مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست

[ad_1]

«سافرا کتز» مدیرعامل شرکت اوراکل به گروه انتقال «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پیوست. این گروه با انتشار بیانیه‌ای خبر مذکور را تایید کرد و توضیح داد این خانم در کمیته مدیران برتر گروه انتقال ترامپ حضور دارد و البته این اتفاق با حفظ سمَت او در شرکت اوراکل صورت می‌گیرد.

به گزارش همکاران‌سیستم، انتقال مدیرعامل اوراکل در این گروه یک روز پس از آن صورت گرفت که خانم کتز و دیگر مدیران برتر فناوری با رئیس جمهور منتخب آمریکا ملاقات کردند.

مدیرعامل شرکت اوراکل در ابتدای این نشست گفت: «حضور من در اینجا بسیار قابل ملاحظه و افتخارآفرین است، و ما تلاش فراوان می‌کنیم تا به شما و مدیران‌تان کمک کنیم».

این نشست نخستین باری نبود که خانم کتز از نزدیک با ترامپ ملاقات می‌کرد. او در ماه نوامبر از سال جاری میلادی در نیویورک با ترامپ دیدار داشت و شایعات منتشر شده حاکی از آن بود که ترامپ از همان زمان این تفکر را داشت تا او را به عنوان یکی از اعضای کابینه خود معرفی کند.

از سال ۲۰۱۵ به بعد خانم کتز بیش از ۵۷ هزار دلار به حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا کمک کرد که این خبر از سوی کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا تایید شد. بیش از نیمی از این پول سپتامبر امسال در ختیار کنگره ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا قرار گرفت و این اتفاق زمانی بود که ترامپ به عنوان کاندید اصلی این حزب معرفی شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز گفتنی است قطارهای مَگلِو گونه‌ای از قطارها هستند که بطور شناور در هوا در فاصله کمی از پول نیوز گفتنی است قطارهای مَگلِو گونه‌ای از قطارها هستند که بطور شناور در هوا در فاصله کمی از ریل



لینک منبع :مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست

مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست | ITIRAN itiran.com/اوراکل-در-گروه-انتقال-ترامپ‎Cached19 دسامبر 2016 ... مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال «دونالد ترامپ» پیوست. این گروه با انتشار بیانیه‌ای خبر مذکور را تایید کرد و توضیح داد این خانم در کمیته مدیران ... مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/21/1582619 21 دسامبر 2016 ... «سافرا کتز» مدیرعامل شرکت اوراکل به گروه انتقال «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا پیوست. این گروه با انتشار بیانیه‌ای خبر مذکور را ... مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست - تکنونیوز techno-news.ir/1395/10/15/مدیرعامل-اوراکل-به-گروه-انتقال-ترامپ-پ/ «سافرا کتز» مدیرعامل شرکت اوراکل به گروه انتقال «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پیوست. این گروه با انتشار بیانیه‌ای خبر مذکور را تایید کرد و توضیح ... مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست - تی نیوز tnews.ir/news/37bc76441969.html 21 دسامبر 2016 ... «سافرا کتز» مدیرعامل شرکت اوراکل به گروه انتقال «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پیوست. این گروه با انتشار بیانیه ای خبر مذکور را ... مدیرعامل اوراکل در تیم انتقال رییس جمهور منتخب آمریکا www.itmen.ir/index.aspx?pid=10322&articleid=197976‎Cached20 دسامبر 2016 ... سافرا کتز، مدیرعامل شرکت اوراکل به گروه انتقال دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا پیوست. این گروه با انتشار بیانیه ای خبر مذکور را تایید ... magiran.com: روزنامه دنیای اقتصاد، شماره 3938 www.magiran.com/nptoc.asp?mgid=3360&number=3938‎Cachedیادداشت: بلوف های ترامپ ... گسست بازار با خروج پتروشیمی ها / در گفت وگوی « دنیای اقتصاد» با مدیرعامل بورس کالای ... مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست دیدار مدیرعامل شرکت اینتل با دونالد ترامپ - onvansho onvansho.ir/result/دیدار-مدیرعامل-شرکت-اینتل-با-دونالد-ترامپ.html قهرمانان NBA از دیدار با دونالد ترامپ خوداری کردند صبح. دیدار دونالد ترامپ با دیدار مدیرعامل شرکت اینتل با دونالد ترامپ . مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست ... سوگند دونالد ترامپ صدای آمریکا https://ir.voanews.com/p/6374.html‎Cachedدونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا: مشاغل، ثروت و رویاهایمان را به آمریکا بازمی گردانم ... سیری در مراسم تحلیف در آمریکا؛ نماد انتقال صلح آمیز قدرت ... فیلم - بازار خبر www.bazarkhabar.ir/Video.aspx‎Cached Similarحمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌های داعش در سوریه + فیلم · دانلود ... حین خودکشی + فیلم. روش عجیب مجری فاکس نیوز برای اعتراض به ترامپ+فیلم. 7 پیامد منفی افزایش 7 درصدی نرخ ارز - Iran News - Shafaqna irannews.shafaqna.com/FA/IR/1346383 اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پیش دبستانی‌های مناطق محروم و دوزبانه. - bornanews.ir .... مدیرعامل اوراکل به گروه انتقال ترامپ پیوست. - itiran.com ...