مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تخیلی ترین گوشی جهان

[ad_1]

وب سایت کلیک: شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که مشخصات آن واقعاً غیر قابل باور و تخیلی است. ۱۲ گیگابایت رم و دو پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ تنها دو مورد مشخصات عجیب این گوشی هستند.

 

 عجیب ترین گوشی جهان سال آینده با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می شود

گاهی اوقات شرکت‌های مختلف خبر از تولید گوشی‌های هوشمندی در آینده می‌دهند که مشخصات آن‌ها مضحک و غیر قابل باور است و به نظر می‌رسد که گزارش تولید چنین گوشی‌هایی توسط افرادی تهیه می‌شود که اصلا با فناوری آشنایی ندارند.

به تازگی گزارشی منتشر شده است که طبق آن شرکت Turing Robotics Industries قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی با نام Turing Phone Cadenza تولید کند که مشخصات آن مضحک و غیر قابل باور به نظر می‌رسد. این شرکت مدعی است که گوشی Cadenza مجهز به دو پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ است.

 

طبق برنامه‌ریزی‌ها این پردازنده در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد؛ اما فهم این مسأله که چرا این گوشی هوشمند به دوعدد پردازنده اسنپدراگون نیاز دارد، کمی دشوار است. شرکت سازنده مدعی است که این گوشی با رم ۱۲ گیگابابیتی عرضه خواهد شد و به دلیل اینکه حداکثر میزان پشتیبانی پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ از حافظه رم، ۸ گیگابایت است، شاید دلیل استفاده از دو پردازنده نیز همین موضوع باشد.
 عجیب ترین گوشی جهان سال آینده با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می شود

طراحان Cadenza مدعی هستند که این گوشی از یک دوربین سلفی دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و برای دوربین اصلی آن نیز از یک حسگر ۶۰ مگاپیکسلی iMAX Quad Rear Camera با وضوح ۶K و لنز سه گانه T1.2 استفاده شده است که اگر تاکنون با یک حسگر با دریچه دیافراگم F/1.2 کار نکرده باشید، قدرت این دوربین را حتی نمی‌توانید تصور کنید. همانطور که گفته شد این گوشی قادر است تصاویری با وضوح ۶۰ مگاپیکسل خلق کند و از قابلیت فیلم‌برداری با وضوح ۶K نیز برخوردار خواهد بود. ذخیره‌سازی تصاویر و فیلم‌هایی با چنین وضوحی نیازمند فضای زیادی است و به همین دلیل گوشی Cadenza با یک ترابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از دو کارت حافظه عرضه خواهد شد.
 عجیب ترین گوشی جهان سال آینده با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می شود

مشخصات ارتباطی این گوشی نیز تا حدی تخیلی به نظر می‌رسد. این گوشی دارای چهار درگاه حافظه سیم کارت است که همگی آن‌ها از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کنند. این گوشی از فناوری ارتباطی WiGig (فناوری جدید WiFi که قابلیت برقراری ارتباط تا سرعت چند گیگابایت بر ثانیه را دارد) نیز پشتیبانی می‌کند. قطعا چنین گوشی هوشمندی باید دارای یک منبع بسیار قوی برای تأمین انرژی باشد. یک منبع ۱۰۰ واتی نیروی این گوشی را تأمین خواهد کرد که شامل یک باتری گرافنی ابرهادی با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۶۰۰ میلی آمپر و یک پیل سوختی هیدروژنی است.

مشخصات تخیلی و رویایی این گوشی به همین جا ختم نمی‌شود. سیستم عامل این گوشی Swordfish است که بر پایه سیستم عامل Sailfish ساخته خواهد شد و از توانایی‌های فوق‌العاده‌ای همچون یادگیری عمیق، راه‌اندازی شبکه عصبی، پردازش زبان طبیعی و بهره‌گیری از قابلیت differential privacy (جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربران بدون نقض حریم خصوصی آن‌ها) برخوردار است. واضح است که این مشخصات کاملا تخیلی و غیر قابل باور هستند. حال باید دید که آیا سال آینده این گوشی رویایی واقعاً عرضه می‌شود یا نه. اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم، عرضه چنین گوشی هوشمندی واقعاً بعید به نظر می‌رسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... عجیب ترین گوشی جهان سال آینده با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می شود. گاهی اوقات ... مشخصات ارتباطی این گوشی نیز تا حدی تخیلی به نظر میرسد.شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که مشخصات آن واقعاً غیر قابل باور و تخیلی ...تخیلی ترین گوشی جهان ... سفر اکتشافی تخیلی زیردریا در تئاتری سهبعدی عکس ... جذابترین آمارهای المپیک 2016 ریو؛ از کثیفترین مکان جهان برای مسابقات ...شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که مشخصات آن واقعاً غیر قابل باور و تخیلی ...تخیلی ترین چهارراه جهان در آفریقا بدون ترافیک. ... مشاهده بزرگ ترین عنکبوت جهان در آفریقا ... باریک ترین گوشی جهان نمایشگری بدون حاشیه خواهد داشت.


کلماتی برای این موضوع

سایت خبری گفتگو داغ ترین اخبار ایران و جهان را از …داغ ترین اخبار ایران و جهان را از ما بخواهیدمـــعرفی رمان های تخیلی فانتزی ویژه نوجوانان و …ســـــلام اول از همه از عزیز ، مدیر فعال و دوست داشتنی بخش بابت اجازه ی احداث عجیب ترین موجودات کشف شده جهان در سال درحالی که سال میلادی به پایان میرسد، زمان نگاه کردن به گذشته و معرفی دوباره بزرگترین چین سریع ترین و قوی ترین کامپیوتر دنیا را ساختیک مرکز تحقیقاتی در چین سریع ترین ابر رایانه دنیا را ساخته است تا به افزایش سرعت پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در کشف احتمالی نزدیک ترین سیاره شبیه زمین …کشف احتمالی نزدیک ترین سیاره شبیه زمین نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ مطالب خواندنی و جالب خنده دارباحالمطالب خنده دار و طنزمطالب خواندنی و جالبجالبخواندنیعجیب و عکس های دیدنی از زیبا ترین دختر دانشجوی دنیاروز ژانویه مسابقه ملکه زیبایی دانشجویی مسکو برگزار شد در این دوره کارینا تیتووا از عکس کیک های تولد خلاق جدید ترین این بخش شکلات انار دسر ویژه شب یلدا روش دیگر برای تهیه پاستیل خانگی دسر عکس های دختری که دارای رکورد زیباترین دختر جهان استعکس های دختری که دارای رکورد زیباترین دختر جهان است کلودیای ساله زیباترین دختر



لینک منبع :تخیلی ترین گوشی جهان

Images for تخیلی ترین گوشی جهان تخیلی ترین گوشی جهان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/381509/تخیلی-ترین-گوشی-جهان 3 سپتامبر 2016 ... تخیلی ترین گوشی جهان. شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که ... پیام آفتاب - تخیلی ترین گوشی جهان+عکس www.payam-aftab.com/fa/doc/news/.../تخیلی-ترین-گوشی-جهان-عکس شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که مشخصات آن واقعاً غیر قابل باور و تخیلی ... تخیلی ترین گوشی جهان +عکس - اتاق خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24677890 4 سپتامبر 2016 ... برای گوشی هوشمند Cadenza تراشه Snapdragon 830 در نظر گرفته شده است که این قطعه را می توان قوی ترین تراشه موبایلی جهان معرفی کرد. تخیلی ترین گوشی جهان(+عکس) - پول نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24666005 3 سپتامبر 2016 ... تخیلی ترین گوشی جهان(+عکس). پول نیوز - شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی ... تخیلی ترین گوشی جهان - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24671194 3 سپتامبر 2016 ... تخیلی ترین گوشی جهان. شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که ... تخیلی ترین گوشی جهان - روزامه roozame.com/detail/982547/تخیلی-ترین-گوشی-جهان 3 سپتامبر 2016 ... شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که مشخصات آن واقعاً غیر ... تخیلی ترین گوشی جهان | شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه ... www.ghatreh.com/news/nn33516271/تخیلی-ترین-گوشی-جهان‎Cached3 سپتامبر 2016 ... شرکتی به نام Turing Robotics Industriesبه تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده گوشی هوشمندی را تولید کند که مشخصات. Science Fiction Film: A Critical Introduction - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1847884784 Keith M. Johnston - ‎2013 - Performing Arts world equivalent of The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, or a combination of Star Trek's ... Yet the expansion of mobile phone apps offers its own impact on the ... These gaming possibilities offered the most obvious development for genre ...Yarn - Chat Fiction on the App Store - iTunes - Apple https://itunes.apple.com/us/app/yarn-chat-fiction/id1195233335?...‎Cached Rating: 4.3 - 1,169 reviews - Free - iOS - Reference Jul 25, 2017 ... Yarn - Text Stories Ever wanted to snoop through people's conversations and not feel guilty for it? Want to enter a world of suspense and horror ...