مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند

[ad_1]
تین‌نیوز| معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ابراز امیدواری کرد که برای نوروز 96 از بسترهای ICT در خدمات سفر، معرفی جاذبه‌های گردشگری و ایجاد انگیزه برای مردم در دیدن مکان‌های جدید استفاده شود.

مرتضی رحمانی موحد در حاشیه نمایشگاه الکامپ در این باره گفت: «در ادامه برنامه‌ریزی‌هایی که برای ارتقای خدمات در حوزه گردشگری با استفاده از فناوری IT یا ICT داریم، چند ماه قبل در ستاد هماهنگی خدمات سفر مصوب شد که سامانه‌ای تحت عنوان سامانه ملی خدمات سفر و گردشگری راه‌اندازی شود تا بتوانیم دستگاه‌های اصلی که اکنون برای دادن اطلاعات و خدمات مورد نیاز به مسافران در طول سفر خدمت‌رسان هستند را به هم مرتبط کنند. مقدمات این مساله برای فاز اجرایی در حال انجام است.»
 

او یادآور شد: «برنامه‌ داریم خدمات مربوط به سامانه 141، صبا، متا و... را تحت عنوان یک سامانه واحد به هم مرتبط کنیم تا مسافران بتوانند از طریق سامانه ملی خدمات سفر و گردشگری به همه اطلاعات و نیازمندی‌های خود دست پیدا کنند.»

این مقام مسوول درباره استفاده از وای‌فای در نقاط پرتردد و پرحجم گردشگری نیز تصریح کرد: «با شرکت‌های بزرگی که در حوزه اینترنت و خدمات الکترونیک فعال هستند، در حال همکاری هستیم تا شرایطی فراهم شود که با استفاده از زیرساخت‌های این شرکت‌ها، خدمات و اطلاعات مورد نیاز در اختیار گردشگران خارجی قرار گیرد.»

به گفته او، در مرحله اول، این خدمات به زبان فارسی و در مرحله دوم برای گردشگران خارجی و به زبان انگلیسی اجرا می‌شود. به این ترتیب شرایطی فراهم خواهد شد که گردشگر از طریق تلفن همراه هوشمند خود بتواند به جاذبه‌ها و محورهای مهم گردشگری دست پیدا کند.

رحمانی‌موحد درباره برنامه‌های معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در زمینه الکترونیکی خاطرنشان کرد: «برنامه ‌داریم خدمات متنوعی از طریق ICT در اختیار مسافران خارجی قرار دهیم. به عنوان مثال کاری کنیم که وقتی توریستی از سیم‌کارت‌های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و... استفاده می‌کند به صورت خودکار به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا ‌کند.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولهتل لیون استانبول هتل لیون استانبول هتلی چهار ستاره است که دارای اتاق بزرگ است که تور ارمنستانتورهای لحظه آخری ارمنستان زمستان …تور ارمنستان تور ارمنستان پاییز آذر تور ارمنستان هتل پاییز تور ارمنستان انواع پرده بکارت واژن عکس کس عکس کوسانواعپردهبکارتتصاویرهمه چیز در مورد پرده بکارت به نقل از بیتوته معنای پرده بکارت چیست؟ پرده بکارت ، غشاء لپ تاپ ارزان و کارآمدتصویرلپ تاپ های ارزان و در عین حال کارآمد به لپ تاپ های دانشجویی معروف اند و البته این بدان چگونه یک ام پی تری پلیر مناسب بخریم؟مگر خرید هم نیاز به راهنما دارد؟ هنگام خرید که فرا برسد متوجه میشوید که ماجرا تور دبیقیمت تورهای لحظه آخری دبی آذر پاییز دی دوبیپایگاه جامع گردشگری دبی و تور دبی معرفی منتخب تورهای دبی و خدمات گردشگری در دبی از دختری که چشم برزخی دارد عکسدختریکهچشمبرزخیداردودختری که چشم برزخی دارد و چهره واقعی افراد را می بیند عکس یک طلبه وقتی وارد مدرسه پول نیوز گفتنی است قطارهای مَگلِو گونه‌ای از قطارها هستند که بطور شناور در هوا در فاصله کمی از تور تایلندقیمت تورهای تایلند آذر پاییزدی تور تایلند تور تایلند لحظه آخری تور تایلند آذر پاییز دی توصیه های لازم برای تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه زمستان ۹۵دی بهمن قیمتتوراستانبول هتل لیون استانبول هتل لیون استانبول هتلی چهار ستاره است که دارای اتاق بزرگ است که اندازه تور ارمنستانتورهای لحظه آخری ارمنستان زمستان دی بهمن اسفند تور ارمنستان تور ارمنستان پاییز آذر تور ارمنستان هتل پاییز تور ارمنستان پاییز انواع پرده بکارت واژن عکس کس عکس کوس انواعپردهبکارتتصاویر همه چیز در مورد پرده بکارت به نقل از بیتوته معنای پرده بکارت چیست؟ پرده بکارت ، غشاء لپ تاپ ارزان و کارآمدتصویر لپ تاپ های ارزان و در عین حال کارآمد به لپ تاپ های دانشجویی معروف اند و البته این بدان معنا چگونه یک ام پی تری پلیر مناسب بخریم؟ مگر خرید هم نیاز به راهنما دارد؟ هنگام خرید که فرا برسد متوجه میشوید که ماجرا سخت تر از تور دبیقیمت تورهای لحظه آخری دبی آذر پاییز دی دوبی پایگاه جامع گردشگری دبی و تور دبی معرفی منتخب تورهای دبی و خدمات گردشگری در دبی از دختری که چشم برزخی دارد عکس دختریکهچشمبرزخی دختری که چشم برزخی دارد و چهره واقعی افراد را می بیند عکس یک طلبه وقتی وارد مدرسه علمیه می پول نیوز گفتنی است قطارهای مَگلِو گونه‌ای از قطارها هستند که بطور شناور در هوا در فاصله کمی از ریل هتل پاین بی کوش آداسی پنج ستاره هتل های ترکیه هتل‌ها هتل بسیار بزرگ و زیباپارک آبی خوب غذاها دارای تنوع کم و تکراری گروه نمایش ضعیفما



لینک منبع :برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند

برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1083633 برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3936 تاریخ چاپ:1395/09/29 بازدید:361بار کد خبر: DEN-1083633 ... [PDF] برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند seeiran.ir/برخی-نقاط-گردشگری-دارای-وای‌فای-می‌ش/?print=pdf‎Cachedﺑﺮﺧ ﻧﻘﺎط ﮔﺮدﺷ ﺮی دارای وایﻓﺎی ﻣ ﺷﻮﻧﺪ. ﻣﻌﺎون ﮔﺮدﺷ ﺮی ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﯿﺮاثﻓﺮﻫﻨ ، ﺻﻨﺎﯾﻊدﺳﺘ و ﮔﺮدﺷ ﺮی اﺑﺮاز اﻣﯿﺪواری ﮐﺮد ﮐﻪ ﺑﺮای ﻧﻮروز. 96 از ﺑﺴﺘﺮﻫﺎی ICT در ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻔﺮ، ﻣﻌﺮﻓ ﺟﺎذﺑﻪﻫﺎی ... برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند | دنیای اقتصاد | خبروان khabarone.ir/news/5378286/برخی-نقاط-گردشگری-دارای-وای‌فای-می‌شوند 19 دسامبر 2016 ... برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند. او یادآور شد: «برنامه‌ داریم خدمات مربوط به سامانه 141، صبا، متا و... را تحت عنوان یک سامانه واحد به هم مرتبط ... طرح وای فای رایگان نوروز 96 در سه شهرستان استان سمنان اجرا می شود www.irna.ir/fa/News/82402558/‎Cached26 ژانویه 2017 ... وی با اشاره به اجرای طرح وای فای رایگان رد حال حاضر در برخی نقاط شهری ... میرضایی، به چهار رویداد کارآفرینی در زمینه برنامه نویسی گردشگری، حوزه ... اخبار رمز وای فای - آفتاب www.aftabir.com/news/article/tag/tag/+رمز++وای+فای راه‌اندازی وای فای رایگان در ۲۷۹ ایستگاه مترو نیویورک ... تاخیر در پرواز برای مشاهده نام وای‌فای گلکسی نوت ۷ ... برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند. برچسب ها - زبان انگلیسی - 118 سفر news.118safar.com/fa/tag/1/زبان%20انگلیسی کد خبر: ۳۱۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲. برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند. گفته او در مرحله اول این خدمات به زبان فارسی... و در مرحله دوم برای گردشگران خارجی ... ایجاد چتر وای‌فای در نقاط گردشگری در ایام نوروز - تجارت امروز tejaratemrouz.ir/.../ایجاد-چتر-وای‌فای-در-نقاط-گردشگری-در-ایام-نوروز‎Cached18 مارس 2017 ... ایجاد چتر وای‌فای در نقاط گردشگری در ایام نوروز ... وی با اشاره به موضوع عدم پوشش ارتباطات موبایل در برخی مناطق، ... های پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود تا درصورت بروز هرگونه اختلالی، امکان رفع آن به سرعت انجام شود. خشم خود را چگونه بیان کنیم - Hendevaneh.com hendevaneh.com/خشم-خود-را-چگونه-بیان-کنیم/ برخی افراد در شرایط عصبانیت داد و فریاد می کنند و اینگونه خشم خود را بروز می دهند. ... عبارتی رفتار ما می‌تواند الگویی برای اطرافیان علی‌الخصوص نزدیکان‌مان باشد و با زبان بی‌زبانی به آن‌ها تفهیم کنیم .... برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند. آشنایی با استخرهای محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن hendevaneh.com/آشنایی-با-استخرهای-محل-برگزاری-مسابقا/ Home Tarafdari.com آشنایی با استخرهای محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در .... برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند ... واکاوی ضعف گردشگری حلال در ایران. از اوسین بولت تا نادال و کاسیاس؛ واکنش ها به تولد 40 سالگی توتی emagiran.com/از-اوسین-بولت-تا-نادال-و-کاسیاس؛-واکنش-ه/ نانی نیز با انتشار ویدیوئی گفت: ... روبرتو مانچینی هم در توییتر خود با انتشار عکس زیر به تولد توتی واکنش نشان .... برخی نقاط گردشگری دارای وای‌فای می‌شوند.