطالب سایت عضو شوید اپلیکیشن دیدنی های برزیل، مناطق دیدنی کشور برزیلدیدنی های برزیلبرزیلمناطق دیدنی برزیلجاذبه های گردشگری برزیلمراکز گردشگری برزیل گزارش فارس از شهدای سوانح هوایی نهاجا در سالهای اخیر …خلبان علی‌رغم وقوع سانحه برای جنگنده، ایجکت نکرد تا هواپیما را از منطقه مسکونی دور رابطه‌جنسی با همسرتان وقتی که بچه‌ها در خانه …رابطه‌جنسی با همسرتان وقتی که بچه‌ها در خانه هستند؟زندگی جنسی شما و همسرتان وقتی مناطق آزاد تجاری ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمناطقآزادتجاریاهداف ماده ۱ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاریصنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب مجلس اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی دانلود مستند ها و برنامه های شبکه من و تو با لینک مستقیم و دوبله فارسی قاچاقچیانی که زنان ایزدی را از چنگال داعش نجات می‌دهند ……حلو از حدود مرد می‌گوید که پس از هجوم داعش به روستای آنها سوزانده یا زنده به گور زیباترین مدل موی دنیا مال این خانم مشهور است عکسدر تحقیقی که اخیراً در بریتانیا انجام شده، مشخص شده که موهای بلند و مواج شریل کول بیش بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدندحبس ابد برای ازدواج با دختر ساله و زن دیگر عکس سال انتظار برای رفتن به این کارگروهی چیست و چطور می‌شود با یک کارگروهی به موفقیت رسید؟ این مقاله را مناسب این قسمت دانستم دیوید گروزِن‌میر ترجمه فرخنده ملکی‌فر کارگروهی دیدنی های برزیل، مناطق دیدنی کشور برزیل دیدنی های برزیلبرزیلمناطق دیدنی برزیلجاذبه های گردشگری برزیلمراکز گردشگری برزیلاماکن مناطق آزاد تجاری ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مناطقآزاد اهداف ماده ۱ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاریصنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب مجلس شورای گزارش فارس از شهدای سوانح هوایی نهاجا در سالهای اخیر عقاب‌های گزارش فارس از شهدای سوانح هوایی نهاجا در سالهای اخیر عقاب‌های ایران که در گمنامی پرکشیدند رابطه‌جنسی با همسرتان وقتی که بچه‌ها در خانه هستند؟ رابطه‌جنسی با همسرتان وقتی که بچه‌ها در خانه هستند؟زندگی جنسی شما و همسرتان وقتی بچه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری دانلود مستند ها و برنامه های شبکه من و تو با لینک مستقیم و دوبله فارسی قاچاقچیانی که زنان ایزدی را از چنگال داعش نجات می‌دهند عکس حلو از حدود مرد می‌گوید که پس از هجوم داعش به روستای آنها سوزانده یا زنده به گور شدند تا زیباترین مدل موی دنیا مال این خانم مشهور است عکس در تحقیقی که اخیراً در بریتانیا انجام شده، مشخص شده که موهای بلند و مواج شریل کول بیش از هر بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند حبس ابد برای ازدواج با دختر ساله و زن دیگر عکس سال انتظار برای رفتن به این رستوران لونی خرگوشه در ماموریت غیرممکن ماموریت غیرممکن



لینک منبع :ماموریت غیرممکن گردشگری

ماموریت غیرممکن گردشگری - ایسنا www.isna.ir/news/95092817472/ماموریت-غیرممکن-گردشگری‎Cached19 دسامبر 2016 ... قرار بود ۲۵ هزار میلیارد تومان طبق سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، در زیرساخت گردشگری هزینه شود و شرایطی فراهم شود که تا سال ۱۴۰۴ به ۲۰ میلیون گردشگر ... ماموریت غیرممکن گردشگری - فرارو fararu.com/fa/news/299493/ماموریت-غیرممکن-گردشگری‎Cached19 دسامبر 2016 ... ماموریت غیرممکن گردشگری. «قرار بود ۲۵ هزار میلیارد تومان طبق سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، در زیرساخت گردشگری هزینه شود و شرایطی فراهم شود که تا ... ماموریت غیرممکن در گردشگری ایران - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/newspreview/2233140832559006949 یکی دو روز گذشته اصفهان شاهد برگزاری یکی از رویدادهای مهم گردشگری کشور در سال‌های اخیر بود. کارشناسان داخلی و خارجی در این شهر خلاق جهان گرد هم آمده بودند تا راهی ... ماموریت غیرممکن گردشگری | فرارو | خبروان khabarone.ir/news/5384723/ماموریت-غیرممکن-گردشگری 19 دسامبر 2016 ... ماموریت غیرممکن گردشگری. «قرار بود 25 هزار میلیارد تومان طبق سند چشم‌انداز 20 ساله، در زیرساخت گردشگری هزینه شود و شرایطی فراهم شود که تا ... [PDF] ماموریت غیرممکن گردشگری homepage.abrarnews.com/pdf/files/archive/30-9-95/a8.pdf‎Cached6 نوامبر 2015 ... ماموریت غیرممکن گردشگری. »قرار بود ۲۵ هزار میلیارد تومان طبق سند. چشم انداز ۲۰ ساله، در زیرساخت گردشگری. هزینه شود و شرایطی فراهم شود که تا ... ماموریت غیرممکن گردشگری برای سند چشم انداز ۲۰ ساله - تی نیوز tnews.ir/news/92ad76275029.html 19 دسامبر 2016 ... قرار بود ۲۵ هزار میلیارد تومان طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله، در زیرساخت گردشگری هزینه شود و شرایطی فراهم شود که تا سال ۱۴۰۴ به ۲۰ میلیون گردشگر ... بارسلونا - دله آلی؛ ماموریت غیرممکن؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../بارسلونا-دله-آلی-ماموریت-غیرممکن‎Cached1 روز پیش ... بارسلونا کار دشواری برای جذب دله آلی، ستاره انگلیسی و جوان تاتنهام در تابستان امسال دارد. کارگردان ماموریت غیرممکن برای تلویزیون فیلم می‌سازد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../کارگردان-ماموریت-غیرممکن-برای-تلویزیون-فیلم-می‌سازد‎Cached22 ساعت قبل ... گردشگری ... کارگردان ماموریت غیرممکن برای تلویزیون فیلم می‌سازد ... کارگردان « ماموریت غیرممکن» نیز در این باره گفت: هیثر و من از این که خلاصه ... European Tourism Planning and Organisation Systems: The EU Member ... - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1845414330 Carlos Costa, Emese Panyik, Dimitrios Buhalis - ‎2014 - Business & Economics Tourism. in. Bulgaria: Between. 'Mission. Impossible'. and. New. Hope. 7. Stanislav Ivanov and Miroslava Dimitrova Introduction With an area of 111,000 km2 ...Halting Sexual Exploitation of Children in Tourism, Mission Impossible www.other-news.info/.../halting-sexual-exploitation-of-children-in-tourism-mission-impossible/‎CachedJul 18, 2017 ... By Baher Kamal. ROME, Jul 18 2017 (IPS) – While the business sector jumps for joy as the number of tourists grew in 2016 for the seventh ...