مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین روش ها برای افزایش فروش

[ad_1]

sell-more

فروش رمز موفقیت و بقاء است چراکه بدون فروش خدمات یا محصول عملاً باید کسب و کار تعطیل شود، اما چگونه بهتر و بیشتر بفروشیم؟

به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ حتی اگر یک فروشنده خوب و موفق هم باشید، همیشه راه‌هایی برای رشد و بهبود عملکرد شما وجود دارد. در ادامه نکاتی را برای شما یادآور می‌شویم که برای عبور از حدود درآمدی گذشته خود و افزایش فروش نیاز دارید:

1. محصول خودتان را بفروشید

مهم نیست که مشغول فروش چه چیزی هستید، باید تمام زیر و بم محصول و خدمات خود را به‌خوبی بشناسید. درواقع، تفاوت اصلی بین کسانی که قراردادهای خود را نهایی می‌کنند و آن‌هایی که موفق به این کار نمی‌شوند، این است این دسته دوم در لحظه قادر به پاسخگویی به سؤالات پرسیده شده از آن‌ها نیستند. برندگان آن دسته از افرادی نیستند که در پاسخ به یک سؤال می‌گویند، اجازه دهید بپرسم و باز با شما تماس می‌گیرم، بلکه ستارگان همیشه آن‌هایی هستند که توپ را با سرعت بالاتری نسبت به آنچه به سمت آن‌ها پرتاب شد، از روی تور برمی‌گردانند.

همچنین بخوانید: ترفندهای روانشناسی فروش کالا

2. موقعیت خود در طی چرخه فروش محصول را بشناسید

خواه چرخه فروش محصول شما یک چرخه 30 روزه باشد یا یک چرخه یک‌ساله، هرگز نباید این چرخه را به سما عقب پیش بروید. همانند بازی شطرنج، همواره انگیزه کافی به مشتری خود برای برداشتن قدم بعدی بدهید. مثلاً حتماً توجه داشته باشید که محصول شما مرحله آزمون محصول را بر اساس برنامه زمانی مناسب طی کند و اینکه زنجیره تأمین شما به‌گونه‌ای سازمان‌دهی شده که قیمت محصول نهایی منطبق با قیمت هدف شما در بیاید. همیشه دقت کنید و ببینید که چرا مثلاً یک شخص قصد خرید از شما را دارد، این موضوع به شما نشان می‌دهد که شما در کجای کار قرار دارید و برای رسیدن به مرحله بعد نیاز به چه‌کاری دارید؟

3. اعتمادبه‌نفس غیرمنطقی داشته باشید

این نکته به معنای ثابت‌قدم بودن بدون توجه به میزان رد شدن و نه شنیدن از طرف دیگران است. درواقع، اگر از کسی نه نمی‌شنوید، حتماً کار خودتان را درست انجام نمی‌دهید. هیچ‌کس آن‌قدر خوب و بی‌عیب و نقص نیست که نرخ بازده ای 100% داشته باشد.

4. اطلاعات آماری مناسب در رابطه با کسب‌وکار خود داشته باشید

قیمت واقعی محصول یا خدمت شما چیست؟ داشتن چقدر حاشیه سود به معنای این است که شرکت شما به سود قابل قبولی دست‌یافته است؟ بسیاری از افراد هستند که تصور می‌کنند کار فوق‌العاده موفقی انجام داده‌اند، اما پس حساب‌وکتاب به این نتیجه می‌رسند که شرکت آن‌ها درواقع وضعیت ضرر دهی قرار دارد.

5. قدم‌های بعدی خود را به‌خوبی بشناسید

مراحلی که پس از داشتن یک جلسه با یک مشتری یا مراجعه‌کننده اتفاق می‌افتد را به‌طور دقیق مشخص کنید. این مراحل را مکتوب کنید و به هرکسی که مسئول انجام دادن آن است ابلاغ کنید، اگر پس از تاریخ تعیین‌شده برای آن‌ها عکس‌العملی از طرف آن‌ها ندیدید، می‌توانید با گواه و مدرک از آن‌ها دلیل بخواهید که مثلاً تا تاریخ . . . باید . . . کار را انجام می‌دادید. با این کار از بدقول شدن خودتان به مشتری خود جلوگیری کنید.

همچنین بخوانید: بهبود مهارت های فروش

6. به‌صورت کاملاً خلاقانه از رقبای خود بهتر عمل کنید

اگر محصول شما برابر و عین محصول رقیب شما باشد، مشتری چرا باید از شما خرید کند؟ راهی برای بهتر بودن محصول خود نسبت رقیب ازنظر کیفیت یا قیمت پیدا کنید، مثلاً مشتری ترجیح می‌دهد از خدمات یا محصول شما نسبت به رقیب استفاده کند، چون‌که شما در کل فرایند استفاده از محصول یا نصب را برای وی آسان‌تر کرده‌اید.

7. شنونده خوبی باشید

متن و توضیحی برای ارائه محصول خوددارید که بارها و بارها از آن برای معرفی محصول خود استفاده کرده‌اید. آیا تأثیری بر مشتری دارد؟ یک‌راه آسان و مؤثر برای برقرار ارتباط با مشتریان خودتان گوش کردن به چیزی است که آن‌ها می‌گویند. اغلب اوقات آن‌ها به‌خوبی خواسته خود را به شما می‌گویند و تنها کار شما فراهم آوردن خواسته آن‌هاست.

همچنین بخوانید: 5 مهارت شنیدن برای موفقیت

8. با مخاطب خود ارتباط خوبی برقرار کنید

یکی از دلایل عدم موفقیت درفروش نداشتن شخصیت مناسب برای این کار است. اگر چنین باشد، ممکن است مثلاً یک نفر دیگر در همین موقعیت موفقیت بیشتر و بهتری را برای در این کار کسب و کند. گاهی مشتریان برونگرا تمایل به خرید از فروشندگان برونگرا دارند و یا برعکس. گاهی اوقات شاید بهترین گزینه بستن دهان و سکوت اتخاذ کردن باشد.

9. رفتار مخاطب خود را به‌خوبی شناخته و تفسیر کنید

آیا زیاد صحبت می‌کنید؟ آیا طرف مقابل شما در پشت خط تلفن یا میز مذاکره میل و علاقه خود نسبت به ادامه گفتگو را از دست می‌دهد؟ یا اینکه محصول شما به دلیل صحبت‌های شما بهتر معرفی می‌شود؟ باید همواره بر اساس تعداد تماس‌ها و مشتریان خود میزان صحبت خود را اندازه‌ای تنظیم کنید که بر روی مشتری تأثیرگذار باشد. توجه داشته باشید که مشتریان به‌خوبی این موضوع را درک می‌کنند و بر خریدن یا عدم خرید آن‌ها از شما تأثیرگذار است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راههای معقول پولدارشدن مؤثرترین و بهترین روش …بهترین روش آموزش زبان روشی است که شرکت های بزرگ آموزش زبان در جهان با صدها کارشناس بهترین روش برای سوزاندن چربی پهلوها و شکمتنها یک شیوه مفید برای لاغر کردن نقاط مقاوم به لاغری وجود دارد که به شرح زیر استعروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول ۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش …۷ وقتی که فروش را آغاز می‌کنید، از روش ۱۰۰ تماس استفاده کنید این روشی است که وقتی استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروشمعمولا این انتظار وجود دارد که قیمت‌گذاری یکسان برای چند محصول شبیه به هم کار ایده روش و نکته مفید برای افزایش قد بصورت طبیعیدر این مقاله سعی بر این بوده که به کلیه سوال های شما درمورد قد و افزایش قد انسان پاسخ دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک بهترین های اندروید دانلود نرم افزار اندروید و بازی …این روش کاملا قانونی و بدون مشکل و ساپورتر آن یک تیم ایرانی می باشد و باز هم برای آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ هاآموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها بهترین ویتامین ها برای بدنسازانبهترین ویتامین ها برای بدنسازان ویتامین هایی که محلول در آب باشند به استثنای ویتامین راههای معقول پولدارشدن مؤثرترین و بهترین روش آموزش زبان بهترین روش آموزش زبان روشی است که شرکت های بزرگ آموزش زبان در جهان با صدها کارشناس متخصص بهترین روش برای سوزاندن چربی پهلوها و شکم تنها یک شیوه مفید برای لاغر کردن نقاط مقاوم به لاغری وجود دارد که به شرح زیر است بهترین سایت مدو زیبایی لیست بهترین و پربازدیدترین کانال های تلگرام در ایران در این مطلب لیستی از بهترین کانالهای ۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان مدیر سبز ۷ وقتی که فروش را آغاز می‌کنید، از روش ۱۰۰ تماس استفاده کنید این روشی است که وقتی فروش را استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش معمولا این انتظار وجود دارد که قیمت‌گذاری یکسان برای چند محصول شبیه به هم کار ایده‌آلی است روش و نکته مفید برای افزایش قد بصورت طبیعی ایران ناز در این مقاله سعی بر این بوده که به کلیه سوال های شما درمورد قد و افزایش قد انسان پاسخ دهیم دانلود رایگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک بهترین های اندروید دانلود نرم افزار اندروید و بازی اندروید دانلود نسخه پولی بهترین نرم افزار ها و بازی های کرک شده اندروید دانلود بازی اندروید به کاروفناوری کَلاله آشنایی با روش های تدریس روش آموزش تلفیقی روش آموزش تلفیقی، محیط را برای آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می نرمش ها برای افزایش وزن



لینک منبع :بهترین روش ها برای افزایش فروش

چهار روش برای افزایش سریع فروش | مدیر سبز modiresabz.com/چهار-روش-برای-افزایش-سریع-فروش/‎Cached Similar Rating: 4.2 - 24 votes نکته مهم آن است که از روش‌های مناسب برای افزایش فروش استفاده کنید. بعضی از این روش‌ها بلافاصله فروش را افزایش می‌دهند. حال به چهار روش اشاره می‌کنیم. با این هفت راهکار، فروش خود را به‌طور معجزه‌آسا افزایش دهید! - محمود معظمی moazami.ca/.../342-با-این-هفت-راهکار،-فروش-خود-را-به‌طور-معجزه‌آسا-افزایش-دهید!.html‎Cached Similarافزایش درآمد ناشی از مشتری موجود، روش دیگری برای رسیدن به فروش بیشتر است. .... باید انفدر تنوع کاری داشته باشید که‌از مدل های‌که دادید بهترین ها را انتخاب کنید. 14 روش عملی برای افزایش فروش بدون هزینه های تبلیغاتی www.almascrm.com/.../101-14-practical-ways-to-increase-sales-without-advertising-costs.html‎Cached Similarدر مقاله پیش روش که فایل آنرا می توانید از انتهای همین مقاله دانلود نمایید 14 راهکار کاربردی، آزمایش شده و ساده را جهت افزایش فروش معرفی می نماییم. 1-... 5 روش خلاقانه افزایش فروش ! | موفقیت www.mysuccess.ir/5-روش-خلاقانه-افزایش-فروش/‎Cached Similar5 مه 2013 ... وسنا : خلق یک پیشنهاد با ارزش جهت فروش. تاکنون به این موضوع فکر نموده اید که هرکس به نحوی به دنبال فروش است؟ فروش فقط ویژه یک تاجر یا یک ... 12 روش برای افزایش فروش آنلاین irangate.net/.../دوازده-روش-برای-افزایش-فروش-آنلاین1568.html‎Cached Similar5 مارس 2012 ... اثر بخشی فروش سایت خود را با یکی از این راه کارهای تضمین شده در جهت تبدیل ... این آگهی ها موثر هستند زیرا حاوی اطلاعات مهم همچون محصول سفارشی یا یکی از .... کردند مقایسه نمایید تا متوجه شوید کدام روش به بهترین نحو عمل می کند. تکنیک های افزایش فروش | روش‌ها و راهکارهای جذب مشتری | نوین www.novin.com/cat/sales-techniques/‎Cachedبا روش ها و تکنیک های افزایش مشتری بر طبق تحقیقات علمی و روانشناسی آشنا ... تا بتوانیم بهترین راهکارهای جذب مشتری و فروش بیشتر را با شما در میان بگذاریم. ۱۰ راه برای جذب مشتری جدید - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/.../10-راه-برای-جذب-مشتری-جدید/‎Cached Rating: 3.6 - 8 votes 15 دسامبر 2015 ... روش های جذب مشتری جدید شامل، حفظ مشتریان قدیمی، حل مشکلات به ... در هر معامله سود فروش را اندکی کمتر می کند ولی با افزایش تعداد مشتری ها این ... 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری | مشاوره و آموزش ... www.mahmoodbashash.com/12-methods-convert-lookers-into-buyers‎Cached Similar22 جولای 2012 ... یکی از بهترین روش ها برای متقاعد کردن وی به خرید این است که از وی سوالی ... ecommerce online shop mahmood bashash فروش آنلاین افزایش ... راه های افزایش فروش برای خرده فروشان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../راه-های-افزایش-فروش-برای-خرده-فروشان‎Cached Similar28 آگوست 2012 ... ... دست آوردن بهترین نتیجه، باید بدانید که خودتان در کدام بخش ها تبحر دارید و برای ... برای فروش موفق باید کالایی را به مشتری ارائه دهید که او می خواهد و برای ... نامشخص بودن بازار، بدقولی توزیع کننده و افزایش ناگهانی فروش، بهانه ... روشهای فروش بیشتر و راهکارهای افزایش فروش در کسادی بازار ... www.momtaznews.com/روشهای-فروش-بیشتر-در-کسادی-بازار/‎Cached Similar18 جولای 2017 ... در جامعه کنونی دیگر روش های فروش قدمی اصلا موثر نیست. ... در شرایط رکود و رونق بازار، شرکت ها باید از مشتریانی کە با آن ها دارای روابط تجاری ... در ماه ژوئن ۲۷۲٫۱۲۵ خودرو در بازار روسیه به فروش رسیده است بهترین میزان فروش از ماه ...