مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پاسخ مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت

[ad_1]

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: با ارائه مجوز به شرکت‌های FCP اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط‌های جدید تلفن ثابت را برعهده ندارد.

به گزارش صبحانه، رسول سراییان ، در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده‌اند و برنامه مخابرات برای حل این مشکل، اظهار کرد: در حوزه تلفن ثابت اکنون با ایجاد ۱۷ شرکت FCP دیگر تنها مخابرات مسوولیت تامین تلفن ثابت را برعهده نداشته و مانند تلفن همراه که می‌توان سیم‌کارت آن را از سوی سه اپراتور دریافت کرد، در خصوص تلفن ثابت نیز مردم می‌توانند از این شرکت‌ها خرید داشته باشند.
پاسخ مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت
وی ادامه داد: البته با این وجود ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود بتوانیم نیازهای مردم را پاسخ‌ داده و برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار کرد: در هر صورت در برنامه ره‌نگاشت پنج ساله مشتری برای شرکت مخابرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تلاش داریم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که رضایت مشتری و پاسخ‌گویی به نیازهای او در اولویت قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس به طور دائم وضعیت خدمات خود را رصد کرده و اشکالات موجود برطرف می‌کنیم البته در این زمینه با توجه به گستردگی شبکه مخابرات در سراسر کشور طبیعتا شرایط یک نواختی وجود ندارد.

طی سال‌های اخیر واگذاری خطوط تلفن ثابت با دشواری‌های متعدد همراه شده و در مناطق مختلف تهران و کشور گاهی مردم برای خرید یک خط تلفن ثابت مدت‌ها در انتظار می‌مانند.

 این در حالی است که وزارت ارتباطات با تصویب تعرفه‌های جدید شرایطی فراهم کرده است که قیمت هر خط تلفن ثابت از ۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. بدین ترتیب مشترکان برای خرید خط تلفن ثابت ابتدا ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کرده و پس از آن مابقی مبلغ را در اقساط ۳۶ ماهه بر روی قبض‌های تلفن خود پرداخت می‌کنند.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رایگان تلفن ثابت خود را دایورت کنید فرهنگ نیوزبه گزارش فرهنگ نیوز، مخابرات برخی از خدمات جدید خود را به صورت رایگان در اختیار پیش شماره تلفن مناطق تهران پایگاه اطلاع رسانی رجالاریجانی هیچکس به اندازه من لنگ کفش و مُهر نخورد حکایت شب‌زنده‌داری چند بازیکن در الف مشایی کنار رفت متن نامه استعفای مشایی به …مشایی کنار رفت متن نامه استعفای مشایی به احمدی‌نژاد، پاسخ رییس جمهور و نامه رییس ازدواج موقت به روش تلگرامی سیتناازدواج موقت برای مردان شرایط خاصی ندارد به جز داشتن توان مالی تقریبا شرط دیگری وجود الف سه نکته مهم در سخنان امروز رهبریدولت قبلی نیز به دنبال مذاکره با آمریکا بود پس دیگر به عنوان نماد مقاومت عکس احمدی دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شد؛ …دونالدترامپچهلوبر همین اساس انتخاب ترامپ به عنوان نه به کل سیستم سیاسی آمریکا قلمداد شده و اگر چنین هشدار کردهای ترکیه به اردوغان جدیدترین اخبار …هشدارکردهایترکیهبهبروزرسانی در ساعت ۱۳۱ دیلی صباح به نقل از وزیر دادگستری اینها از گروه گولن دستور می آشنایی با ایران باس؛ ماهواره جدید ایرانی با …آشناییباایراندر این ماهواره دوربینی نصب شده که می‌تواند تصاویر با کیفیت بهتر از متر تهیه کند و پارسی نیوزخبرآنلاین زمانی که ما از دلایل عقب ماندگی سخن می گوییم، بیشتر به کلیات سیاسی و سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانکدخدایی با اشاره به اینکه در فرصت باقی مانده تا انتخابات بعید است قانون جامع انتخابات رایگان تلفن ثابت خود را دایورت کنید فرهنگ نیوز در این مطلب به معرفی و آموزش نحوه استفاده از خدمات رایگان مخابرات، از جمله دایورت کردن تلفن پیش شماره تلفن مناطق تهران پایگاه اطلاع رسانی رجا تشکل های دانشجویی خطاب به روحانی شما رئیس جمهور خوبی نبودید، چون فقط منافع دولتتان را به الف مشایی کنار رفت متن نامه استعفای مشایی به احمدی‌نژاد مشایی کنار رفت متن نامه استعفای مشایی به احمدی‌نژاد، پاسخ رییس جمهور و نامه رییس جمهور به ازدواج موقت به روش تلگرامی سیتنا ازدواج موقت برای مردان شرایط خاصی ندارد به جز داشتن توان مالی تقریبا شرط دیگری وجود ندارد الف سه نکته مهم در سخنان امروز رهبری دولت قبلی نیز به دنبال مذاکره با آمریکا بود پس دیگر به عنوان نماد مقاومت عکس احمدی نژاد را دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شد؛ ترامپ دونالدترامپ بر همین اساس انتخاب ترامپ به عنوان «نه» به کل سیستم سیاسی آمریکا قلمداد شده و اگر چنین باشد هشدار کردهای ترکیه به اردوغان جدیدترین اخبار کودتای ترکیه هشدارکردهایترکیه چیکار کنیم امسال سرما نخوریم؟ آیا هنوز به منصوریان علاقه مند به نمایش، امیدی هست؟ آشنایی با «ایران باس»؛ ماهواره جدید ایرانی با تکنولوژی همسطح آشناییبا در این ماهواره دوربینی نصب شده که می‌تواند تصاویر با کیفیت بهتر از متر تهیه کند و در عین پارسی نیوز پایگاه بزرگ و پیشرفته خبری «خبرگزاری فارس» تغییر واحد پولی از ریال به تومان بازی سرگرم سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان کدخدایی با اشاره به اینکه در فرصت باقی مانده تا انتخابات بعید است قانون جامع انتخابات به



لینک منبع :پاسخ مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت

پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت - ایسنا www.isna.ir/news/.../پاسخ-مدیر-عامل-مخابرات-به-منتقدان-فروش-تلفن-ثابت 18 دسامبر 2016 ... مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: با ارائه مجوز به شرکت‌های FCP اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط‌های جدید تلفن ثابت را برعهده ... پاسخ به منتقدان فروش تلفن ثابت - مخابرات ما https://mokhaberatema.com/?p=70976‎Cached18 دسامبر 2016 ... مخابرات ما (محمد – ایسنا) – مدیر عامل مخابرات ایران، در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده‌اند و برنامه مخابرات برای ... پاسخ مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../پاسخ-مخابرات-به-منتقدان-فروش-تلفن-ثابت/6225530 به گزارش صبحانه، رسول سراییان ، در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده اند و برنامه مخابرات برای حل این مشکل، اظهار کرد: در حوزه ... پاسخ مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت www.itmen.ir/index.aspx?pid=99&articleId=197956 20 دسامبر 2016 ... ایسنا- رسول سراییان در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده اند و برنامه مخابرات برای حل این مشکل، اظهار کرد: در ... پاسخ مدیرعامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/19/1580294 19 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با ارائه مجوز به شرکت‌های FCP اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط‌های جدید تلفن ثابت را برعهده ... پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت - بتانیوز https://betanews.ir/.../پاسخ-مدیر-عامل-مخابرات-به-منتقدان-فروش-تلفن-ثابت/ 19 دسامبر 2016 ... ایتنا مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با ارائه مجوز به شرکت های fcp اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط های جدید تلفن ثابت را برعهده ندارد به... پاسخ مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت - مفیدستان - ابتدا mofidestan.ir/پاسخ-مخابرات-به-منتقدان-فروش-تلفن-ثابت/ 19 دسامبر 2016 ... به گزارش صبحانه، رسول سراییان ، در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده‌اند و برنامه مخابرات برای حل این مشکل، ... پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت | دورنگر | اخبار ... doornegar.com/پاسخ-مدیر-عامل-مخابرات-به-منتقدان-فروش/‎Cached19 دسامبر 2016 ... به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، رسول سراییان در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده اند و برنامه مخابرات برای ... پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت - تصنا tasna.ir/.../پاسخ-مدیر-عامل-مخابرات-به-منتقدان-فروش-تلفن-ثابت.html‎Cached18 دسامبر 2016 ... ثابت تلفن فروش منتقدان به مخابرات عامل مدیر پاسخ. پاسخ مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت - عنوان multi-track.onvan.xyz/.../پاسخ+مخابرات+به+منتقدان+فروش+تلفن+ثابت‎Cached3 آگوست 2017 ... ارسال اس ام اس با شماره تلفن ثابت تهران – در پنل آریا پیامکارسال شده توسط:آریا پیامک درمطالب پیامکی 23 نوامبر 2016دیدگاه ها برای ارسال اس ام اس ...